Se hva han har skrevet om selskapet de to siste månedene, og hvordan han nå plutselig har tatt en U-sving. Ikke verdt å investere mye energi der
Dette er i beste fall å stikke hodet i sanden, og håpe på at “det blir bra”. Se på @anon21766851 sine tanker rett over her. Vi må ta med årsaken til at tallene blir som de blir. Det er mye som spiller inn; modenhet på tallene, når pasienter blir innrullert i studien, avlesningstid osv.
Så om den “kyniske aksjonæren” skal lykkes må hen gå mer etterrettelig til verks her. Det holder helt enkelt ikke å gi en slik overforenkling av dataene. Da kan man ende med å overse “red flags”, og med å bortforklare kritiske forhold som nettopp burde fungere som dette. Dette gjelder selvfølgelig begge veier som du er inne på.
Du er i din fulle rett til å tro kursen går hvor du enn tror.
Men jeg flagget ditt innlegg da du rett og slett lyver, all den tid Nano selv ikke har sagt NOE som helst om emisjon.
Derimot har de sagt at de har penger til 1H 2020, og hintet veldig til partneravtaler.
Hvis du mener å bidra med noe som helst her inne, så anbefaler jeg deg å holde deg saklig og ærlig.
Flere enn meg som er lite imponert over @Solux?
Altså vi er solid mye lavere priset enn januar i år. Men kursoppgangen tilskriver du kun forventninger til ASH, ikke den lange listen med triggere som er kommet til i år?
Selskapet har en halv mrd på bok. Det er ikke noen desperasjon og pengene må komme med en gang. Algeta hentet penger via lån, partneravtale er mulig, oppkjøp er mulig. Emisjon som du nå har tatt opp 3 ganger siste dagene her omkring er en av flere alternativer. Den vil eventuelt representere 10% utvanning mot rettede aktørerer og være ferdig på dagen. Med liten påvirkning for aksjonærene.
Du har flere ganger nå påpekt hvordan “dårlige data”. Fikk du med deg at det også var gode data forresten? Du har ikke nevnt de med noen måte, ja knapt nok uttrykket deg mer presist enn å kalle det dårlig og data i din dype analyse av at dette må ned.
Du som er Sokrates?
Fallet i dag har ingenting med mDor å gjøre. Det er knallsterke tall de presenterer. Xofigo hadde vel 3mnd elns. Dette er sell on news og frykt for at det nå er tørke frem til ASH 19 eller readout. Tror mange kan komme til å ta grundig feil der.
Helt enig, og det er vel også derfor det finnes flere ulike mål for sentral tendens. Noen ganger vil median gi et veldig godt bilde, og andre ganger gjennomsnitt. I vårt tilfelle vil, som du sier, en kombinasjon av disse gi et godt bilde.
Typetall vil gi tallet 6, (så det er det nok en del som vil se bort fra…) Men det sier jo en del om datasettet det også… Modalprosenten er 28. 28% av pasientene på s. 11 har altså dette typetallet.
Du har selvfølgelig rett.
Men rett har også de som sier at en pasient dro median-Dor ned 4 måneder.
I virkeligheten er DOR praktisk talt uendret, om vi bare utelater median.
I bunn og grunn så er problemet med NANO og mDOR at vi har for få pasienter.
Men det er under rettelse.
Oi beklager om jeg tråkket på tærne dine. Men min kalkulator basert på de siste 8 q presentasjonene i forhold til burn rate er høyere enn de gjenstående kvartalene og burnrate frem til H1 2020. Så ja penger må inn. Støtter å hente disse nå, når det er høy kurs og høyt volum. Emisjon er markedet sier jeg ikke er den smarteste, men det er den mest aksjonærvennlige. Pcib valgte denne og er ingen grunn for at Bravo ikke skulle gjøre det samme.
Dette så de slipper å fryse store deler av pipen for å bare fokusere på lymrith og paradigme.
