Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Tenk om stockfishpilen faktisk viste fordel kjøp /salg og Torstein Bae hadde peil på aksjer. Live komentering

7 Likes

Blåmandag i nano er ikke så værst i grunn.

9 Likes

Har Myrild solgt seg helt ut?

I dag forventer jeg nesten at NANO nevnes på Hegnar TV siden de ligger på vinnerlista. Venter at Hegnar selv sier

• Denne aksjen kan jeg ikke noe om
  • De taper vel fremdeles penger
  • Det er biotech - høy risiko
    :popcorn:
13 Likes

Du må ikke glemme

. Det her kan Stein Ove

3 Likes

En helt grei dag som både kursmessig og volumessig bidrar til å bekrefte bruddet opp gjennom taket i den negative nedtrenden vi har slitt med siden desember 2016.
Blir artig å se hvordan slutten blir i dag. Vil ikke overraske meg om kursen ender på dagens høyeste. Da er det bare å spenne setebeltet for resten av uken.

4 Likes

Å tjo å hei , og Haus i vei …!!

Stå på @Londonmannen

3 Likes

Haus i vei eller veien til Haus?

Image result for Haus skilt

3 Likes

Haus til 566? :wink:

4 Likes

Den tar vi!
Høyere enn både @Fornybar sin garanti på 441 (?) og @Nocturne sin på 540 :rofl:
( Regner på kalkulatoren, 566 X antall aksjer) :money_mouth_face: :laughing:

En brukbar dag med bra volum. Kan bli en heftig sluttauksjon.
Helt klart at tunge aktører er på vei inn.
Jeg trodde faktisk de skulle få mer aksjer på veien opp fra 60 til hit vi er nå.
Det viser at de fleste kortsiktige er ute av aksjen.

Edit
Ble ikke så heftig

Lov å håpe på en reprise :money_mouth_face:

24 Likes

En høy dollar/euro kan også vise seg å bidra til at handelen øker fra internasjonale investorer. Kan også gjøre at selskapet fremstår som en mer fristende oppkjøpskandidat på litt sikt.

Vissheten av at det fundamentale er på plass, kombinert med å endelig sitte papirmessig i pluss, gjør at ihvertfall jeg stresser langt mindre med å tenke på salg.

10 Likes

Svak krone liker alle vi som eksporterer, nano ikke noe unntak :stuck_out_tongue:

1 Like

Kjenner jeg blir litt fartsblind av NANO for tiden. Opp 66% på 1 måned er ikke hverdagskost. Og volatiliteten er neppe over. Blir litt som å cruise nedover Autobahn i 150+ km/t - Man blir jo faktisk vant med det etterhvert! :racing_car:

2 Likes

Det er vel kun pga den vanvittige lave prisingen vi har vært vitne til.
Bedre å forholde seg til realiteter, og prisingen Endocyte og AAA oppnådde.
Kursen burde vært 100% høyere basert på Likelihood of Approval.

7 Likes

Ja, och hvilka herlig kjensla, grabbar!:+1:
En reprise fra godåret 2016 er slett ikke å forakte!

1 Like

Sant det du sier her.
Tenkte det samme, men med høgg rolig hvilepuls siden jeg har vært med opp til 110 og ned igjen, og har delmål omtrent på ny ATH, og endelig kursmål på 400 + + :+1:
Riktig så deilig å være fullt investert her nå da, og ha fått såpass mange bekreftelser i det minste på at man (foreløpig) gjorde rett i å ditte rolig i den turbulente tiden, og ørkenvandringene!
Shåvv me de månny!! :money_mouth_face: :money_mouth_face: :moneybag:

Slik jeg forsto Bravo på Q3 så var han tydelig på at et salg nå ikke ville gi aksjonærene på langt nær det han mente Nano var verdt. Skulle gjerne sett inni hode hans for å få vite hva han tenker er rett pris.

Hva tror dere han mener er riktig pris for selskapet?

1 Like

20mrd+

1 Like