Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Det er kanskje motstanden på 46 kr som auksjoneres bort.

“opportunistically consider partnerships to further enchance shareholder returns”
… Dette er jo litt kult. Syntes Lisa gjorde et veldig godt stykke arbeid på presentasjonen idag.

3 Likes

Hun spesifiserte vel også at en partneravtale ikke trengte å være avgrenset til et spesielt geografisk område.

Mon tro hvorfor…

2 Likes

Hun sa vel at de ikke så etter partnere i “key geographic areas”, men andre områder?
Underforstått at de ikke ser etter partnere for USA.

2 Likes

Kina eller India? Får håpe de holder seg unna førstnevnte. Ingen som gjør gode dealer med kineserne.

Joda… jeg kan ikke si jeg blir direkte lei meg om det skulle komme en slik melding. Anstendig blir man da uansett, spørsmålet er bare om man skal ha fire eller fem Lamboer, er du med? :smile:

(For de som ikke tar den så er det en spøk! :blush: )

2 Likes

Takk for presisering. Hadde bare prestasjonen i bakgrunnen.

Nå har jo ikke Novartis fått godkjent sin Rituximab biosimilar i US, så kanskje ikke så viktig for dem å få en avtale som dekker US?

1 Like

Lisa gjorde totalt sett en bra opptreden på pre-ASCO idag. Litt nervøs presentasjon, men virkelig solid og ryddig Q&A etterpå. On top of things… gode svar, seriøst inntrykk, skamløs ift tro på egen evne til å go to market i geografiske kjerneområder, og tydelig på at de utenfor disse (us og Europa) ønsker partnere.

Nok ett solid inntrykk for min del, og jeg tipper for mange andre som fulgte det

3 Likes

Som @Teejay sier presiserte hun at evt. partnerskap var aktuelt utenfor USA og Europa

Kom det noen interessante spørsmål og svar etterpå?

Hm… de spiller hardball altså?

Partnerskap er vel alltid aktuelt, så lenge tilbudet er godt nok. Men det later til at styret ikke vil selge Nano billig. Kan tyde på at det er mye interesse rundt Nano i kulissene, men budet/avtalesummen må opp før det blir med en avtale.

Signalet er jo ikke til å ta feil av, ingen avtale i US og EU!(men mindre det blir et «offer we can refuse»)

1 Like

Nanovector
https://www.redeye.se/events#/videos/4grqvztx

Lisa kjører Algeta kortet med engang, rett etterpå verdsetter hun Nano til: “around two hundred and seventy thousand million dollars”

Er nok en stund til vi ser sånne beløp i Targo…

2 Likes

Algeta-kortet må de jo seff bruke for alt det er verdt. Det er vel flere algeta-ansatte i trvx enn det er i nano så vidt meg bekjent.
Trenger ikke være så lenge til. Det vi ser nå kalles en “bear-trap”. Plutselig drop på økt volum startet av institusjonelle hvor så småsparerne hiver seg på salgssiden.

1 Like

Ja, det er det jeg mener, Targo kunne også fint gjort det.

Hehe, ja men Lisa verdsatte Nano til 270 mrd. $, det er en stund til vi er der :wink:

Ahh hun gjorde det ja. Det var stivt priset ja​:sweat_smile::sweat_smile: må se den senere ikveld…

1 Like

Selger gjerne Nano aksjene mine for 47.000kr stykket jeg… :stuck_out_tongue:

1 Like

Rolig nå! Ikke ta helt av. Lisa mener nok 270 milioner USD som tilsvarer nåværende market cap. Ledelsen i NANO har aldri offentlig antydet hva selskapet bør bli verdsatt til.

2 Likes

Kunne du utdype dette? Og er det noe som er observert i forbindelse med Nano. Er bare litt nysgjerrig på hvilke mekanismer som er aktive der ute.

Hei. Bare fordi Nano blen nevnt i en bi-setning så ble disse inleggene flyttet over her. Det er trvx jeg snakker om.

@InVivo

Tjaaa, det kom vel ikke spørsmål av veldig interesse for innvidde
Mao ikke noe som brakte noe nytt på bordet.
Hun fikk VIRKELIG pakket ut hvor sykt enkelt det er med Betalutin - single admin.
Pasientene ELSKER det fikk hun sagt med stor overbevisning

• Har dere problemer med å rekruttere pasienter/ klinikker pga det er radiofarmasøytika?
    Overhodet ikke sa hun - Pasientene elsker det, og behandlingsregimet er superenkelt

Hun gjentok igjen at det er FL som er fokus, og også MZL som kommer

Bekreftet at FDA er veldig på hugget for å få nye medisiner til markedet så raskt som mulig, med mindre pasientgrunnlag enn tidligere.

Bekreftet også at Lut177 er SUPERHOT om dagen, og at den interessen også er noe Nano merker(og da sikkert ift både evt partnere og mulige oppkjøp)

Og det ble også snakket litt om en annen sak som har vært oppe her under siste:
Hvorvidt man kan dele sensitiv markedsinformasjon med industrielle aktører, altså informasjon som markedet ikke har.
Og det kan man under såkalt CDA - sikkert en eller annen gjensidig taushetsplikt type avtale som gjør at evt partnere kan se de reelle verdien pt og gjøre fremstøt basert på det.
Noe som er kjipt, for de kan jo da se en helt annen reell verdi i selskapet, som ikke er reflektert i aksjekurs

8 Likes

De punktene der holder i massevis for meg!:wink:

Og i forhold til det sa om å dele data med potensielle partnere, så er jeg overbevist om at de har en eller flere eiere av Rituximab biosimilars som er på hugget i forhold til A1 data.