Nok en dag med mulighet på å akkumulere billig.
Prisen på Lutathera i Norge:
''Kostnaden vil trolig komme på mellom 490 000 og 870 000 kroner årlig ved å behandle pasienter med denne metoden i Norge. Men prisen vil avhenge av forhandlinger med produsenten. ‘’
Forøvrig interessant å se hva som sies om bivirkninger, som kan være relevant også for Nano:
’‘Men behandlingen kan innebære en risiko for å utvikle leukemi eller alvorlig skade på beinmargens stamceller hos nærmere 1 prosent av pasientene.’'
1% er uansett betydelig lavere enn hva som er tilfellet for Zevalin, hvor forekomsten ligger på 3-4%.
Er det noen som har noen tanker rundt hvorfor annual report for 2018 er sent ute? Skulle komme 0800 i dag om jeg ikke misforstår…
Skrev mail til IR om det, ser ut til at du forstår helt rett og at det er en forsinkelse en plass.
Da er det vel best å selge rubb og stubb? He,he.
Nei, tipper de har så mye gode nyheter at de sliter med å få formattert rapporten skikkelig.
Er vel enda rundt 1000 NANO i minus etter tvunget salgsituasjon via belåning når emisjonen falt i fanget på oss. Men rodd inn 4000 av 5000 aksjer så langt, med belåning betydelig redusert. Back on track rundt feriepenger i juni tenker jeg for min del.
Kan forsinkelsen av årsrapporten henge sammen med presentasjonen i morgen? Nyheter å berette?
Og den smålure “Baissen” er på plass, ser jeg. Stå på!
De prøver vel å komme på en grunn til at de skal få bonus for å starte Paradigme og Archer-1 enda en gang
Edit: Forsøk på humor etter rabalderet i fjor…
Du er vel ikke blitt helt desillusjonert?
Ja, denne gang får de for å ha faktisk startet de i 2018
et interessant punkt å se på i rapporten uansett spøk eller ikke…
Sendte du mail?
Ned to prosent på en positiv børs, noen som sitter på info som ikke er kommunisert til markedet?
I fjor kom årsrapporten etter børsslutt. I 17-tiden.
En liten forsinkelse er som manna fra himmelen for aktørene som presser ned kursen.
Ellers synes jeg å merke at “Baissen” er en tanke ilter i dag. Går ikke alt etter beregning?
Vakkert:
Siste handler
Klokka Pris Volum Kjøper Selger
12:34:17 45.32 2
12:34:14 45.30 2
12:34:13 45.32 2
12:34:11 45.26 2
12:34:09 45.28 498
12:34:09 45.28 2
12:33:49 45.12 2
12:32:24 45.10 2
12:32:20 45.14 2
12:32:04 45.16 2
Legger merke til at årsrapporten i fjor kom 30. april. Kan være at 03 skal være 30, og at det derav er kluss.
Når både “financial calendar” og “Annual reports” bruker 3. april som dato så tenker jeg sannsynligheten for at begge er feil er ganske liten. De har dessuten hatt lang tid på seg til å rette opp dette. Det ble også børsmeldt 12 mars at datoen var 3. april. Så vi får se snart håper jeg…
Den kommer etter børsen stenger idag. som ifjor. fint lesestoff for kvelden det
Nja, blir rimelig mye copy/paste fra annual report 2017.
Gleder meg allerede. Håper å få se mer om muligheter med 212Pb!
Merk dere dette fra mlande:
Meldingen under om overraskende gode resultater for et monoklonalt antistoff kombinert med alfastråling i mus er interessant for denne gamle diskusjonen. Hvis NNV lykkes med å bruke målrettet alfastråling mot metastaser og sirkulerende kreftceller generelt, er oppsiden ekstrem. I motsetning til tradisjonelle cellegifter og de mange nye kinasehemmerne, er det trolig små sjanser for at kreftceller overlever alfastråling og utvikler resistens(?) Man unngår kinasehemmernes problem med at cellens signaleringsveier endres og resistens oppstår (?)
https://newsweb.oslobors.no/message/473501
Ellers er jo dette virkelig nytt sprengstoff!
Jostein Dahle, Chief Scientific Officer of Nordic Nanovector, said: “Our
research collaboration with Orano Med continues to produce promising preclinical
results and provides an early demonstration of the potential of 212Pb-conjugated
CD37-targeted alpha therapy to treat leukaemias and lymphomas where there is no
substantial tumour mass and tumour cells are near healthy tissues. This approach
also may prove useful for CLL and NHL patients who have relapsed or become
refractory to standard CD20-targeting agents that are used in front-line
therapy. We look forward to further results from this research programme.”