Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Føler også det samme her, til uken stiger kursen igjen ( får vi håpe)

Det har vært brukt mange svindelkort for å riste ut særlig små aksjonærer. Det er nok ikke gunstig å ha med for mange av dem når de store premiene skal deles ut. Kjensgjerningen er jo at det økes blant de 50 største. Godt bevis, godt nok for meg.
Og husk: alle rottene overlevde. Skulle det være annerledes for human?

1 Like

Det skal være det ja. Men en svært lovende indikasjon, og meget spennende for fremtiden og kombinasjonsbehandlinger.

Nano kommer til å ta KAKA. I all beskjedenhet.

Jeg har fått med meg nye 500 stk på lavt 51-tallet i dag. Tvi, tvi. Nå tar jeg høstferie på Kreta en uke, og lar aksjer være aksjer.

1 Like

Nordic Nanovector har pivotalt studie i gang med i en orphan drug indikasjon med fast track designation og finansiering er sikret i god tid fremover.

Nordic Nanovector har pivotalt studie i gang med i en orphan drug indikasjon med fast track designation og finansiering er sikret i god tid fremover.

91st3

14 Likes

Litt fredagsgøy må vi ha :wink:

Da er kulissene for helgens markering klar, og alle er velkommen til å “delta”!

Hva er anledningen spør du?
Det er 250 dager siden, på Søndag, at Dahle og Costa stolt annonserte på Radforsk sin podcast at Archer-1 var startet (faktisk startet ca 1 mnd før det ble annonsert…).
Podcast lagt ut 23 Jan 2018.

Feire med måte og ikke tenk på at vi fremdeles venter på…

2 Likes

Litt fart i sluttauksjonen. Og en 17k bremse er satt opp tydeligvis på slutten av 50-tallet.

Mye rart her og aksjekursen daler videre. Hvor lenge er finansieringen sikret til og hvor mye forsinkelser har det vært sålangt?

Leste nesten hele innlegge før jeg forsto at det va repeat… god helg :sweat_smile:

4 Likes

Lenge. Lite.

570 mnok på bok, cashburn forrige kvartal på 84,5 m nok, antar 1,5 mnok vil være standard avskjedspakke til LC, engangskostnad(4 uker lønn per år han har jobbet i selskapet).
Penger til slutten av H1 2020. Eller som du kunne høre i podcasten radium for litt siden når Bayer/Algeta gjestet, 2 år med drift i kapital på bok er en meget god posisjon for et biotek-selskap.

Om du regner fra hva de anså som sannsynelig i 2015, mye forsinkelser. Halvt år på REK, at Paradigme ble randomisert var ikke noe NANO siktet på i utgangspunktet og medførte en større forsinkelse.

Om du har slike spørsmål kan du gå på hjemmesiden til nordicnanovector å lese presentasjoner og kvartalsrapporter.

1 Like

Gikk igjen en del aksjer etter sluttauksjonen:
67 000 91,61 16:45:42 ![Stengningskurs]

https://www.raps.org/news-and-articles/news-articles/2018/9/recon-alnylam-reports-positive-ph-iii-for-second

Interessant artikkel som holder deg oppdatert på hva som skjer der ute, i den store, vide Biotek verden.

1 Like

Jeg er ingen bidragsyter rund Nano når det kommer til diskusjoner om det fundamentale eller aksjekurs (TA ) , men er en ivrig leser . Her på TI er det mange som har timevis med innlegg som jeg setter umåtelig pris på. Jeg fulgte med på HO en god stund , men der var det mange raringer så jeg fant TI og her har det vært mye bedre. Nå virker det som det er noen “Svarte Får” som slenger seg innom fra Ho, blant annet denne Borano og nå sist denne Jonathan som klarer å slenge fra seg dette innlegget som det første.

Håper ikke TI ender opp som HO…

2 Likes

Og hva sier den om Nano og/eller Betalutin?

Ikke noe spesifikt om Nano @vegar_beider, men tenkte kansje noen kunne ha interesse av det uansett.

1 Like

" Ble medlem 1 time siden" Jeg aner en trend her.

Jeg mener ikke noe galt, jeg bare synes jeg aner en trend med stadig rykende ferske medlemmer, som virker til å komme med krass tone :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: