Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Synes det er greit nok at de venter til etter ASH med å gjøre større oppdateringer. Men jeg mener at vi nå snakker om teoretiske og hypotetiske hindringer på vei til approval for Betalutin i 3L FL.

1 Like

Det er vel stort sett det vi gjør her, mer eller mindre kvalifisert synsing? :slight_smile:
Jeg synes jeg er glad jeg har vært i Nano den siste tiden, eneste norske biotek som ikke er sodomert på børsen…

1 Like

Mye vann har rennt i havet siste to år og det må hensyntas i en lavere LOA.

Eller høyere…?

? Kan du forklare dette nærmere?

Kan ikke skjønne annet enn at du mener høyere LOA?
Eller at du snakker om en annen aksje, på feil tråd?
Dette er en Nanotråd, Nano som har økt sin LOA betraktelig med meget gode resultater, i et enda større antall pasienter :wink:
Som har fått Fast Track, PIM, startet pivotal fase2 studiet, startet Archer-1, osv osv :slight_smile:

1 Like

Hm, flere treige som meg som vurderer å endre strategi?
@Savepig hadde jo et interessant kart her om dagen…

Hva mener du?

Har sittet long med alt hittil…
Vurderer å flyte en dæsj aksjer til Ask, og trade med dem.
Bli flinkere til å følge flyten.
Gitt aksjeskursens volatilitet, så virker det lurere å trade fra ASK enn fra en vanlig aksjekonto. Eller tar jeg feil?

Jeg trader fra vanlig aksjekonto men det er fordi beløpet er såpass lite (under 100k) at jeg ikke gidder ASK hvor longdelen av portisen står. Skal du trade med større beløp er ASK veien å gå.

OK, det var noe sånt jeg tenkte på.
Ser ikke for meg å trade med større beløp. Er jo en småfisk i denne sammenhengen.

Betyr det at du har longportisen på ASK?
Og trader fra vanlig…

Longportisen er på Zero, men i teorien er det det samme. Trader fra vanlig aksje/fondskonto ja.

OK, takk for svar.
Vurderer å flytte noen aksjer over til Ask, siden de - enn så lenge - er blå.

Da har jeg gått inn med enda mer i NANO - jeg kaller denne en super anledning til å handle jeg. Det fundamentale i denne aksjen sammen med kommende ASH er jo litt utrolig om jeg får lov å si det.

Men liker å gå mot strømmen, kjenner på denne i dag spesielt!

2 Likes

Det pleier å være ganske så stille her på blodrøde dager…har noen av dere solgt litt idag?

Ned over 12% blir for dumt

Javel, hvorfor det? Høy beta gir utslag begge veier, greit å huske på.

2 Likes

Tragikomisk det her, at ein aldri lærer.

1 Like

Slike kursutslag uten news makes no sense