Fra q2 presentasjon på spørsmål om rekrutteringshastighet:
Yes. So for the first study, we dosed our patient, first patient, for PARADIGME on track with what we said first half of 2018. And I can say that I’m very happy with the progress that the team has made in terms of the number of sites we have activated now and how things are going, so at this point, we don’t have any plans to make any changes because not necessary.
Nei nå får du jammen meg gi deg. Det finnes jo ikke haussing. Det er jo rene begravelsen her inne.
Nvm ASH2018 blir VILT!!!
Kjære Finanstilsynet
Vil med dette melde om markedsmanipulasjon av Nordic Nanovector. Mandag 1. oktober kan jeg blant annet legge ved forumpost hvor brukeren Glein bruker en rakettgif. Ber om at dere avser ressursene som trengs for å se på dette. At Glein egenhendig legger føringer på NANO-rakettens bane kan ikke vedvare.
Du har enten store problemer, eller en agenda. Jeg vet hvilken av delene.
Dere svarer seriøst(gir likes til dette tullballet?) til trollet som har laget sin tredje profil for å skrive tullball?
Alvorlig talt. Her inne blir ikke kritikk noensinne slettet når det kommer på en saklig måte.
Ting som dette:
Fra en 10 timers gammel profil på den annen side slettes, fordi det er feil og svartmaling fra nok en baisser som har laget seg en profil for n-te gang.
Helt i orden å være frustret over utvikling, og @anon80503862 kritiserte vel nylig ledelsen i forhold til grådighet på en saklig måte som ble møtt med forståelse.
Smågutter som prøver å skrive for å lage kvalme og skape en stråmann-situasjon av hele forumet, samtidig som vi alle blir uthengt som blinde sauer som ikke evner å diskutere kritikk av selskapet er galt.
Er det en aksjonær som er lei selskapet per dags dato kan han/hun værsågod selge, eller diskutere saklig som andre voksne folk.
Flere forsøk på aktiv baissing enn på lenge i NANO dog. Hva skjer med den voldsomme aktiviteten?
Forklar gjerne nærmere hvordan ledelsen tjener på nedadgående aksjekurser!
Jeg opplever at forskjellen fra dette forumet og en del andre forum er at påstander må underbygges med konkret informasjon. Løse påstander blir slått ned på. Det er svært positivt!
Hadde vært greit å vite om det kan ha avstamning fra profesjonelt plan, eller noen på gutterommet som morer seg. Heller mot det siste, men trenger de to å være utelukkende er kanskje også en tanke. Tilby en fattig student noen hundrelapper i måneden for å trolle skulle ikke være så vrient. Har jeg et alibi?
@Jorove75
Blir eventuelt fremtidige opsjoner dersom de baseres på en snittpris av aksjen over en periode før de blir gitt kanskje? Men mistenker ledelsen oppriktig har mer ønske om å skape tillit til selskapet enn noe slikt. Det ville være å skyte seg selv i foten.
Er det shortrene som selger kursen ned dag for dag? Kjøperne trenger ikke å anstrenge seg får å få aksjer, med lite og ingen kurspleie fra seleskapet ser det ut til at det er umulig å holde kursen oppe. Har selv tro på at selskapet vil nå til mål.
Tror penger til PCIB emisjon er hovedårsak til nedgang fremdeles. Og nedgangen som presser på belåninger samtidig. Presset til under 50 i dag var vel noen som satset på å utløse litt stoploss kanskje?
dette er gode tegn folkens… ikke umulig at det ligger en del profesjonelle hus bak baisse nicka som har kommet siste dagene.
Det er mye kunnskap her på Nano trådene!
Jeg tror rett og slett at folk har fått nok av biotek.
Det er lenge siden et norsk biotek ga penger i kassen til norske aksjonærer, og siden Algeta har vi hatt en finfin smørje av forsinkelser og emisjoner om hverandre.
Det vi trenger er at noen viser at det går an å tjene penger på dette her.
Utelukker ikke at du er inne på noe. Det er også et poeng at andre sektorer er ekstra interessant om dagen.
Men PW og imminent, photocure har nok historie, LC og any day, emisjoner og REK og fimachem utsatt 2 ganger, og Paradigme endret i størrelse, utsatt, og så videre. Nok for investorer å være frustrert over i biotek siste par årene. ^^
Endrer ikke på bildet at vi nå er i pivotal fase med FTD, og kursen er 12 kr over lansering på OB for NANO.
Skal vel ikke se helt bortifra at Nano faktisk er det selskapet som får det til. Vi ser det jo gang på gang når det er perioder hvor vi ikke får noen meldinger fra selskapet, så faller kursen. Betalutin virker da ennå ? Ikke kommet noen melding om at det er noe galt med Nano ? Har det vel ?!
Nei, men jeg skulle ønske at det fundamentale for en gangs skyld kan forankre seg i kurs.
Som du sier, fast track og i gang med et registreringsstudie, og med penger på bok. Det er ting som skjer, og relativt sett for biotek er NANO utrolig nærme mål. Utrolig nærme.
For min egen del en god ting. Overbevist om selskapets vei fremover og med mulighet for å kjøpe litt hver måned på disse nivåene, det hjelper for en liten fisk.