Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Vil du nano skal komme med nyhet om at de ikke har noe å kommunisere ? :smiley:

1 Like

«Nordic Nanovector announces that the company has no news to announce»

5 Likes

Nordic Nanovector announces that the company has entered into a strategic partnership agreement with absolutely noone. The company will be given an up front payment of nothing, as well as sales raoyalties starting in the zero zero figures.

2 Likes

Det er heller det at selskapet har satt en standard for når og hvordan de skal kommunisere. Noe vi som investorer var veldig godt fornøyde med for bare noen måneder siden. Det er 1 måned igjen til de skal kommunisere det som faktisk betyr noe.

5 Likes

Trist utvikling. Salgspresset minker jo ikke akkurat når kursen bare faller videre. Nå begynner jeg snart å miste troen på ASH også. :persevere:

Å sitte i norsk Biotek har virkelig ikke vært oppløftende kursmessig de siste månedene. Børsen er all time high, mens en del av oss ser pengene krympe dag for dag.

En real tålmodighetsprøve dette, spesielt når tapene begynner å bli større, og større.

Selv har jeg fundamentalt tro på selskapene, men skal innrømme at det er ganske så tøft om dagen. Jeg sitter i Targovax, PCIB og Nano som alle har fått en real smekk kursmessig.

3 Likes

Jeg sitter i PCIB, Nano, Gentian og Photocure - det er bare sistnevnte som er positiv fordi jeg kjøpte ved et fall. PCIB er midlertidig - heldigvis slapp jeg unna fallet fra 52

I følge shareville er Nano-eierne også store eiere i NEL. Skal ikke se bort fra at noe er flyttet i det siste.

Er lett å gå lei i et selskap hvor kursutviklingen har vært rød i over ett år. Enn så lenge ser det ut som at det er småaksjonærer som selger. Og at det er store og proffe aktører som plukker.
Har ikke mistet troen på ASH, men ser at noen ønsker holde kursen lav. En dobling på dette nivået, er jo minst en tjuekroning under tidligere ATH.
Men selskapet har fått fast track, det bør ikke undervurderes.
Sukk i høstsol.

Vet ikke hvor stor betydning det har, men selgersiden har blitt betydelig mindre i dag enn de siste uker. Så det samme ved oppgangen i juli også. Plutselig endring i forholdet mellom kjøperdybde og selgerdybde.

Dessverre så er nok mange potensielle investorer skremt vekk fra denne bransjen her. De siste årene har vært elendig reklame for Radforsk selskapene. Som de ble påpekt i et innlegg her, så trenger denne bransjen sårt en suksess å vise til utenom Algeta.
Oppkjøp av et Radforsk selskap tror jeg kunne revitalisert interessen igjen. Men frem til den tid, så frykter jeg at at biotek selskapene komme til å sitte fast i hengemyren fremover.

Ikke enig i det første du skriver, jfr øyelegen. Tiden vil gi oss svarene.

En svale gjør ingen sommer

Mindre enn 3 uker siden vi fikk oppdatering om antall klinikker.
image

2 Likes

Sant, de informerer mer enn før.
De kommer naturlig nok ikke ut med antall pasienter dosert underveis.

For å være helt ærlig: De som bryr seg nok til å skrike og bære seg til IR og på forum, de hamrer nok også på F5-knappen på clinicaltrials.

Institusjonelle investorer og andre som vet hva de gjør har gjort sin due dilligence og stoler nok såpass mye på egen research at de ikke lar seg vippe av pinnen av at det er tre uker siden sist oppdatering på antall aktive sentre…

4 Likes

Lisa sa på q-presentasjonen ‘hold an eye to clinical trials’. Videre har det vært skrevet om her på forumet fra samme dag, og på HO.
Du kunne kanskje gjort et søk før du driver å kjefter å smeller på at selskapet ikke kommer med oppdatering. De kom med oppdatering om antall sites på kvartalsrapporten i tillegg.
Så hva du sier om at de satt å holdt kjeft om disse tingene er fullstendig galt. Du burde skjerpe deg.

2 Likes

De har jo nettopp kommunisert at de er fornøyd med rekrutteringen, senest på Q2?

Hvor finner jeg den pollen som viser hvor mange aksjer vi på TI satt på i Nano? Hadde vell kanskje vært spennende å laget enn ny slik en… Topp 50 viser jo klart å tydelig at det er oss mindre så kaster kortene ikke dem. :slight_smile: