Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Den var søt. Ja, noe sånt.

lett å bli ristet ut av støyet, deilig å sitte som investor i dager som dette.

1 Like

Sjokkerende bevegelser må sies. Er det noen som vil vises på short lista i morgen 1530? @marshallwace heia

På dager som denne er det kun langsiktige plaster som gjelder. NANO var billig i går, og er billigere i dag.

3 Likes

Short kan nok ha hjulpet, men ikke mer enn at det katalyserte nedgangen vi så idag. Gikk noen titusentalls aksjer på forskjellige stop-losser idag så det ut til.

Synlig short uendret…
For et blodbad…
Er jo mørkerødt på de amerikanske børsene, også.
Vinnerlista i går, taperlista i dag.
Jaja…

Er det konkurransesituasjonen markedet er engstelige for?

Oppdatert short før vi ikke før imorra.

Det er nok finansmarkedet markedet er engstelig for og gevinst sikring fra de kortsiktige…

Jeg kan bare tippe, men av medikamenter på vei eller som allerede har fått godkjenning, er det kun 1 som(i 20 pasienter) har overgått Betalutin på effekt. Baksida av medaljen er at den, og andre med noe lavere effekt, er plaget av stygge bivirkninger.

Det har kommet data for en kombinasjonsbehandling(2L) som har lik effekt som det Betalutin har vist som enkeltstående behandling.

Min mening er at dagens knekk kommer av en stigning som har vært i overkant i forhold til volum, kombinert med børsuro som treffer r&d-biotek uten inntekter vanvittig hardt.

Det blir spennende å se hva uka kommer til å bringe.

Tror forøvrig ikke at hverken oppgangen tidligere eller nedgangen nå har stort med ASH å gjøre. Hoveddelen av spenningen ble utløst allerede i form av abstraktet tror jeg, selv om det fremdeles knytter seg noe spenning til mDoRen.

3 Likes

Ja, så det.

Noen ganger snur jo USA på hælen i løpet av kvelden. Skulle det skje denne gangen så kan vi nok fort få en jumpstart for NANO i morgen.

ser ut som det bedrer seg litt i uniten nå da :slight_smile: oljeprisen får kjørt seg da :stuck_out_tongue:

Klar for et godt gammeldags rocketjump i morgen!

As you speak…

Greit å bli satt ned på jorden igjen. Hadde foretrukket en myk landing rundt 76-79, men en suplex ned til 72 gjorde susen det og. For en uke siden ville man vært kjempefornøyd med 72 som sluttkurs - bare å se fremover! Sitter til 2020 uansett.

9 Likes

Kjipe med dette, er at mange nye som kom inn på rundt 75-80 kr, allerede har stygge tap. Og biotek opprettholder sitt rufsete rykte som høyrisiko. Biotek trenger friske midler inn, og ikke bare sjonglering. Ellers stor stas å være Nano-auksjonær om dagen.

Uff. Tar vel noen dager å flytte dem?
Selv har jeg vært så treig at jeg ikke har flytta den delen jeg vurderer å flytte, ennå.
Er faktisk ganske usikker på hele greia.
Men om jeg hadde hatt Ask i går, ville jeg nok ha gevinstsikret noe.

Ja helt enig, jeg var helt komfortabel med oppgangen helt til vi sprengte gjennom 74, men videre og helt opp til 86 ble bare mer og mer uforsvarlig.

Alt over 68 er bra, alt over 73 er flott.

1 Like

Hva som skjedde i dag må ha flere faktorer som samlet sett ga denne washout.
Men hadde ikke håpet at det var så mange kortsiktige igjen.
Samtidig var det nok også en «algo-war», som noen påpekte.
Dessuten så vi på aksjonærlisten at noen hadde satt tilbake shorteaksjer til DnB.
Disse kan ha blitt lånt ut på nytt.
Kan vanskelig tenke meg at det er de nye store utlendingene som har solgt.

Jeg fikk litt påfyll på 76.7. Var storfornøyd med det…inntil jeg logget på å så sluttkurs :smile:

Gratulerer med kjøp.
Selv kjøpte jeg en langsiktig kassett @71 som plasseres i arkivet.
Vi ønsker hverandre lykke til.

Her er vi opp 50-60% på et blunk, så hyler sølvguttene så fort vi dipper15% ned.
Ja, ja. bilde

2 Likes