Jeg liker dette svaret for det er R&R-POPULASJONEN (RTX-refractory & 2 behandlinger) jeg har hatt som case for mitt regnestykke. Det vil egentlig si at hvis de får AA før Copanlisib får full approval så kan jeg gange kursmålet med to fordi de da får tilgang til hele 3FL.
Jeg regner med at det går fort når det eventuelt skjer noe. Tipper at innen høsten er her har de fått presentert et fristende tilbud.
Eh, det var da voldsomt pessimistisk. Jeg håper på en dipp ned under 40 så jeg kan handle en siste rest. Ellers mener jeg bestemt at Nano vil doble seg ila. året.
Vi hadde en dipp 13. mai under 40. Er det realistisk at vi kan havne under 40 igjen?
Jeg oppfatter det slik at den mest solide støtten befinner seg i området 38-39 kr. Det mest interessante spørsmålet vil dermed være hvorvidte vi kan falle under dette nivået. Lite sannsynlig, men alt er mulig hvis børsene crasher.
Frykter vi passerer 50 denne uka. Håper ikke det skjer, siden jeg skal lempe feriepenger inn i denne også.
Tja, støttelinjen i området 38-40 som går tilbake til Costagate er det aller siste støttenivået på chartet før vi er tilbake i the dark ages, så longs må absolutt håpe det holder.
Men om det ikke skjer noe dramatisk nedover, så vil jo nå kursen i NANO begynne å konsolidere seg ut av den lange nedtrenden fra ATH. Vi håpte jo det var et brudd med den som skjedde før ASH, men jeg tegner det nå kun som et failed attempt.
Hvis du er så bestemt på den doblingen så betyr det vel ingenting om du kjøper til en dupp rett under 40 eller i dag til 43
På q1 presentasjonen ble det sagt at det ville komme data fra Archer-1 ‘‘as soon as we have them’’ eller noe i den gaten der.
Tidligere ble det vel kommunisert fra LR at A1 data kunne komme utenom medisinske konferanser.
Data fra de første pasienten foreligger vel nå, så da er det ikke heeelt utenkelig at de bruker de neste 3 presentasjonene til å oppdatere markedet med litt nytt? Tenker at hvis de hadde god hit på de første, så klør vel Bravo etter å please markedet og aksjonærene.
Edit:
Korrigerer meg selv, her er hva Bravo sa på q1:;
’‘And the data, I think, on the first 6 patients at least hopefully will be available before the end of the year. And as soon as we have it, we will share it’'
Eeeh, enkel matte tilsier vel det motsatte?
Si at Noc skal handle for 250.000 kr. 43 kr aksjen gir han da litt over 5800 aksjer.
38 kr aksjen gir han over 700 flere aksjer.
Gitt en oppkjøpskurs på 200 kr aksjen (siden jeg vet Nocturne er langsiktig) vil da gi han ca 150.000 kr mer før skatt.
Jeg hviler min kasse.
Og enda enklere matte (les: det virkelige liv) sier:
-
43 kr aksjen gir han 5800 aksjer. Ved dobling gir det han 250000x2=500000. Det er 250.000.- i pluss.
-
At han ikke kjøper nå og forblir i cash siden kursen bare går oppover til den er doblet så sitter han med 0 i pluss.
Legger kassen min ved siden av din
Noc trader basert på TA. Da går man ikke mot sin egen TA. TA’en hans har oftere rett enn feil, av det jeg har sett så langt.
Mnja, blir fort 20-40k i forskjell, alt etter hvor lavt vi skal, så litt betyr det for min del
Dessuten så tenker jeg å sitte med aksjene til neste år, og da kan man begynne å regne på hvor mye $$ man “mister” om Nano går slik vi alle håper og tror
For ikke å snakke om den psykologiske effekten av at aksjen man nettopp har kjøpt IKKE er ned 4% dagen etterpå…
Det var hårete satsing. Pass på at du ikke havner i klørne på Hallgeir Kvadsheim.
Kan du utdype hva du mener med hårete satsing?
Jeg er all in i Nano, har vært det lenge nå, og har satset mye penger i min målestokk.
Mange vil si det er risky, men de fleste som sier det har ikke satt seg skikkelig inn i selskapet.
Vet ikke hvor du står der, siden du er ny her inne, men det er jo en fin mulighet til å bli bedre kjent med, og forstå, nye medlemmer på forumet
hæ? er klart det er risky å vær “all-inn” i et biotek firma…er risky å vær all-inn i noe så helst… forstår ikke hvorfor det trengs utdyping til det… Forstår forsåvidt ikke heller hvorfor han nevner det
Du snakker veldig generelt nå.
I følge min forståelse, og utrolig mye klokere hoder enn mitt ( heldigvis!) så har Nano over 90% sannsynlighet for suksess, altså å få Betalutin på markedet.
Vi vet allerede med 99,99% sikkerhet at det virker, bedre enn de konkurrentene som er der ute, med mindre bivirkninger. Dette i et såpass stort pasientantall at det er nesten umulig at det er en tilfeldighet.
Tipper vi har svaret på hvem som har rett innen denne tiden neste år
Ja, er jo tilnærmet risikofritt å være investert andre bransjer NAS, XXL, KOMP ++, bare for å nevne noen har/hatt grei risk de og.
Oljerelatert er jo det enkleste i verden.
Ikke finnes det selskaper med mye gjeld, og ikke er man avhengig av makro. En drømmesituasjon.