Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

7 Likes

Solgte Trvx og gikk inn i Nano, får se hvor lurt det var🤞

1 Like

Moro å se Targovax i medvind nå, og unner de fortsatt oppgang, men jeg håper det var lurt av deg likevel :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 Like

Fra Frontmasta på HO

https://www.veteransvista.com/non-hodgkins-lymphoma-treatment-market-growth-to-surge-owing-to-increasing-adoption-by-end-use-applications/

1 Like

Og her er ett ekte bilde fra Coherent Market Insight sitt kontor, avdeling Healthcare.
Ikke tull engang… :laughing: les teksten på det revne arket nederst i høyre hjørne :rofl:

Fra Pune, India - masseproduksjon av pdf er som de spammer nettet med.

1 Like

Det er på høsten og i forbindelse med ASH det er action i Nano. Bare vent, jeg tipper kursen kommer til å krype oppover fra slutten av august og utover høsten, gitt at makrobildet holder seg noenlunde

2 Likes

pharma o.l kan ofte være go-to aktiva gitt dårlig «makrobilde», sammen med andre «must-haves». mtp hvor godt case nano EGENTLIG er tror jeg vi kan få en fin høst, om noen ikke tråkker i sennepen.

Ser at MEI pharma er nær et ganske stygt teknisk brudd nedover. Var det noe ved asco posten på me-401 som ikke svarte til forventning? Noe annet?

Om den skulle falle under 30 skal beholdningen gasses max opp. For en mulighet når vi skriver medio juli 2019!!!

Hva skjer her egentlig. Blir det ikke medisin allikevel? Eller er det absolutt ingen grunn til at den har rast ned til 33 fra emisjon på 114? Ikke fundamentalt begrunnet i det hele tatt?

Det blir medisin!

Er bare nede for å ta sats🚀

En fin kjøpsanledning nå.

3 Likes

I ferietider tar gjerne kjøperne pause, mens de som av forskjellige grunner er nødt til å selge ikke har noe valg.

Nja, det har jo vært litt utsettelser og det har nok bidratt, kanskje konkurransebildet tynger en del også.

Det er også spekulasjoner rundt forbi at de ligger litt bak skjema. Normalt er no news, good news, men det virker ikke slik i dette tilfellet. Jeg velger likevel å la tvilen komme Nano til gode som alltid.

Er denne ny eller bare gått meg hus forbi?

2 Likes

Den er ny ja.

Fin melding som kom nå :slight_smile:

Og dermed fløy kursen rett opp i 34! :smiley:
Neida, elsker denne aksjen. Og kan jo ikke være negativt at ledelsen bekrefter at "
Nordic Nanovector completes patient enrolment into Phase 1 trial of Betalutin® in diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL)"

6 Likes

Prøver meg med en trade på denne.

2 Likes

Dristig, men la gå…:wink: