Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Noen grunn til å lage så jævli stor sak av det?

småprat

Begynner å nærme seg storprat.

1 Like

For de så lurer, så er ordreboka snart full, er bare å kaste seg på…

Er mer på kjøp en på salg sida da! får ta det positive vi kan :grin:

Hugoil
Vi får ta den diskusjonen over en kald øl en gang det kunne passe.
mvh LM

Jeg er akkurat ferdig shoppa og gleder meg som en unge til året melleom Ash 2018 og Ash 2019🙌🏻 I bakhodet for de siste kjøpene ligger bare FDA HAR SETT OPPDATERT DATA VI ANDRE IKKE HAR SETT OG GITT FAST TRACK🥂

2 Likes

Hva er poenget med å ta Londonmannen? Han er en hederlig kar, helt ok å skifte mening og standpunkt, bare sunt det. Og lønnsomt innimellom.

2 Likes

Fast Track ble gitt på bakgrunn av pasientene som var allmennkjent på tidspunktet det ble tildelt, mener jeg å huske.

Vil si det er enda mere hype.

1 Like

Hvorfor skal du absolutt ta noen her inne, og lage dårlig stemning?
Jeg har lest mye LM har skrevet på HO også, ja han har vært ekstremt positiv og standhaftig, derfor har vi skøyet litt med han her, harmløst riktignok.
Fordi det er lov å skifte mening, enten fullstendig eller for en periode.
Har han gått gradvis ut av Nano siden på nyåret så har han jo gjort noe lurt, sett utviklingen siden da.
Skulle ønske jeg hadde solgt noe før/etter jul for å ta midlertidige investeringer i Pcib som jeg tenkte, men lett å være etterpåklok :slight_smile:
Sitter heller rolig med mitt nå, så tar man tiden til hjelp.
Ellers oppfordrer jeg til normal folkeskikk :slight_smile:

14 Likes

Liten vits å ønske at en hadde handlet på kunnskap en ikke kunne ha. Bedre å ha tillit til årsaken til hvorfor mann sitter, produktet er sterkt, progresjonen har vært tydelig siste halvåret, og det er god grunn til at NANO kan fremstå som i fremtiden. Noe som kan gjøre at du er glad du ikke lot deg vippe av pinnen tidligere, for da er det ikke sikkert du ville returnert i tide tross alt. =)

3 Likes

Lurer virkelig på hvem sine aksjer jeg har overtatt i dag. Det er nesten så jeg får dårlig samvittighet. Folk kan ikke ha det lett økonomisk når de avhender på dette nivået.

1 Like

Skjønner hva du mener, jeg følte meg som en banditt når jeg handlet på 43-44 i mars/april.

Nå er det lenge siden vi har hørt noe fra @Spot-On… Har du solgt hus og hjem for å kjøpe flere Nanoaksjer ?

1 Like

Ja, du kan få sagt det. He,he. Du skal se det er “tidligere ansatt” opsjonsaksjer som kommer utpå? Da ville jeg ikke ha dårlig samvittighet.

Londonmannen hadde pr. 3.april i år redusert beholdningen sin i NANO med 20% (fra siste kjøp ultimo oktober 2016 på 57,50.)

1 Like

Midlene er vel reinvestert i PHO, og de har nok blitt forrentet godt? Kommer nok snart tilbake i Nano, skal du se? Jeg regner med det. Vi får høre med ham.

Det her var fryktelig irrelevant, småprat eller ei…

2 Likes

Tja, i grunnen enig - det hele burde som tidlgiere antydet i grunnen ikke startet.
selvklapping

Sist jeg snakket med han var det familiegodset i Bordeaux som skulle selges. Bygget for hånd av hans oldemor på 1100-tallet. Vemodig, men hva gjør man vel ikke for å snitte ned i Nano?

6 Likes