Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Tuller du?

1 Like

Jeeez

Jeg tenker nok bare ut i fra mitt eget perspektiv. Jeg kjører også alt jeg har inn i denne aksjen, men har nok ikke så mye disponibelt. Blir kanskje 150000 i innsats. Aksjen er nok bra forutsatt at situasjonen i aksjemarkedet ikke endrer seg. Det er det eneste usikkerhetsmomentet for min del. Jeg er uansett imponert over satsingen din.

1 Like

Der traff du nok poenget mitt, som jeg ikke fikk fram i kommentaren min.
ALLE aksjer i aksjemarkedet er risikofylt, og sårbare for et krasj i markedet.
Så klart har jeg tatt en risiko, og skulle det helt uforutsette skje, at Nano mislykkes, så vil det være mer enn bare litt surt for meg hehe.
Men jeg ser ikke hva som kan skje som skal få de til å mislykkes, annet enn at styret plutselig går bananas og kjører selskapet i dass, eller at de på en eller annen måte har klart å trikse med effekten av medisinen i alle studiene deres ( noe som vel er omtrent umulig, da det er mange eksterne som overvåker og kontrollerer hele veien underveis i studiene)
Men som sagt, den som lever får se :slight_smile:
Om “avgjørelsen” faller i år, neste år eller 2021 eller hva, er ikke godt å si, men jeg skal hvertfall være fullastet den dagen det skjer!
Med avgjørelsen mener jeg markedstilgang/AA og helst oppkjøp.

4 Likes

Diversifisert portefølje = slipper å følge med.

Alle egg i samme kurv = pass godt på kurven.

Ps: Selv oljeselskapet Equinor kan gå “konk” men da har noen forskere fått bevist at kald fusjon er mulig og industrielt skalerbar. Noe som ikke er usannsynlig men tvilsomt med det første :wink: Så olje aksjer er definitivt ikke risikofritt. Ellers kan jeg nevne “blow out” og andre miljøkatastrofer som får spesifikk selskap til å gå adundas. Så risikofritt er INGEN bransjer :wink:

4 Likes

Vil tro Pacific Gas & Electric ble sett på som en sikker investering for ett år siden. Det mest utrolige kan skje i enhver aksje.

Biotek vil alltid være høyrisiko, men også her kan man redusere risiko mye. NANO er jo et godt eksempel på ekstremt bra r/r, i mine øyne iallfall.

2 Likes

Det var risikofylt å gå inn i en parabolic move i 2016. Det var risikofylt å sitte over safety review. Det var ikke minst risikofylt å vente på oppdaterte data på Lymrit. Nå er det betraktelig mindre risiko, ikke minst fordi Nano prises veldig lavt ifht. ATH. Alle må gjøre seg opp en mening om hvor mye risiko de tåler å leve med, men jeg er helt enig at r/r på disse nivåene er en no-brainer, gitt et 1-1.5 års horisont :slight_smile:

3 Likes

Uansett bra utvikling idag. Håper ikke aksjen drar i vei allerede.

1 Like

Ja, det var positivt i dag. Kom inn en god del kjøp i slutten. Misset kjøp på low med 10 øre. Tenkte jeg kan begynne å kjøpe litt her. Fikk ikke fatt i på slutten heller, men ny dag i morgen.

Mark Twain
“It ain’t what you don’t know that gets you into trouble. It’s what you know for sure that just ain’t so.”

Skummel den der, gjelder nok flere investorer i biotek, inkludert meg. Vi får bare krysse fingrene :slight_smile:

9 Likes

Sant nok, fasiten må vi vente på til den kommer.
Er langt fra noen ekspert, men i følge eksperter så ser dette bra ut :slight_smile:
Bortsett fra Vamp på shareville da, han er skeptisk. Selv om han har (humre humre) 10.000 aksjer i følge eget utsagn :laughing: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
( Var usikker på hvor mange flirer meg rammeskeiv-ansikter jeg skulle legge inn her, men det er jo småprat, og skikkelig moro å le av sånne skrullinger :grin: )

2 Likes

Måtte le når jeg så diskusjonen deres på shareville. Ble litt Onkel Skrue og Rikerud over det.

Mulig det hehe :sweat_smile:
Jeg la hvertfall ikke ut hvor mye aksjer jeg har da :stuck_out_tongue:

1 Like

Yes, vi går en spennede høst i møte med muligens både DLBCL og Archer-1 updates :sunny:

1 Like

Lett å la seg rive med. Jeg kikket nettopp på kredittgrensa på Mastercard. Farlig nærme, men får vente til lønna på onsdag.

Ikke glem MZL, en glemt perle!

1 Like

@Nocturne jeg er forbi Hope, og på Relief/Optimism :grin::money_mouth_face::+1:
Svarte deg her, siden den uttalelsen gjelder Nano, ikke Targovax :slightly_smiling_face:
Kan godt hende Targo er et minst like godt kjøp nå som Nano, men jeg vet for lite om de til å uttale meg.
Håper virkelig de også lykkes da!

1 Like

“Redeye Pre-ASCO seminar in Stockholm” Presentasjonen lagt ut på hjemmesiden.

“Opportunistically consider partnerships to further enhance shareholder returns.”

Synes de oftere snakker om partnerskap for tiden. Skal ikke se bortifra at det kommer noe her i nærmere framtid.

2 Likes

Denne var ny, så langt jeg vet har vi bare sett synergier med OraneMed samarbeidet.
Det kan tyde på at det kommer nyheter og data i løpet av året om det andre samarbeidet også.

Det gjør nok det. Et utviklingsselskap med en så potent og spennende teknologi som Nano kan ikke stå å se på at pipelinen deres støver ned. Tipper de annonserer en partner ved neste emisjon.

Liker også at de trekker frem 212Pb-NNV003 . Hvis det kommer partner på banen så blir nok Humaultin, MZL og studier med 212Pb-NNV003 sparket i gang, og kanskje kombinasjonsstudier innenfor DLBCL.