Takk for oppsummeringen, TJ, Har ikke hatt anledning til å sjekke Redeye-linken, ennå.
Ser bra ut dette,
.
Hin karen hadde et flott sitat om å ikke la seg bli for deprimert over lav aksjekurs:“if it rains, bring an umbrella”
Hmm, det er en sitatkavalkade av et opptak det her, Lisa made us proud
Link til Q&A-delen?
Videoen Ramsess la ut sluttet rett etter Lisa var ferdig med siste slide.
Angående transcript fra q-presentasjoner, hvordan lages disse? Er vel ikke en overivrig tastaturrytter som sitter og hamrer det ut?
Kan man få transcript fra RedEye presentasjonen også`?
Som sagt, videoen det ble linket til sluttet etter siste slide, ingen Q&A del der.
2:54:09
Hm, kanskje det bare ikke fungerer på mine PC-er og mobil.
Du er vel logget inn på RedEye tenker jeg?
Er det blitt sagt noe om hvor det er naturlig at endelige mDor resultater vil bli lagt frem? Det er vel ikke nytt og spennende nok til at de ha det på store konferanser som ASH eller?
Tror vi kan forvente det rimelig snart? Mener han sa på radium at de sender ut pressemelding om dette når resultatene foreligger - men det er lenge siden så kan være jeg tar feil.
Isåfall er det jo rimelig å tro at melding om BTD kan foreligge innen et par måneders tid.
Da vil det jo være positivt om vi ikke får den på en stund da det vel vil bety at de som var igjen fortsatt ikke har fått tilbakeslag og mDor øker.
Mnja, de har jo sagt dette er noe de melder når de får det, ikke når de har sendt søknad eller når de er i dialog med FDA. Mao. kan det være det kommer en BTD melding sammen med en melding om mDOR for alt vi vet. Nano har en tendens til å samle opp meldinger og teppebombe oss samtidig
Det er riktig, men jeg mener de sa den ikke kunne bli høyere enn maks 15 mnd? og ikke lavere enn 9? Så vi har enten 9, 12 eller 15? Men jeg må nesten høre den radium episoden på nytt…
Mitt utgangspunkt for timlinen ‘‘et par måneders tid’’ er basert på en saying om at det var en ca behandlingstid hos FDA på disse spørsmålene ved innvilget FT.
Men for all del, kan jo godt være det slippes tett på hverandre.
9, 13,5 eller 15 var det noen som mente Bravo statet på en Radium-podcast.
Mener å huske at dette stemmer ja.
Nå i mai er det jo seks måneder siden sist avlesing ( helt i starten av november vel? )
9 pluss seks er 15 måneder, skulle tro de hadde de dataene klare nå i disse dager.
Så en søknad om BTD, det er vel max behandlingstid på 60 dager på den hvis jeg husker rett?
Hvis ikke det går raskere siden de har Fast Track?
Median duration har vi diskutert før, men hjelp meg, det er ikke gjennomsnitt før tilbakefall? Jeg bare tenker på hvorfor de sa det ikke kunne øke mer enn 15 hvis gjenværende pasienter ikke får tilbakefall før om, si, 2-3 år, så vil det jo si at mDOR bør øke utover dette?
Eventuelt at det er så få pasienter igjen å lese det av på, at det ikke vil påvirke tallet nevneverdig?
Tror det kan stemme.
Logikken virker da å være at med den midlertidige mDOR på 9 mnd er det 2 pasienter som lever, og minst 1 av de har levd 9 mnd, og for disse 2 pasientene har omtrent har omtrent halvparten levd lengre enn dem ,og halvparten kortere.
Passerer minst 1 av de 2 pasientene 13,5 mnd blir mDOR 13,5 mnd, og passerer minst 1 av de 2 pasientene 15 mnd, hvis i tillegg den andre passerer 13,5 mnd, blir mDOR 15 mnd.
Lever begge 2 pasientene i 36 mnd blir likevel mDOR 15 mnd fordi det trolig er allerede 2 diseased pasienter på 15 mnd.
Rent logisk i en «terningkast-beregning» skulle en tro at 13,5 mnd er det mest sannsynlige utfallet, men siden intet ennå er rapportert skulle en tro at 15 mnd blir mDOR.
Og det er selvsagt en mulighet for de bidrar til å heve snittet, og kanskje bedre, er de CR kan de heve medianen på subpopulasjonen CR. Hvilket selvsagt er betydningsfullt nå en relativ høy CR-andel er en av styrkene til Betalutinresultatene og primært endepunkt er ORR.
Tar gjerne innspill på denne tankerekken.
Har de ikke kommunisert at de skal søke BTD på bakgrunn av paradigme Read-out da? Kanskje evt. interim ?
I mitt hode har det alltid vært på grunnlag av Lymrit 37-01, og det som manglet for å søke var mDOR.
Ja, visst er det sånn! BTD blir gjort på Lymrit. Hørte igjennom podcasten fra i desember igjen. Mye bra informasjon i den
Det er EAMS som blir gjort på paradigme, gjelder å holde tunga rett i munnen.