Her bør vel alle gode krefter være med å stemmen NEI!?
Og disse ekle PSU-ene, NEI!
Her bør vel alle gode krefter være med å stemmen NEI!?
Og disse ekle PSU-ene, NEI!
Det er for men del helt greit at de gis fullmakt til å hente penger, opptil 10%? Hva skal man ellersgjøre?
Ja, men 20%?
Når du ser kursen og kjenner Oslo Børs… Da er det vel greit at de har mulighet til å hente de pengene de faktisk trenger for å launche Betalutin. Hvis det ikke tikker inn et partnertilbud med god up front vil de bli tvunget til å ta en stor emisjon for å få Betalutin ut. Se for dere kursraset hvis de FØRST måtte kjørt GF for så å ta emisjon.
Bare å selge seg ut av dritten?
Et uskyldig spørsmål. Du som hele tiden viser din fordekte misnøye med Nano/ledelse, hvorfor forlater du ikke skuta for godt?
Eller bare stemme nei på disse forlagene ved GF?
Samme trikset benyttet TRVX seg av. Tanken er nok at hvis kursen beveger seg en del oppover så kommer en emisjon fort, for da er det et vindu åpent for å hente mer penger. Det er bedre å hente inn penger når man kan enn når man må sier teorien. Likevel ble emisjonskursen i TRVX temmelig lav.
Jeg stoler enkelt og greit på de største aksjonærene i forhold til å gi eller ikke gi fullmakter.
Som Fornybar skriver, det er greit at de har muligheten til å hente de pengene de trenger til å launche Betalutin, og ikke binde de på hender og føtter i forhold til ekstra generalforsamling osv.
Ja, det overrasket meg ikke at du gjør det.
Jeg mener at men den pipelinen og potensielle nyhetsstrømmen som ligger foran oss, så burde det være mulig å hente inn nok kapital med en 5-10% utvanning.
Enig. Det burde virkelig være mulig. Men, Oslo Børs…
Du hinter til at jeg er naiv, og i neste øyeblikk er du selv naiv mener jeg.
Kursen BURDE være godt over 100 kr nå, så de BURDE kunne hente inn det de trenger med 10% eller mindre utvanning.
Nå er ikke realiteten det vi mener den burde, da må man forholde seg til det vel?
Current cash resources are expected to be sufficient to reach data read-out from PARADIGME in the first half
of 2020.
Hmm, hadde håpet det holdt til filing etter emisjonen?
Er det noen som kjenner eksakt tidspunkt for når Nano Vector skal holde sin presentasjon i dag?
Takk for deling av presentasjon! Har fase 2 DLBCL vært så konkret i planene tidligere? planlegger oppstart i 1H 2020.
Det var kommet med på Q4 presentasjonen i februar, men det er nytt av året. Var ikke på Q3 i 2018.
Jeg vurderer å selge alt og kjøpe meg 2 Ampera’er og ei fjellhytte istedet.
Fra spøk til alvor, jeg skulle gjerne sett at de hentet penger i en fortrinnsemisjon både nå sist og neste gang jeg, istedet for rettet, som burde vært forbeholdt krisetider hvor “time is of the essence”. Men slik er det altså ikke, og det er ikke lett å være mort i gjeddevann.
Når det er sagt så synes jeg det begynner å lukte fugl igjen av NANO, og jeg gleder meg sykt til fremtiden.
Økte min egen eksponering i aksjen med 50% etter emisjonen, og med snitt på 41 kr for disse aksjene har jeg vel bedre grunn til å være fornøyd enn de som fikk aksjer i emisjonen. Også i PCIB ble det billigere aksjer å få kjøpt etter emisjonen enn under emisjonen, og der benyttet jeg anledningen til å tredoble beholdningen.
Det høres jo veldig bra ut det, men nå vet jo selvfølgelig ikke jeg om du satt med 10 aksjer i NANO eller 100k. Uansett det var ikke poenget mitt. Jeg er bare fan av mest mulig likebehandling av aksjonærer så sant det ikke er helt krise.
Jeg har også plukket en del godt under emi kurs og akkumulerer litt hver måned for det som er til overs av lønnen. Tror det blir bra til slutt uansett jeg, så er ikke bekymret for hverken 10 eller 20% utvanning. Det som svei mest sist var jo kursen det ble gjort på, så får jo håpe de drar inn litt mere cash neste gang. Gi bort pris bør vi være ferdig med over sommeren.