Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

85 oi!

1 Like

Har vært med siden høsten 2016, og fått med meg opp og nedturer. Nå er jeg med på lasset igjen…:slight_smile:

2 Likes

Jefferies-effekten som slår inn?

Dette gjelder fremdeles. Reprisingen er på gang, det er ikke mer dramatisk enn at fundamentale forhold har begynt å gjenspeile seg i kurs.

27 Likes

Utrolig sterk om dagen, og nå også godt i pluss i nano. Det hadde jeg ikke trodd for 1-2 mnd siden. :clinking_glasses:

3 Likes

NANOs konkurrent?

1 Like

Litt interessant å se hvilke biotechselskaper som skal - og ikke skal - på denne nordiske investorkonferansen i NY i slutten av måneden

Siden det er kombinasjons-behandling, ser det ut som et andre-linje studie.
De har fått FTD i FL og DLBCL. Så en konkurrent til Archer, og fremtidig konkurrent til humalutin eller kombo studie for DLBCL?

2 Likes

Effekten de viser som kombinasjonsbehandling i 2FL er ca. det samme som NANO har vist som monoterapi i 3FL.

Spørsmålet er om ARCHER-1 kan få en ORR høyere enn 70ish %. Og det kan man anta.

5 Likes

Ingen grunntil å få høydeskrekk på dette nivået. Fortsatt ligger kursen ca kr 40,- under ATH fra desember 2016. I mellomtiden har det skjedd svært mye positivt rundt NANO, som fortsatt ikke er reflektert i kursen.

2 Likes

Noe å ha i mente` …ca 30 kr til emi kurs…

3 Likes

Ha oss i mente at mange av aksjonærene er veldig langsiktige, så det blir lite aksjer tilgjengelig for de som ønsker seg inn, som igjen er med på å driveekursen hurtig og kraftig opp.

2 Likes

RT 86,55 :smiley:

3 Likes

Jeg sitter med følelsen av at hva som helst kan skje i Nano om dagen. It’s been a while, men Nordic Nanovector er definitivt tilbake.

6 Likes

86;60 :wink:

2 Likes

Skal ikke se bort ifra at det er oppkjøpsrykter som driver kursen etter Novartis har kjøpt AAA og Endocyte.
Kombinert med FPD ARCHER-1, gode ASH data etc.

Er vel heller ikke utenkelig at DNB hinter til større kunder om at de skal oppdatere kursmålet etterhvert også.

4 Likes

Kunne gitt en tier for tankane til Mr Myrlid no, solgte seg vel ut rett før oppgangen? Hugsar at eg stussa litt over den avgjersla :roll_eyes:

han måtte selge pga PCIB, tror han har revet seg litt i håre siden

Edit: tror jeg

Apropos MZL, så ligger vel det an til oppstart av det så fort det kommer mer penger på bordet. De har vel skjult det under denne sekkposten her, Betalutin® (single agent and combinations), Other NHL/B-cell malignancies. Husk også at MZL reperensterer et enomt matkedet det også; ‘‘Marginal zone lymphomas are slow growing and make up about 12% of all B-cell NHL’’.

image

1 Like