Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Hama-problematikken (allergiske reaksjoner) gjør det vel ikke ønskelig å behandle med betalutin mer enn 1 gang med mindre man ikke har noe valg/Er desperat…

Er det ikke dette Humalutin vil muliggjøre da dette er lagd for mennesker mens Betalutin egentlig er lagd for mus (den enkle forklaringen…)

1 Like

Du skriver dette kl 11:00 i dag.
Da var det omsatt 25000 aksjer, hvorav 5500 var på “opp-kurser”.
Shorters svøpe?
:unamused:

going-crazy-gif-5

Noen som vet om selskapet løpende mottar data fra de ulike sentrene om pasienters respons i Paradigme, eller om det er slik at ledelsen er helt uvitende inntil man samler alle data i read-out?

Og hvis de mottar data underveis, om dette da blir delt med FDA ettersom fast track (og evt. BTD) vel gir muligheten for å sende inn deler av søknaden fortløpende etter hva jeg har skjønt (selv om man ikke har en interim analyse).

I utgangspunktet er de nok uvitende, det er en del av forskningsprossessen. Men at de har null tilgang til informasjon og er helt uvitende er vel noe annet. I forhold til mDoR avlesning og søknad for LYMRIT 37-01 basert på det, så er uttalelsen fra selskapet at de vil avvente at mDoR er endelig. At de kan søke på 12 mnd mDoR likevel utelukker jeg ikke. De har tidligere samlet oppdatering for mDoR 2 ganger i året, rundt mai/juni og november/desember. Forventer selv de gjør lignende i denne omgang også, og at en potensiell BTD kan komme i slutten av juni tenker jeg på som en mulighet. Men bekymrer meg ærlig talt ikke voldsomt med det, tanker er å sitte rolig betydelig lengre enn det uansett.
*Obs, alt dette er spekulasjoner.

2 Likes

Kommer ikke opp med noenting, du serverer det på ett sølvfat :wink:

Men seriøst, en utfordring til deg:
Hvordan er dette shortespillet regissert? Du sier det er så vel regissert, så kan du forklare hvordan ?

Og jeg rapporterer ikke dine innlegg, det er det ikke noen vits i.

2 Likes

Er vel ICON som er involvert i Paradigme hvis jeg ikke tar helt feil.

02

I så fall opererer de med systemer hvor data er tilgjengelig mer eller mindre umiddelbart og fortløpende.

6 Likes

Kudos til deg Vegar, veldig mange gullkorn i pdfen der!

Kanskje jeg kan smelle sammen en liste etterpå. :grin:

6 Likes

Det ser jo ikke kun ut til å være et verktøy, men en kjemperessurs for å få sites up and running i tillegg:

For most trials, 20% of sites recruit 80% of patients.
Some may not enrol a single patient. Data driven
feasibility and historical knowledge supports selection
of the best sites in the right locations. Partnerships with
1,200 key opinion leaders at world-class institutes and
clinical networks mean your study will receive priority
placement and expedited start-up.

Dette var nyttig informasjon som jeg ikke visste av, sikkert kjekt for andre i biotek også:

3.5 monthsmedian cycle time from Protocol Approved (PA) To First Site Initiated(FSI). Beating industry median of 4.2 months

Så medianen i bransjen er 4.2 mnd fra en studieprotokoll er godkjent frem til man har aktive sites. :open_mouth: TTT

4 Likes

Lol. Og her i Norge ryker kursen bare man er en dag på etterskudd med FPD.

Jaja, kanskje kursen såvidt bikker 100 kr hvis det kommer et bud på 350 kr aksjen. .
Før den trades ned til 45 igjen :joy:

Med andre ord vil ledelsen med stor sannsynlighet vite hvilken vei d går i paradigme mot slutten av året allerede. Interessant å ha i bakhodet når man tolker uttalelser/kroppsspråk

1 Like

Litt DP på tampen av kvelden.

17:54:36 45,000 3 215 BATF
17:53:44 44,840 104 BATF
16:46:51 44,954 4 617 BATF
16:46:51 44,595 4 039
1 Like

Ikke noe revolusjonerende, men NANOs nevnes i programmet

AIMN 2019
11-14 APRILE 2019
PALACONGRESSI DI RIMINI

Adjustment of a dose calibrator by a
calibrated source of 177LU in a phase
I/II study for treatment of non hodgkin
lymphoma with 177LU-DOTA-HH1
(BETALUTIN®)
Cardo Simone, Saletti Paola, Raspanti
Silvia, Belli Gianluca

http://www.aimnrimini2019.org/wp-content/uploads/2019/03/Programma-Definitivo-Congresso-AIMN-2019-1.pdf

Nordic Nanovector deltar også på:

Swiss Biotec Day 7. Mai

https://swissbiotechday.ch/partnering/

1 Like

Kan vi ha kommet opp i 85 sites nå? Simpel telling skulle tilsi det.
https://clinicaltrials.gov/ct2/results?term=betalutin&Search=Search
Hvorfor så mange tro?:grinning:

Det er den som er Lymrit 37-01 og Paradigme.
Ellers er det DLBCL, Archer og et dosimetri-studie. Dosimetri-studiet er trukket. Men altså 74 som vises der.

1 Like

Hva med disse da?
|1||Recruiting|Study of Safety and Efficacy of Betalutin and Rituximab in Patients With FL|* Non Hodgkin Lymphoma

  • Follicular Lymphoma
  • Relapsed Follicular Lymphoma|* Drug: Betalutin|* Oslo University Hospital
    Oslo, Norway|
    | — | — | — | — |
    |2||Recruiting|Study of Betalutin for Treatment of Relapsed or Refractory Non-Hodgkin Lymphoma (LYMRIT-37-05)|* Relapsed, Diffuse Large B-cell Lymphoma
  • Refractory Diffuse Large B-Cell Lymphoma|* Drug: Betalutin|* University of California, San Diego (UCSD) - Moores Cancer Center
    San Diego, California, United States
  • University of California, San Francisco (UCSF) - Innovation, Technology & Alliances
    San Francisco, California, United States
  • Sylvester Comprehensive Cancer Centre
    Miami, Florida, United States
  • (and 7 more…)|

Det er Archer som er Bet + Rit, og DLBCL er DLBCL. Sites til Paradigme er de 74 som som er belyst om under Lymrit 37-01.

1 Like

Beklager, men nå prøver jeg å skrive om totale antall sites som har “recruiting” og hvor Betalutin er “treatment”.