Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

The data presented at ASH included a total of 68 patients with R/R B-NHL who were treated with REGN1979. The objectives for this ongoing Phase 1 proof-of-concept trial are to assess safety, tolerability and efficacy of REGN1979 monotherapy. The data presented at ASH included a total of 68 patients with R/R B-NHL who were treated with REGN1979. These patients had received a median of three prior therapies, including an anti-CD20 therapy. As of September 2018, 14 patients had completed treatment, 13 patients remained on treatment and 41 had discontinued treatment.

Det har sine fordeler å være one and done, vanskelig å discontinue fra Betalutin.

1 Like

No offence, men er du rett person til å forklare begrep og uttrykk? :grin:

1 Like

Du greier visst ikke lese posteren ser det ut for.

https://investor.regeneron.com/static-files/86ef5b93-c6f3-47f0-8be8-43394dd709fa?fbclid=IwAR0-J60TRstJy0jmPis1L_S11uksnLx_dTZ-ecsLjoc8t0BdkEEnRVR0EHo

Skal prøve å forenkle det for deg, så håper jeg det kan gå opp et lys for deg.

Fordelingen var slik: (dette kan du lese ut av table 3)
DLBCL 37
FL 20 (8 med under 5 mg dosering og 12 med over 12 mg dosering)
MCL 5
MZL 5
WM 1

FL er den indikasjonen Nano prøver ut Betalutin for i Paradigme

Resultatene Regeneron har i denne indikasjonen (for de 12 personene som mottok dose over 5 mg) er 8 som fikk CR og 2 fikk PR. De 2 siste vet vi ikke, men antagelig har de avsluttet behandlingen før den var fullført,
noe som altså gir ORR på 83 og CR på 66 i Nano sin indikasjon…
(dette kan du lese ut av table 5)

Du kommer ikke unna dette faktum uansett hvor mange ganger du gjentar den generelle teksten som gjelder for alle som deltok i alle indikasjonene…

2 Likes

Trust me, gjør deg en bjørnetjeneste ved å gjøre denne jobben.

1 Like

Skal få lest mer i løpet av kvelden, men leser også at man så minst et dødsfall direkte knyttet til behandlingen, og graden av infeksjoner må sies å være høy. Ved første øyekast ser det ut som hard lut.

1 Like

Nei. Da ville du gjort han en helt vanlig tjeneste, en vennetjeneste, en god gjerning eller en annen form for godsinnet handling. En bjørnetjeneste er noe helt eget. Så vet du det til neste gang du gjør noen en bjørnetjeneste.

:rofl:

3 Likes

Kreftbehandling er jo ofte det av natur.

Bortsett fra RIT med rett isotop da!:wink:

Whoosh. :joy:

1 Like

Nettopp! Gi denne mannen et podium.

Btw var det ikke sagt at vi skulle ha cmd i år?

1 Like

Njo… sjekket finanskalenderen til Nano?

Nei, men mener ledelsen har sagt så i en eller annen setting. Tross alt ikke hatt siden 2017.

Jo, de skulle ha en Capital Markets Day i år for å fortelle om strategien videre. Hvis de har den i oktober er de rundt 6måneder unna å ha resultatene vi venter på, både Paradigme og Archer-1.

De vil selvfølgelig ha noen indikasjoner fra Archer-1 på den tiden om hvilken vei høna sparker.

1 Like

Mener det ble sagt før jul at de skal ha CMD i år.
Ellers kan jo @anon21766851 google “en bjørnetjeneste”? :joy::stuck_out_tongue:

1 Like

For 41 av 68 ble behandlingen avbrutt.
Totalt ORR Discontinued
DLBCL 37 11 26
FL 20 11 9
B-NHL other 11 5 6
SUM 68 27 41

Allikevel har de ORR 83 og CR 66 med ønsket dose i Nanos indikasjon.

Hvorfor ble 9 discontinued i FL?

Øk dosen til det maksimale, men tåles bare av ca halvparten av pasientene?

Ved lav dose var ORR 14%

Antagelig vil jeg tro at de som hadde lav dose fikk PD og derfor valgte å hoppe av studien. (min mening siden det ser ut som færre av dem med høy dose hoppet av)

Som du kan se av det jeg har linket flere ganger til deg: 10 av de 12 som fikk høy/maksimal dose har fått respons – så det kan se ut som bare 2 av 12 discontinued blant dem som fikk høy/maksimal dose. Jeg tipper de hoppet av behandlingen pga PD (men bivirkninger kan også ha spilt en rolle).

Jeg mener paradigme sin populasjon er hakket tøffere:

  • Patients must be refractory to any previous regimen containing rituximab/anti-CD20 agent, defined as no response (no CR or PR) during therapy or a response (CR/PR) lasting less than 6 months after the completion of a regimen of rituximab/anti-CD20 therapy (including occurrence of progressive disease (PD) during rituximab/anti-CD20 maintenance therapy, or within 6 months of completion of maintenance therapy).
2 Likes

38 alvorlige bivirkninger, men det førte kun til 2 avbrudd. Tyder på PD ellers ja. Husk ellers at Betalutin som monobehandling ga over 90% som fikk svulstreduksjon, og altså ikke PD. Selv Archer-1 er en mye mindre omfattende behandling enn dette og vil kunne bedre de rene Betalutrinresultatene ytterligere.

1 Like