Overraskende mye støtte fra analytikere og presse, det er lov å håpe på rekyl.
"Komplett respons er at svulsten krymper, og partial response er at svulsten ikke vokser" de skal ha takk for at de prøver…
Edit: med unntak av der journalisten måtte tenke selv var det en ganske bra artikkel.
Fortsatt bedre enn Stein Ove på Hegnar TV idag
Som de andre sier:
Se på tallene under plottet, number at risk. Vi begynner på 45. Etter 6 mån er der det 29 igjen osv.
Det er for mye data i ORR grafen men for CR er det mulig å telle alle vertikale fall plus de som er sensurert til 21 dersom man forstørrer bildet.
Total volum i darkpool i dag er ca 170 000 aksjer, VWAP ca 76,5. Det betyr at over 10% av handelen i NANO pågår andre plasser enn på OSE…
Takk for info, Krieghoff. 170.000aksjer er mye.
Og et par kroner over sluttkursen.
Urgh.
Til de som solgte i dag…kondolerer.
Helt utrolig mange som utelukkende handler aksjer som en direkte følge av denne type artikler…og det får vi mest sannsynlig se effekten av i morgen.
ja, bare se på targovax… DN skrev at det kunne bli børsrakett og da gikk den 15%
NANO presenterer på DnB Nordic Healthcare Conference 2018 12. desember
https://www.dnb.no/healthcare
"The programme will feature company presentations and Q&A sessions, and institutional investors will have the opportunity to meet management in one-on-one or small group meetings.
Presenting companies include:
Alligator Bioscience
BerGenBio
BioArctic
Elekta
Medistim
Nordic Nanovector
Oncopeptides
Photocure
Recipharm
Targovax
Ultimovacs
Vitrolife
Vicore (only available for 1-1 meetings)"
Samme tidsrom som Bravo på Radiumpodden. Bra!
Synes det hele lukter reprise av Q3 PHO, der mange kortsiktige og korka (undertegnede inkludert) gikk inn i siste liten i forhåpning om kjapp tradergevinst på god oppdatering.
Stemmer dette tror jeg vi skal videre ned.
Om så, driter jeg fullstendig i det. Er det noe jeg har lært meg nå er at jeg ikke skal trade Nano noe mer. Nå blir det favntak rundt masta, superlim på håndflatene og gaffatape rundt håndledd.
Tror til&med jeg logger innpå RT minst 5 min etter at handelen starter i dag. #vill#gal
La merke til at aksjonærer fra 51 og nedover hadde solgt fra seg 705 ooo stk. Noen større øker! Spennende å se om XTX & Co fortsetter å bytte seg nedover samt hanke inn fra godtroende sjeler?
De aktuelle m.husene samarbeider iherdig nå i sine byttebestrebelser. Kursen må for all del ikke opp.
En del utenlandske konti har økt ganske bra. Det er betryggende. Legg til infoen om handel i darkpools som @Krieghoff har delt med oss og jeg tror det skjer en del bak kulissene. Blir selvfølgelig bare spekulasjon men jeg er helt rolig. Kan muligens få melding om Prime allerede ila. januar, en knapp måned eller to til!
Man får se positivt på det, kan jo få muligheten til å fortsatt fylle på med billige aksjer for de som ikke er lastet til ripa
Et godt poeng. Har man troen, kan man se på dette som nok en mulighet for å fylle på med “risikofrie” aksjer
Ikke hvis jeg er sanndrømt!
Drømte i natt at jeg sjekka Nanokursen, den sto etter børs på 356 kr
Slutt med søppelet!
Må være lov med litt takhøyde på småprat!
Humoren til kaei lyser opp livet til triste biotek-junkies