Min mening er at humalutin er så spennende at de ikke burde fryse den, når uansett pengebruken er så høy at de ikke klarer å holde burnraten lav nok frem til paradigme readout.
Å si at nano ikke har gått på forvenringer om ASH, det er løgn. Den la på 45-50kr stabilt… snudde en måned med en bratt kurve før ash. Så er ikke jeg som ikke holder meg til fakta.
Det nytter ikke å ta det opp her Solux, du må ringe Bravo i morgen.
Mye støy. Syntes det Bravo tok opp under Conf callen idag belyser hvor bra og verdifullt Betalutin er for pasientene.
8 personer med respons er kommet til fra ash 2017. Av disse har 5 fått tilbakefall innen 9 måneder. Snittet av de 37 vi hadde data på tidligere tilsa at 3 (14/37 deler av de 8)av de ville få tilbakefall. Det er betydelig andel av denne gruppa.
Men veldig enig i at vi har for få pasienter. Vi ønsker DoR data inndelt i doser og indikasjoner og antall tidligere behandlinger samtidig. Det er får vi bare ikke enda, ikke nok pasienter.
Hva angår median og gjennomsnitt, er begge indikatorer som ønsker støtte-indikatorer som forteller om spredning og samlinger i spredning.
Syns dlbcl posteren ser ut som solid forskning. Tidligere identifiserte de faktorer som kan gi resistens, og nå har de testet inhibitorer som kan gjøre betalutin aktiv på disse subtypene.
Om vi kommer dit at vi kan teste svulster for å sjekke om de vil respondere, så må da det være ultra bull? 100% ORR?
Uenig med deg i at fallet i dag ikke har med mDOR å gjøre, men enig i at de presenterer gode tall. Tror også, som du, at noen kommer til å ta feil i vurderingen rundt mDOR.
Etter å ha sett reaksjonen på mDOR i går kveld og i dag, er det for meg nærliggende å tro at det er mange som har solgt seg ut/ned grunnet fallende mDOR. Om det er en rasjonell grunn til å selge - det skal jeg ikke ha noen formening om…
Jeg har imidlertid tro på privilegier any time now, og ønsker da å sitte med aksjer når det skjer.
Noen som vet når vi kan forvente en oppdatering fra NANO på neste avlesning?
Slik jeg skjønner det så er det stor sjanse for at mDOR da øker.
Ingen sa det. Du skrev: “Kursen har gått 50%+ bare på forventinger”. Ingen sa at forvetninger ikke har vært del.
Høy kurs sier du?
Det er over 50% opp til forrige emi-nivå. At NANO var ekstremt lavt priset i løpet av året, sier ikke på noen måte at vi er høyt priset nå. Igjen, har du overhodet noen som helst kunnskap om den fundamentale utviklingen i selskapet i løpet av 2018?
PCIB skulle starte sitt pivotal-studie. NANO har penger til å gjøre sitt pivotal-studie og pengene er hentet i 2016, og myntet på å gjennomføre det. Og antyde samme situasjon her er opplagt baissing. Men, det er vel det meste du skriver.
Ironisk hvordan setninga som ledet opp til at det ikke er du som ikke holder deg til fakta, er bygget på faktafeil.
Jeg er inne i aksjen selv om jeg estimerte et potensiell fall i dag, på fredag. Rett og slett fordi jeg er livredd for å gå glipp av en potensiell melding som ikke er guidet. Men utover dette, hva ser du for deg skal dra oss opp igjen på kort sikt?
Ser de som ønsker billig(ere) inngang ønsker fokus på emisjon osv. - tror derfor det kan være greit å lage en oppdatert triggerliste.
Personlig tror (og håper) jeg de lander en partneravtale for non-key markets ila. Q1 2019.
Fnis. Jeg tror vi har glemt litt hvor forløsende den ganske trivielle meldingen vi fikk på 53 egentlig var