85 oi!
Har vært med siden høsten 2016, og fått med meg opp og nedturer. Nå er jeg med på lasset igjen…
Jefferies-effekten som slår inn?
Noen som har begynt å kjenne på høydeskrekken?
Verdt å minne om at kursen nå ligger på akkurat samme nivå som i februar. Forskjellen ligger i:
- At FDA har gitt Betalutin Fast Track
- Britiske myndigheter har gitt PIM
- PARADIGME-studien ruller videre med 50+ sentere i 16 land
- ARCHER-1 har behandlet første pasient
- Nyere data har bekreftet solid effekt og safety i et enda større datasett
- 20/100 har overgått de flestes forventninger hva angår potens
- En CEO har gjort sitt inntog med en særdeles god figur
- I forhold til biotekstandard er Betalutin nå helt og holdent på oppløpssida mtp. godkjenning
Dette gjelder fremdeles. Reprisingen er på gang, det er ikke mer dramatisk enn at fundamentale forhold har begynt å gjenspeile seg i kurs.
Utrolig sterk om dagen, og nå også godt i pluss i nano. Det hadde jeg ikke trodd for 1-2 mnd siden.
NANOs konkurrent?
Litt interessant å se hvilke biotechselskaper som skal - og ikke skal - på denne nordiske investorkonferansen i NY i slutten av måneden 423.64 KB
Agenda%20NALS%20Conference.pdf
Siden det er kombinasjons-behandling, ser det ut som et andre-linje studie.
De har fått FTD i FL og DLBCL. Så en konkurrent til Archer, og fremtidig konkurrent til humalutin eller kombo studie for DLBCL?
Effekten de viser som kombinasjonsbehandling i 2FL er ca. det samme som NANO har vist som monoterapi i 3FL.
Spørsmålet er om ARCHER-1 kan få en ORR høyere enn 70ish %. Og det kan man anta.
Ingen grunntil å få høydeskrekk på dette nivået. Fortsatt ligger kursen ca kr 40,- under ATH fra desember 2016. I mellomtiden har det skjedd svært mye positivt rundt NANO, som fortsatt ikke er reflektert i kursen.
Noe å ha i mente` …ca 30 kr til emi kurs…
Ha oss i mente at mange av aksjonærene er veldig langsiktige, så det blir lite aksjer tilgjengelig for de som ønsker seg inn, som igjen er med på å driveekursen hurtig og kraftig opp.
RT 86,55
Jeg sitter med følelsen av at hva som helst kan skje i Nano om dagen. It’s been a while, men Nordic Nanovector er definitivt tilbake.
86;60
Skal ikke se bort ifra at det er oppkjøpsrykter som driver kursen etter Novartis har kjøpt AAA og Endocyte.
Kombinert med FPD ARCHER-1, gode ASH data etc.
Er vel heller ikke utenkelig at DNB hinter til større kunder om at de skal oppdatere kursmålet etterhvert også.
Kunne gitt en tier for tankane til Mr Myrlid no, solgte seg vel ut rett før oppgangen? Hugsar at eg stussa litt over den avgjersla
han måtte selge pga PCIB, tror han har revet seg litt i håre siden
Edit: tror jeg
Apropos MZL, så ligger vel det an til oppstart av det så fort det kommer mer penger på bordet. De har vel skjult det under denne sekkposten her, Betalutin® (single agent and combinations), Other NHL/B-cell malignancies. Husk også at MZL reperensterer et enomt matkedet det også; ‘‘Marginal zone lymphomas are slow growing and make up about 12% of all B-cell NHL’’.
Marginal zone B-cell lymphoma
Marginal Zone B-cell Non-Hodgkins Lymphoma (NHL) is a type of lymphoma that affects B-cells in the marginal zones of various areas. Marginal zone lymphomas are slow growing and make up about 12% of all B-cell NHL. The median age for diagnosis is 65 years old and is primarily present in the stomach, intestines, salivary glands, lung, thyroid gland, lacrimal gland, conjunctiva, bladder, kidney, skin, soft tissue, thymus gland, and breast. The three types of marginal zone lymphomas include extran In...