Vi fikk godkjenning paradigme, godkjenning archer-1, FPD Paradigme, ny CEO, fast track…
Men bare vi kommer til ASH 2018 så…
Vi fikk godkjenning paradigme, godkjenning archer-1, FPD Paradigme, ny CEO, fast track…
Men bare vi kommer til ASH 2018 så…
Ja, NANO er en ballong som må fylles jevnlig, om ikke blir det slappe tilstander.
1.11 blir ekstremt spennende, og retningsgivende for min egen del fremover. Kalde, harde data. Markedet tror jeg faktisk kommer til å gi fullstendig bæng. Litt hype mot slipp, med påfølgende tryning.
Det er viktigere med konsistente data enn noe annet der, det blir produkt på marked og stor verdi i selskapet. Om reprising kommer med ASH, eller markedet ser på det med et skuldertrekk endrer ikke langtidsutsiktene. =)
Det er mer enn nok triggere som ikke har blitt tillagt verdi, markedets veier er uransakelige.
Skulle det ha med tillit til selskapet og gjøre, og dataene viser konsistens er det da årsak til reprising i seg selv skulle jeg tro. Men min tro, og hva markedet gjør, er ikke forenelig bestandig.
Ja, ikke uenig, men merker jeg trenger galgenhumor som en form for selvterapi om dagen. Svir godt å sitte i både NANO og PCIB
Me too … Her er det BLODRØDT…!!!
Nå har jeg vært med så lenge i Nano at jeg holder ut til slutt… Dersom Nano melder at dem går konk og Betalutin ikke virker , så gir jeg heller ikke opp da engang…
For å dra en Game of Thrones sammenligning så kontoen rødere enn The Red Wedding
Ja, vi blir ikke Lannistere noen av oss om det fortsetter slik.
Spørs hvilken Lannister du mener
Edit: med henvisninger til NANOs arbeid.
Verdt å lese:
The Relevance of Dosimetry in Precision Medicine
Overall, dosimetry in the era of precision medicine needs fruitful collaborations between different medical specialties in nuclear medicine, oncology, and medical physics. If we succeed in establishing these collaborations, we can foresee a bright future for radionuclide therapy.
Jeg tror rett og slett folk er lei av å se røde tall dag ut og dag inn. Når vi er i tidenes bullmarked.
sitter i samme båt som deg, men selv om kursene har fått smekker så har jeg aldri hatt større tro på selskapene en da når jeg kjøpte
Helt enig i det @Yggdrasil, og det er vell årsaken til at vi fortsatt sitter inne. Vi får tenke på Algeta, som vell ble kjørt ned til 7kr, før det i etterkant ble solgt til 360
Ja det sier bare hvor fort det kan gå opp igjen når det snur (forhåpentligvis), og da går det mye fortere opp enn det gikk ned.
Jeg skal sitte til slutt med alle selskapene og for meg så er det egentlig ganske uvesentlig med kursen fra dag til dag, mnd til mnd, det eneste som betyr noe er om de blir godkjent som jeg virkelig tror på og det er da vi skal bli belønnet for vår tålmodighet:star_struck:
Nevn at alt skal bli bra igjen etter ASH en gang til!!!
Alt ble bra i juni, bare kursen som ikke har nådd å komme seg.
Å kjøpe litt Nano på 50 er nok ikke helt feil det på sikt.
Et eller annet sted på side 13 av 25 av amerikansk biotech faller market capen til NANO ned på.
https://finviz.com/screener.ashx?v=111&f=ind_biotechnology&o=-marketcap&r=241
Vel, jeg sier EHA. Med fare for å få en midt i fleisen.
Empiri.
Strålende!