Hva skjedde nå? Selgerene forsvant og det dukket plutselig opp en stor kjøpspost.
Det kan like gjerne være finansielle midler innskutt fra en eventuell partner (BP)! Som nevnt i presentasjonen i går er fokus rettet mot “opportunistisk” leting etter gunstige partneravtaler. Men who knows
“In a scenario where copansilib achieves full regulatory approval in the US before Nordic Nanovector files with copansilib, there is a risk that it would need a phase III trial before regulatory approval can be granted.” - Likte ikke helt denne… Skal Copanlisib bli stopperen for Betalutin, et produkt som er 100 ganger tryggere og enda mer effektiv? For en rar verden vi lever i…
Takker!
Spørsmålet er jo hvor DNB tar de tallene fra? 500 mill og 3 mill.
Tidligere har jo DNB vært veldig velinformert angående Nano…
Anbefaler at noen stiller opp på Q2 og stiller dette spørsmålet direkte til ledelsen. Det må de kunne svare på.
Jeg er enig i at den uttalelsen kommer på særdeles tynt (ingen?) grunnlag. Men en fugl fortalte meg at Copanlisib har økt CR og mDOR etter at de fikk AA. Hva tenker du om det?
Hva skjedde nå? Selgerene forsvant og det dukket plutselig opp en stor kjøpspost.
Feriepengene kom tidlig. Var ikke meningen å legge ut hele kjøpsordren i en post. Beklager
var vel en salgs post på 23.000?
Her må vi ikke sammenligne epler med pærer. Med comboløsningen Archer-1 gir, og som DnB ikke en gang er i nærheten av å diskutere, bør vi regne med at det vil være Archer-1 som slår ut Copanlisib.
Jeg tar det for gitt at det egentlig skal stå “…before Nordic Nanovector files with Betalutin…”
Årsaken til dette er helt reell og følger direkte av kriteriene FDA har lagt for å oppnå AA. Et kriterium er “meaningful advantage over available therapies” og kun legemidler som har gjennomgått confirmatory trials regnes som available therapies. Ergo vil Copanlisib bli en available therapy ved oppnåelse av slik godkjenning.
Nå betyr jo ikke dette automatisk at ikke Betalutin fremdeles kan innebære meaningful advantage, men sammenlikning med Copanlisib går altså fra å være irrelevant til relevant dersom godkjent.
Nei, og når du ser behandlingløpet, ukentlige infusjoner, 3 på 1 av, så fremstår jo ikke behandlingsregimet som et fremskritt i forhold til andre Pi3k hemmere, som er levert i pilleform.
Er det noen som har vært i kontakt med Patrik Ling og fått en utfyllende kommentar angående analysen deres?
Du mener med andre ord vi bør rømme skuta dersom de får godkjenning først?
For slik jeg tolker det så har DNB rett med at Nano da må bevise overlegen effekt med et fase 3 studie, ikke bare QoL eller enkel behandling?
Ikke overlegen, bare bedre.
Bivirkningsprofil og behandlingsregimet er en meaningful advantage…
Nei, over hodet ikke for min del i hvert fall hehe… Men problemstillingen går fra å være noe som ikke er verdt å tenke på (irrelevant) til noe som blir en vurdering å ta hensyn til i hvert fall.
Vurderingen kan likevel ende med overveiende sannsynlighet for at Betalutin får AA. Jeg kjenner ikke Copanlisib så godt, men tenker jo som @InVivo at QoL og enkelhet er viktige faktorer. Det er sikkert ikke gitt at Copanlisib ferdigstiller fase 3 på notime heller…
Min forståelse er at meaningful advantage ikke nødvendigvis må dreie seg om effekt, men også kan innebære QoL
Edit: Som @TyrionIV akkurat skrev
Flott, da ble jeg litt roligere. God helg
Da ling strengt tatt kan skrive det han måtte ønske, er det da veldig konspirasjonsaktig å si at sett DNBs egne aktivitet i aksjen at Ling gjerne ikke virker veldig bull på nano sett at han valgte å skrive dette ang copanlisib nå, og ikke ved sist guiding?
det er for liten dekning av aksjen, samt Lings ordvalg samsvarer ikke med «reiterate BUY recommendation», mer hold/selg. søppel med andre ord
Nå et det, som du sier, Ling som skriver. Hadde han ment at caset var svekket hadde han senket kursmålet. Det gjorde han da Costa gikk av. Når han fortsetter med kjøpsanbefaling så er det klart at han fortsatt er positiv.
At han skriver om Copanlisib nå et fordi han må forklare hva som er risikoen i selskapet, nemlig konkurransen. Det er ikke lenger snakk om Betalutin virker eller ikke.
Synes du legger for mye i det ene momentet i analysen.
Poenget med en hver analyse er å ta opp i seg og vurdere alle relevante momenter. Det er mer søppel om man utelater noe av betydning.
At han har BUY tilsier jo bare at dette usikkerhetsmomentet ikke anses veldig sannsynlig å inntreffe og at det derfor ikke er gitt særlig stor vekt i den totale analysen som ligger til grunn for konklusjonen.
Er det noen tanker om hvor mye en slik aksje kan stige. Finnes det noen historikk å vise til. Snakker vi 150 eller 800 kr pr aksje?