Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Takk! =) Det er forsiktig økning i åpning av sentre å rekrutteringstakt. Så meget god kalkulering det!
Som et worst case scenario er det absolutt ikke avskrekkende :+1:

Siterer utregningen din og markedsfører TI-forumet på HO :wink:

2 Likes

Jepp. Om vi beholder takten i åpning av sites, men øker rekrutteringstakt til 0.15 pasienter pr site, pr mnd, vil hele prossesen gå 4 mnd kjappere :slight_smile:

1 Like

Hva kan vi realistisk forvente angående tempoet der?
Vil tro at åpning i USA vil kunne få fart på antall sites og pasienter, selv om det der også er konkurranse om pasientene?

Lymrit 37-01 hadde vel en takt på 0.13

Jeg tror US sites virkelig kan få fart på innrulleringen. Markedet der er like stort som EU, og jeg innbiller meg at man her kan kjøpe til seg pasienter (?)

4 Likes

Sitene i US kan fort vise seg å være meget produktive i å skaffe pasienter til Paradigme, og jeg gleder meg til det er bevist at de er aktive.

@anon21766851 kan jo litt om rekruttering til kliniske studier i US.

4 Likes

Flott gjennomgang!

Affilutin forsvant fra oversikten etter desember 17, det kan være en ting han tenker på.

Jag velger å se det opp mot poster fra EHA (bio markører) og tror du har rett i at det ligger noe interessant bak smilene når de snakker om 37-05. Det var nok frasen “10 MBq/kg Betalutin® showed limited activity” som gav inntrykk av at her er det ikke mye å juble for. Lisa gjør vel det hun kan for å prate ned betydningen av det.
http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/EHA%202018%20-%20Stockholm%20-%20web.pdf

“When the FDA approves a new drug, it only approves the drug to treat a specific condition when given in the manner described on the drug’s label. Drug makers may still do more research on other uses for the drug, such as treating another type of cancer.”

Jag tror det er opp mot dette som svaret må sees, dvs hvordan Betalutin/Rituximab kombo administreres. Jag tolker svaret som et forbehold om å forandre på oppsett og dosering ved en registrerings studie samt at de ikke tenker inkludere data i søknad til FDA med det første, f eks sammen med Paradigme dataene.

Passer vel greit med Einarsons “proof of concept” forklaring på Radium podcast. Effekt data regner jag med at de oppgir etterhvert uansett.

Det har vært en flott utvikling i site aktivering fra April ser det ut til. Jag synes hun har grunn til å være fornøyd. Spent på forskjellen mellom Q2 og CT oppdatering som vi venter på. (Har satt 10 senter til “not yet recruting” for Q2 da det var tilfellet 4/6 men det mangler data i Q2 pres. på det).
image

3 Likes

Hvor mange pasienter får vi data fra på ASH? Da tenker jeg på 20/100, arm 4. Fram til nå har vi data på 8 pas. Kommer det flere eller har jeg missforstått?

Skulle tru det blir 25 totalt fra Arm 4. Så 14 nye med 20/100.

Fra DNB Healthcare i Des:
image

Summert blir det 74 totalt i henhold til bildet. I Q2 presentasjonen bekrefter de n = 74 til ASH 2018.

3 Likes

I april ( tror jeg) varslet Nano åpning av US sentere mid year. Dette er nå endret til innen utgangen av september. Noen på forumet varslet at vi skulle få data innen utgangen av denne uken.
Noen som har synspunkter på dette,

Jeg har et synspunkt.

Dette kan tyde på at de er aktive, men at clinicaltrials enten ikke er oppdatert, eller at det er en delay. Og nå er det som kjent helg. Vi vet jo også at det kan gå en måned fra en site er aktiv til clinicaltrials blir oppdatert.

2 Likes

Om jeg ikker tar veldig feil: LR var ganske klokkeklar under PARADIGME-oppdateringen i april på at US sentere skulle åpnes mid-year/over the summer.

Men klart, det bør jo skje noget i unaiten ganske snart.

Selskapet har informert noen på forumet om at de skulle oppdatere www.clinicaltrials.gov. Den bør komme ganske snart, men det er en forsinkelse fra når selskapet legger inn informasjon til siden faktisk er oppdatert:

image

2 Likes

Mener å huske at Lisa sa noe om 30 dagers delay på clinicaltrials, noen som husker spesifikt?

Oppdatering senest en hvis tid etter større oppdateringer. Det var snakk om relatert til FPD.
Forstod det som en tidsfrist for NANO å oppdatere Clinical Trials.
Tror du finner det i første spørsmålet på Q&A i Q1 presentasjonen.

Selv om kursen går den gale veien, kan vi i det minste forsøke å trøste oss med at volumet (og da også interessen) har tatt seg opp. Nå mangler vi bare flere kjøpere enn selgere :stuck_out_tongue:

2 Likes

In general, clinical trial registration information submitted to ClinicalTrials.gov must be updated not less than once every 12 months.

Og så er det en deadline for oppdateringer om sites:
image

Og SÅ er det en delay fra når NANO sender inn informasjon til den blir publisert på clinicaltrials.org som @anon21766851 har vist flere ganger.

@Hallakis jeg synes det ser ut som det er litt interesse for de større salgspostene. Bare synd at det lempes ut i gapet.

2 Likes

Tilbake i pluss etter at noen kjøpte 20k i et jafs.

Mon tro om det var noen av aktørene vi så at økte på topp50 fra forrige uke som ikke er mette.

4 Likes

Sier noe om hvordan kursen kjøres, når han tok den fra 53 til 58 i samme kjøpet på 20k aksjer. Får håpe den/de som står for salgspresset kommer seg ut ^^

1 Like

Tror OM er opptatt me å trykke på kjøpknappen i Storebrand fortiden :smiley: Så tipper det er statestreet, de liker vist å kjøpe 20k om gangen :sunglasses:

1 Like

Kan fort gå 2-3 kr i brøkdeler av et sekund. Tror det er best å holde seg helt rolig nå, eventuelt øke forsiktig om man har litt ekstra krutt liggende. Mange vil inn i aksjen i løpet av neste neste ukene og det kan bli veldig spennende når det tekniske etter hvert spiller på lag med det fundamentale.

1 Like

Låg med 500 kjøp på 53,-. Såg at den gikk inn og så snudde jeg meg vekk for å fikse noe. Når jeg så såg på skjermen kort etter vist den 55,-

Her går det unna når noe har lyst på litt volum. Uansett så er det bare å utnytte mulighetene fremover til å bygge opp trader potten frem mot November :slight_smile:

2 Likes