Enig med du, tror iaf mange vil bli særdeles skuffet over de komplette 20/100 data’ene som vil legges frem. Så spørs det om en solid økning i mDor vil demme opp eller om Sodoma og Gomora utspiller seg på nytt
Var den rettet mot meg?
Hvis man tenker rasjonelt igjennom prosessen som har foregått siden Lugano så er det jo nesten ikke til å komme unna at det er nå det gjelder. “Modne data” fra arm 1 og arm 4 samt mer moden mDOR og presentasjon av et ferdig studie.
Før Lugano var vi alle uvitende.
median follow up-up time vil jo øke kraftig under ASH oppdateringen nå i desember, så det er god grunn til å håpe på gode tall, fra 8 måneder til godt over 12 måneder, right?
Alle som har vært med i Lymrit 37-01 har jo vært med i minimum 11-12 måneder når vi er i desember 2018, så median follow-up bør vel havne næremer 18-20 mnd(skudd fra hoften)?
Synes egentlig han stiller helt legitime spørsmål. Jeg sporer ikke noe baisseforsøk her i hver fall.
Minner om ASH data som i dagens lys ser veldig bra ut!
Må jo skape litt hype igjen!
rettelse, LUGANO data!
Man er vel ikke heeelt på jordet om man tillater seg å håpe på at 20/100 kan gi en CR på kanskje 30-35% og ORR på 70%, i tillegg til fin DOR?
Tar det som en fornærmelse. Og det faller på sin egen urimelighet, da jeg antar at Korsar hadde hatt problemer med å poste så sjeldent som jeg har gjort siden jeg ble medlem;)
Setter stor pris på alle som deltar med kunnskap og endeløse antall timer med research og som presenterer det i forståelig lekmanns-språk:)
Selv om rekrutteringsansvarlig og lenkegjeng-kaptein Londonmannen har abdisert, har jeg fortsatt ståltro på Nano. Takket være informative innlegg her på TI. Men de samme innleggene som har overbevist meg om at Nano er gull, har hatt null impact på markedet.
Så, vil bare informere evt ferske børsspekulanter om at selv alt som glimrer faktisk ER gull, så er det ikke sikkert at markedet skjønner det og verdsetter det. Og ting tar tid, toget går sakte. Ingen ekspresstog har forlatt stasjonen siden desember 2016.
Jeg vil også si at markedet var ganske dårlig forventningsstyrt fra NANO sin side.
Hadde de hatt ryggrad til å guide at “Markedet må desverre forvente at interimdata som presenteres i Lugano ikke blir et veldig stort datasett, og at på grunn av influx av nye pasienter vil det være forventet at duration tall kan synke ift hva en har sett på mer modne tall fra langtlevende pasienter tidligere i studiet” så hadde nok volatiliteten blitt langt lavere.
Er det egentlig data fra helt nye pasienter som skal presenteres under ash eller er det kun oppdaterte data fra de samme pasientene?
Data fra alle pasientene som er med i fase 1/2-studien Lymrit 37-01. Mener det er 74stk til sammen. Fra forrige oppdatering ved ASH 17 er det vel 10 nye pasienter og 12 nye avlesninger. Fordelen med at det er lenge siden de sluttet å inkludere pasienter er at man får en mer nøyaktig avlesning av median duration of response (mDOR) og Overall Response Rate (ORR).
Her er data fra ASH17
Er det ikke 19 nye avlesninger da?
14 i Arm 4 og 5 i Arm1? 8+14 og 25+5
Supert, takk! Trodde de presenterte data fra alle pasientene ifjor , men ser ut som du har rett. Skal fortsatt endel til at oppdaterte data er markant dårligere enn dagens. Ser ikke for meg at det er bakt inn forventninger om bedre data heller (med en kurs på 53). Dermed tror jeg det er mest sannsynlig at vi får en liten opptur etter Ash
Du har sikkert rett i at det er flere. I følge clinicaltrials.org er det 207 pasienter beregnet innrullert. Da blir det 77 i fase 1/2 og 13 nye pasienter og 15 nye avlesninger på grunn av de 2 som ikke hadde avlesning til ASH 17. 2 av de nye er vel i arm 5, så da får vi 15 pasienter til sammen i arm 4 fase 2.
(2 avlesninger fra ASH 17 + 2 ikke avleste fra ASH 17 + 11 nye avlesninger)
Kan dette stemme?
Alle 30 fra fase 2 arm 1 ble presentert på ASH 17:
Nvm. Du har det klart!
Men shortcasene hadde blitt langt mindre attraktive…
Nå snakker jeg om antall innrullerte i studien, og ikke resultatene. Det der er fasiten til ASH, ja.
Hva er det som foregår i denne aksjen egentlig? Er det så lenge til ordentlige triggere at for få vil ta posisjon eller er det reell stor frykt for at hele selskapet feiler totalt ? Bare synker og synker, svært lite hyggelig med rødere og rødere tall
Velkommen i klubben…
Basert på topp 50 lister, så har det vært rolig hamstring på topp, og nedsalg av mindre aktører. Noen prøver å samle aksjer uten å presse kurs, andre prøver å selge øyeblikkelig.
*Edit, får meg til å tro Pho og PCIB fremdeles er hovedårsak. I dag er vel avgjørende dag for folk hvor mange t-retter de innfrir til aksjer hos PCIB, således kan ytterligere nedsalg i NANO være en årsak.
05. oktober at press relatert til PCIB emisjonen kan ventes å påvirke tydeligvis