Cobanlicibs fase 3 tidlinje om ikke vesentlig fremskyndet tilsier at risikoen for å bli sperret pga tid er veldig liten
Forskjellene i behandlings regimet og snill bivirknings profil for eldre med betalutin tilsier at betalutin kan få AA uansett om cobanlicib skulle bli godkjent først. Selv om betalutin skulle ende opp med lik effekt og dor.
Ling har etter hva jeg husker tidligere tatt med visse «underanalyserte» vinklinger og informasjon sine Nano analyser.
Jeg tror det er en strategi for å kunne sette de kursmålene de ønsker i forhold til værende kurser for å beholde en slags tilbakeholden seriøsitet.
Jeg synes det er helt innafor for å unngå hausende kursmål.
Men jeg er spent på hva slags kursmål som blir satt i analyser etter desember 2019.
Da er det under 12 mnd til 3l søknad skal bli sendt, paradigme og Archer1 data skal bli offentliggjort.
I tillegg skal da paradigme være ferdig rekrutert og ha vært gjennom «hemmlig» interrim.
Mao er den relle riskikoen da 0 for safety eller futility stop av Paradigme. Og Nano har kanskje også valgt å melde enrollment completed.
Hva har det å si for Lings LOA?