Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Skriver glatt under på dette, derfor er jeg helt for opsjoner til ledelsen!
Men hvordan det utløses, som f.eks før jul når Costa og co uttalte at Paradigme og Archer-1 var i gang, var vel i aller beste fall unøyaktig.

Det var noen som skrev at det var en milepæl som utløste opsjoner til ledelsen, hvis det stemmer så mener jeg at kriteriene må være strengere mtp delmål som utløser opsjoner.
Men generelt å gi opsjoner som incentiv for ansettelser er jo mye bedre enn enda høyere lønninger, da de må jobbe og lykkes for at de opsjonene skal bli verd noe.

3 Likes

Jeg er ikke motstander av opsjoner, tvert i mot. Men jeg mener de bør utløses av ting som er klart definerte som viser framdrift, som studiestart, AA, prime, BTD, etc. Ting som er konkrete, positive, og man kan forvente gir positive utslag for selskapet. Og i andre selskaper, store kontrakter, økonomiske resultater, selvsagt.

Jeg er ikke så glad i opsjoner av typen “er vi ikke flinke? jo? bonus!” osv. Hvor det er opp til ledelsen selv å definere om de har klart å gjøre som de mener de selv har definert at de skal, og i så fall får de en stor belønning. Bukken og havresekken osv.

4 Likes

Enig med deg her, @anon80503862. Opsjonspolitikken i hine hårde dager var ikke fundamentert i faktisk fremgang. Det burde de vært.

2 Likes

Da er vi nok ganske så enige! :slightly_smiling_face::+1:
Under 3 mnd til ASH, er vel bare litt over 2 mnd igjen? Blir spennende å se hva som kommer da!

35 dager til abstrakt. :slight_smile:

3 Likes

Aiaiai!
Noe å glede seg til mens vi venter på julemåneden! ASH er viktigere enn selveste julaften for noen av oss :sweat_smile::money_mouth_face::+1:

4 Likes

Hvor lenge sånn ca kan det være til neste trigger i Nano?

Er jo denne vi eeeeegentlig vil ha. :stuck_out_tongue:

image

4 Likes

Arne søker om late breaking, får ikke innpass, skyver presentasjon frem til Lugano. Story of my life.

5 Likes

Jeg vil ikke være i Nano hvis 1.november kommer og går uten abstraktmelding :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ref Einarsson i radium episode 49 ca 4 min ut i sendingen, der han antar at FDA har fått presentert nyere datasett enn det som er blitt presentert til allmennheten. Foreslår du hører på denne podcasten.

2 Likes

Ordrett fra Jonas:

De dataene ser ihvertfall ikke dårligere ut enn de som allerede er publisert(okt 2017), for å si det forsiktig.

1 Like

Bare å stålsette seg:

image

1 Like

What a time to be alive

2 Likes

En skikkelig dragonshit doji. :smiley:

Man kunne bare latt være å ha en candlestick den dagen, bare hatt en svær label: “Oslo Børs og idiotene som handler der er ikke kompetente til å prise denne aksjen”

Edit:

Sukk.

image

3 Likes

Jeg ser din superhappy, og høyner med en superduper:

2 Likes

Du henter slides fra før tidenes morgen snart. La nå vannet renne for guds skyld :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Hehe, ja, jeg vet. Men det hele er bare absurd sett i ettertid:

1 Like

"progress in 2015-TOTUSENOGFEMTEN @anon21766851! :rofl:
Snakk om vann under brua, det har rent hele verdenshav under brua siden den gangen! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Langsint type du? :laughing:

2 Likes