Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Ja, det var mye informasjon om Zevalin… Grunnen til at CD37 er spennende er fordi det er et nytt target hvor det ikke eksisterer noe på markedet per i dag. CD20 konkurrerer mot annen CD20 og PI3K inhibitorerer vil konkurrere mot andre PI3K inhibitorer, samme med BTK og BET. Det vil selvfølgelig være litt konkurranse de forskjellige klassene i mellom, men nye targets er det som regel alltid plass til (om de fungere da…).

6 Likes

Og her er det da plutselig selveide patenter gjør NANO attraktivt som et addon til større biotech eller big pharma.

2 Likes

Ellers interessant å merke seg at det ser ut til at XTX, som market-maker, ikke er på jobb her i dag. De er ellers godt gående i andre selskap. Vet ikke hva dette betyr?

Patients had been previously treated with chemotherapy (group A, n = 76) or chemotherapy plus rituximab (group B, n = 28). Patients in group A were further divided into patients in whom induction therapy had failed (stratum AI, n = 33) and patients who had relapsed after achieving complete response (CR; stratum AII, n = 43). The overall response rate (ORR) was 52% and 53% in strata AI and AII, respectively, and 19% in group B, with CR/CRu rates of 24%, 39.5%, and 12%, respectively. Median progression-free survival was 5.9 months and 3.5 months in strata AI and AII, respectively, and 1.6 months in group B

Veldig interessant å se hvordan effekten av anti-CD20 dropper dramatisk etter ett rituximab-regime.

Kom igjen da, Lisa! Gi oss fpd i archer-1! Nåååå

1 Like

Ingenting galt med din vurdering. Jeg bare husker tiden på HO hvor du var fast bestemt på at du aldri skulle selge Nano, du skulle bli med helt inn til mål og du mente mange andre ville falle av lasset, men aldri du. Du snakket litt lavt om de som kom til å “trade seg til fant” ved å prøve time inn og utganger av Nano. Bare synes det var litt morsomt, i og med at du var fast bestemt på det valget på den tiden.

Men alt godt @Londonmannen - alle er ansvarlige for sine egne valg og innvesteringer :slight_smile:

12 Likes

@Londonmannen gratulerer med trade, ta gevinst å kom deg i NANO igjen! :+1: Husk Algeta og blikket mot horisonten og slikt. :crossed_fingers:

2 Likes

Bayer kjøper NANO i morgen, og vi hører om en bergenser som har gått utfor et tak på bryggen.

5 Likes

Ja man må tåle litt pepper og flack når man har gått så høyt ut så lenge om egen posisjon og standhaftighet mtp sin investering i selskapet :wink:

6 Likes

Hehe, får ikke håpe det Savepig!:wink:

Men du tror vel ikke Bayer hiver Copanilisib over bord og kjøper Nano?
Jeg er overbevist om at kjøperen blir en av disse her, Novartis eller Roche:

Vil jo tro at de som har en biosimilar til Rituximab vil kunne bruke Betalutin som brekkstang inn i NHL markedet.

1 Like

Nocturne
Helt riktig det, jeg var fast bestemt. Men jeg må bare innrømme at jeg var litt for naiv mhp Luigi Costa. Da jeg måtte innse at mannen ikke var å stole på, da måtte jeg samtidig ta mitt eget standpunkt opp til vurdering.
Jeg var inntil januar 2018 100% eksponert i NANO. I midten av januar solgte je mine første NANO aksjer. Utviklingen utover vinter/vår 2018 gjorde at jeg endret holdning til ledelsen, og følgelig NANO. Så i august 2018 var jeg ferdig med NANO for denne gang.

Men jeg utelukker ikke at jeg kommer tilbake og har slett ikke mistet troen på at NANO vil lykkes. Lykke til!

For tiden er mitt fokus på PHO og IDEX, med henholdsvis 87 og 13% av min investerte kapital.

4 Likes

He, he Savepig. Jeg unner NANO aksjonærene alt godt og det er ihvertfall ikke undertegnede som går utfor et tak om NANO blir kjøpt opp i morgen. Jeg evner å unne andre å lykkes, uten at jeg selv er del av den opplevelsen. Jeg gjør mine valg og er voksen nok til å stå for dem enten det viser seg å være galt eller riktig. Og jeg ville aldri skylder på andre om jeg skulle gå skeis. Hva er vitsen med det da?

Lykke til og håper for din del at budet ligger på bordet i morgen. Det skulle gledet meg. ;-))

9 Likes

Tongue in cheek her. :wink:

Dagen da alle illusjoner brast.
F… også. Jeg som hørte på Londonmannen som ba oss alle surre oss fast til masta, og derfor kastet jeg nøklene til kjettinglåsen. Vel vel, her står jeg og kan ikke annet, mens kapteinen har gått i land. :tired_face::rofl:

2 Likes

Har ikje mor di lært dæ å ta egne avgjørelsa? :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

2 Likes

The story of Nano is by no means finished though. Yes, hasnt been the best for the last year or so, but has the fundamental story changed? For mine, not really. Hence i am a buyer at these levels.

As for Costa, personally dont think he was untrustworthy. If anything he was guilty of being over optimistic with regards to timing and maybe a bit loose lipped during presentations. Dont think he was was purposefully trying to misguide the market. His downfall was not alerting the market when things started taking more time than originally guided (REK) and this cards close to the chest policy he implemented.

6 Likes

En siste:

(No hurt feelings @Londonmannen - I got nothin’ but love for ya! :slight_smile: )

1 Like

Når småsparerne i NANO endelig får muligheten:

Stadig flere tegn på at store deler av den opprinnelige besetningen ikke ønsker være ombord den dagen vi får markedsføringstillatelse :wink:

5 Likes
3 Likes

Det vittigste av alt er skipets navn. :joy:

1 Like