Mulig det har blitt svart på tidligere, men jeg har dårlig kjennskap til konkurrenter. Hva prises konkurrentene til og hvor nærme i prosessen ligger Nano disse?
Denne kurven virker kjent
Hva er poenget ditt her?
Den kurven der sammenfaller vel rimelig godt med både kursen de siste 18-20 mnd, og da også tildels vårt humør/mentale helse
Nøyaktig det Oilimp sa👌
Etter litt gode råd og en tur i tenkeboksen så har jeg et forslag:
Kommer det innlegg på Nanotrådene (eller andre) som oppleves som usaklige, som spam eller trolling e.l, så kan vi alle rapportere/flagge de aktuelle innleggene, og IKKE kommentere og dra ut det usaklige.
Så tar Pdx seg av resten, og vi kan gå tilbake til å glede oss over utviklingen den siste tiden, og diskutere tanker, håp og muligheter for hva vi håper og tror kan skje framover.
Var det en grei ide, eller helt ute på viddene?
Jeg er jo Finnmarking, så litt vidde må tåles mener jeg
Ny anbefaling på Novartis i dag.
Ikke bare basert på TA, men også på sin innovative linje for nye medisiner.
Steg også i US i kveld på knallrød børs.
I småprat-tråden så bør vel taket være høyt og vidda bred, for å tolerere innlegg uten alt for mye faglig tyngde. Spam og ufinheter skal vi selvsagt ikke akseptere, og bør som viddas mann sier, rapporteres.
En annen ting jeg fant var prisen for behandling med Lutathera. Det har jo vært spekulert litt rundt dette for Betalutin. Syntes dette gir en pekepinn.
Den er 190.000$.
Verken mer eller mindre
Lurer på hva er det som skal til for at DnB hever LOA’n.
De må få det svart på hvitt på ASH om snaue 2 uker.
Tenker vi er et sted mellom relief og optimism.
Vet du hvor stort pasientgrunnlaget er for Lutathera i deres indikasjon…?
Ikke noe nytt her, bare en gjengitt pm, men synes det er interessant at den plukkes opp av nbc news…
Jeg tenker at det må være en BTD (Breakthrough Therapy Designation) fra US FDA.
Noen kan sikkert mene at det i dag er både 99% og 100%, og til og med 110% LOA på Betalutin, men en seriøs analytiker kan ikke skrive slike tall. Og fra hvor NANO er i løypa så er trolig 50% greit på LOA. Veldig gode ASH-data KAN øke LOA litt, men like gjerne ikke som litt, og med litt kanskje til 55%.
Får de en BTD kan det derimot tenkes at de kan øke til 70% i en analyse. Det er i alle fall min kvalifiserte mening.
Men om skulle det komme en BTD så kan det jo likevel ta ta litt tid.
Nylig (15. november 2018) eksempel på BTD i blodkreft segmentet er denne, og det er tydeligvis ved utført fase 3. Hvis NANO skulle klare å få BTD tror jeg kanskje ikke de må vente så lenge, men greit å vite mulig tidsperspektiver.
"President and Chief Executive Officer of Seattle Genetics. “This is the third Breakthrough Therapy Designation for ADCETRIS and supports our goal to make this therapy available to patients with newly diagnosed peripheral T-cell lymphomas as soon as possible. We look forward to presenting the data from our phase 3 ECHELON-2 trial at the upcoming ASH Annual Meeting.”
Skulle NANO få BTD først etter gode PF2-data, dvs en gang ut i 2020 så kan man vel da fort sett LOA nær 99%.
For NET indikasjonen 232 000 i US+EU. Fra en presentasjon i 2017.
https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://phx.corporate-ir.net/External.File%3Fitem%3DUGFyZW50SUQ9MzYyNTUzfENoaWxkSUQ9LTF8VHlwZT0z%26t%3D1%26cb%3D636195684026990071&ved=2ahUKEwjxps_cqOLeAhXDposKHQI0B9wQFjACegQICBAB&usg=AOvVaw2lTYWyKeCNjOoCiwlKp_jp
Eufori og Bravo ???
Når Bravo står på Q3 og forteller om at Nano ikke er til salgs, da sikter han ikke til et salg på 2,1 mrd USD… De refererer seg selv som ledende selskap innen NHL markedet, og da tror jeg han minst sikter til en dobling av den summen.
At Barvo sikter til en fair price på Nano til minst 4 mrd… Ja absolut.
new cases/year
18.320
Har inntrykk av at de primært jobber på LOA ut i fra en større statistikk over legeselskaper historisk, og hvor de er i løypa. Tror det her er en primær kilde for DNB:
Tror også DNB bruker den «tilsvarende» publisert i Nature Review i 2014.
Men en BTD vil ha den tyngden som gjør at de seriøst og lett argumenterbart kan øke LOAen fra 50% til kanskje 70%.
Og det var jo et åpent spørsmål som hvem som helst kunne synse noe om så da tok jeg meg den frihet til å komme med en kvalifisert synsing.