Såpass, hadde ikke regnet med å sette fyr på tråden. Ro bæret og nyt julekakene, sitter fortsett med en fair share nano aksjer, så ingen grunn til å gå fra konseptene. Har bare meldt meg ut av menigheten, ikke kirken
Våre alles kjære m.hus greier å gjennomføre sammen det de har i oppgave å gjøre. Nemlig å få kursen maksimalt ned. En spesiell takk til XTX, PAS, DNM og ARC. Dette får dere til
Sparegrisene knekkes. Ingen vits i å ha grunkene liggende i dem.
Det er vel store muligheter for at vi kan få et heidundrende nyttårs rally, skulle jeg tro?
For alle som er igang med å kjøpe aksjene tilbake før nytt år, er jo aktiviteten fra manipulators en gave. Manna fra himmelen, så å si.
Trodde du var interessert i max trykk.? Kanskje jeg tok feil? He,he.
Begynner å irritere meg over at ct.gov ikke er oppdatert enda. De lovte å gjøre det etter q3-pres. Kanskje de sliter med å få aktivert sentrene sine?
Da er vi to. Vet ikke om de venter på at noen spesifikke høyaktivitet-sentere skal aktiveres før man oppdaterer, eller om de har så mye annet å gjøre at de ikke har hatt tid(ønsketenking), eller at det ikke er noen forandring slik at det ikke er «vits» i å oppdatere.
Var det ikke det Bravo sa sist da, at den største utfordringen var å åpne nye sentre…?
De må uansett oppdatere innen 30 dager fra åpning mener jeg.
Me, three. Var vel LR som sa at de skulle oppdateres etter Q3… Vi er vel fremdeles etter q3. Og etter ASH…
Har du en kilde på det? Hadde vært greit å vite, for da har man mellom 12 sept senest 18 nov ikke greid å åpne et eneste senter.
Syns det er pussig om det er slik, for pcib har ikke oppdatert sin side siden oktober 2016. Og der har man sikkert endret sentere, doser, armer osv. siden den tid.
Hjelper vel lite å vente på spesielle sentre om det er for å tilfredsstille oss. Vi vet jo ikke hvilke sentre som er de største. Selv om man kan anta at de er i de største byene (US) er det ikke sikkert det er sånn.
“Nordic Nanovector-sjef Eduardo Bravo uttalte under DNBs helsekonferanse onsdag at det å åpne nok klinikker er den største utfordringen for selskapet. Fortsatt gjenstår det å åpne flere av de store klinikkene.”
Og det er sagt at Nano skal oppdatere https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01796171?term=betalutin&rank=3
innen30 dager etter kvartalspresentasjonene.
Edit, ref Lisa Q2: So I can say just keep an eye on the next clinicaltrials.gov update. These will follow each quarterly report with information about that in the future.
Ja jeg hører det er sagt, men hvor og når? Kan du koste på deg en kildehenvisning?
Er du sikker på at dette er en helt korrekt gjengivelse av det han sa? Tenker heller at betydningen det var ment som var at dette var hovedfokuset akkurat nå?
Jeg var jo ikke til stede på den konferansen, så vet ikke hvordan dette ble lagt fram – MEN i Radium gav de inntrykk av at de var godt fornøyd med åpningen av sites til nå og antallet som var inkludert og oppgav der at de lå godt i rute til initial readout 1H 20 slik som planlagt.