Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Rapporten i fjor var veldig hyggelig lesestoff, og det førte til en fin utvikling kursmessig de påfølgende dagene.

Vi går absolutt spennende tider i møte. Selskapet nærmer seg et turningpoint hvor man går fra å være fullstendig avhenging av lommeboken til investorer, til å faktisk finansiere videre forskning av andre produktkandidater med inntektene Betalutin i 3.linje kan gi. Husk på at 212Pb er mange år frem i tid før man i det hele tatt kan begynne å tilegne det en viss verdi, mens Betalutin i 3.linje nærmer seg målstreken. Om man skal ta noenlunde utgangspunkt i selskapets guiding (som i mitt hode er litt defensiv) så er man nå altså 8-9 mnd unna å fullføre PARADIGME, og ca 12mnd unna data-readout. På denne tiden vil man også ha fullført fase 1b for Archer-1, og alt dette skulle tilsi at man vil se helt andre aksjekurser enn det man gjør idag, men det vil tiden vise :slight_smile:

2 Likes

Noen ser heldigvis dette klarere enn andre?:+1:

Klarsynet kommer nok etter hvert som vi nærmer oss. Vi som er ferdigkjøpte kan bare lene oss tilbake og nyte oppgangen som rykker et skritt nærmere for hver dag som går.

3 Likes

Manipulering pågår. Rart at slikt får passere.
Siste handler
Klokka Pris Volum Kjøper Selger
15:31:22 45.86 2
15:30:59 45.86 2
15:30:51 45.82 2
15:30:48 45.84 2
15:30:45 45.86 2
15:30:30 45.82 2
15:30:26 45.82 2
15:30:08 45.82 2
15:30:00 45.82 2
15:29:53 45.82 2
Noen ønsker seg åpenbart mer hjerne?:grinning:

1 Like

Jimmi tar sterke ord i sin penn:
Det jobbes hardt med poster på 2 aksjer for å holde igjen kursen nå. Hvorfor det tro?

De fleste vet at jeg er bull på Nano, men nå tror jeg faen meg snart raketten stikker mot himmelen altså. Jo mer jeg søker og leser meg opp på selskapet, til og med med kritiske øyne blir jeg bare mer og mer sikker på at dette kommer til å bli min beste investering ever!
Bare det at selskapet har fast-track i USA, og PIM i UK burde prise selskapet til det dobbelte av i dag!

Ha en fin kveld og kos dere med rapporten folkens…

1 Like

Er du som han kisen i Seinfeld, som snakka om seg selv i 3 person?
“Jimmi dunked the ball today” osv?
Hvis ikke, hvem er Jimmi? :sweat_smile:

Jimmi bør du lytte til.:grinning:

Oooo-key then…
(Går baklengs ut døra…) :sweat_smile:

HO Jimmi…

Ok, ikke lest HO på mange måneder.
Får den infoen jeg trenger her og i børsmeldinger, uten all støyen og headcasene.

6 Likes

Årsrapport i dag eller 30/4?

I den finansielle kalenderen selskapet sendte ut i en pressemelding 12.03 stod det årsrapport 03.04, meen jeg begynner å tvile?

1 Like

Fikk svar fra Malene i Nano til slutt:

Many thanks for your email and your questions.

Please see my answers below:

• Will you inform the market when all patients are included in the Paradigme trial? We haven’t decided on the communication yet
    -And will you do the same when all patients are included in the DLBCL-trial, and Archer-1? We haven’t decided on the communication yet
    -Also, when all the sites are open for the Paradigme trial, will you inform the marked about this? We will continue to update the market in the quarterly presentations - so you will know when all Paradigme sites are open

Have a great evening,

Malene

8 Likes

Det der betyr ja, ja og kvartalspresentasjoner hvis jeg kjenner min Malene rett. Og det tror jeg at jeg gjør.

5 Likes

Rapporten er ute.

2 Likes

Deilig med ny design. Flott lesning også. Det blir medisin, og det snart!

1 Like

Opsjonsdebatt om 3…2…1… poff

2 Likes

Her er årsrapporten, ligger også på fundamentaltråden

1 Like

BRAVO…….BRAVO. Dette blir knall bra. Rask gjennomlesing virker betryggende. Still fairly on track. Laser focused.

1 Like