Prøver å komme med henvisninger hit derpå. Senest i siste døgn, så kan være andre årsaker også. Men greit å holde et skarpt øye.
@Jonathan
brukeren Borano er utestengt over innlegg som nå er slettet.
Jeg tror ikke det er tilfeldig at baissebrigaden lå stille fra juni til starten av septemer. Omfanget og graden av poster med negativt budskap bugner over nå i tida frem mot ASH. Det lukter fugl. Det lukter ugler.
Jeg lukter baissere på lang vei, og Borano var 100% en shithead.
Godt jobba, @pdx.
Edit: folk med aksjer må huske på at det sannsynligvis enda er STORE shortposisjoner utenfor synlig grense i NANO, men null volum til å dekke inn. Å tro at endel av de også prøver å manipulere kursen er absolutt ikke søkt, det er bare å se hvor mange som prøver å snakke opp kursen.
Opp? Uhm… har jeg ikke lagt merke til.
Ikke vært andre plasser enn tekinvestor.no?
Vi vet jo alle at vi kommer hit for å drømme oss bort fra røde tall?
Spørsmål om moderasjon kan tas med meg direkte, og bør helst ikke diskuteres i trådene - da avsporer de raskt
Har også to andre tidbits som gir meg trua i mørke stunder:
Merk at disse to papirene er publisert i år.
“CD37 seems to be the perfect therapeutic target in patients with NHL. The CD37 antigen is abundantly expressed in B-cells, but is absent on normal stem cells and plasma cells. It is hoped that anti-CD37 monoclonal antibodies will increase the efficacy and reduce toxicity in patients with both newly diagnosed and relapsed and refractory disease.”
“If one overcomes the financial and regulatory hurdles involved,
the therapeutic potential of 177Lu-labeled agents is only limited by
the imagination”
Godkjent og i gang. Hvis de finner en egnet prediktiv biomarkør kan man etter hvert se for seg en stor fase 3-studie med inntakskriterie NHL og den aktuelle biomarkøren. Barrieren for å få adgang til de andre indikasjonene vil bli mye mindre.
Takk, krakket! Dette Rek-vedtaket var gode nyheter!
Ville ikke hatt for store forventninger til utfallet av dette. En retrospektiv analyse på 29 vevsprøver, uten mulighet for validering i retrospektive/prospektive kohorter er meget begrenset. At man skal selektere pasienter i en fase 3 studie basert på en biomarkør som stammer fra data fra 29 pasienter finner jeg lite sannsynlig.
Jeg skriver jo også da “etter hvert”. Planen kan jo være å få validert funnene i andrelinjestudien?
Vel, de presenterte forskning på biomarkører på EHA i Stockholm i sommer.
https://learningcenter.ehaweb.org/eha/2018/stockholm/215084/sebastian.patzke.systems.biology.analysis.of.responsiveness.of.non-hodgkin.html?f=topic=1574*media=3
Det er en ny EHA-konferanse i Warszawa nå i oktober. Kanskje Nano skal hit? Har ikke Lisa R sagt noe om at det kunne komme noen nyheter i begynnelsen av høsten, temaet synes å passe:
EHA-SWG Scientific Meeting on Aging and Hematology**
https://ehaweb.org/meetings/swg-aging/
Tviler sterkt på det, oktober begynner i morgen, og de har ikke annonsert at de skal dit.
Noe de alltid har gjort før.
Hadde vært flott om de skulle dit, men det er ingen vits å lage falske forhåpninger.
Stemmer at det ikke er meldt, men jeg kommer nok til å ha et øye på Warszawa-linken den dagen.
Edit: Sist kom meldingen samme dag som posteren.
Forstår det som at studien de publiserte i sommer testet for sammenheng mellom sensitivitet til Betalutin og uttrykk av kjente onkogener.
Den nye studien tester for sammenhenger på hele genomet og ikke bare bestemte gener. Ser ikke bort fra at man ønsker å bruke slike prediktorer som utvalgskriterier i fase 3. Dette vil i så fall gjøre Betalutin enda mer konkurransedyktig på effekt og passer godt inn i fremtidig målrettet medisinsk behandling.
For øvrig stusser jeg over at det ikke synes å være noen sammheng mellom uttrykk av cd37 og opptak av Betalutin.
Den vil isåfall være mindre representativ ettersom de behandler med både Betalutin og Rituximab i andrelinje.
Godt poeng. Paradigmedata egner seg vel bedre sånn sett. Spørsmålet er om de får tid til å analysere disse dataene før fase3-løpet er lagt?
Nydelig. Bare å håpe at de lykkes med å finne biomarkører!