Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Hører man på Radium podcast før jul med Bravo i studioet så bekrefter han det Bra_Britt. Han sier noe sånt som at timingen for søknad om BTD må være optimal, dvs de kliniske dataene de skal se på.

4 Likes

In Vivo, angående BTD så har jeg forstått det på nøyaktig samme måte.

‘‘Historically radioimmunetherapy have been more effeictive in earlier lines’’ ref Lisa.

Nytt for meg, men lover bra for gode Archer-1 data. Kanskje litt opplagt da pasientene i tidligere linjer har hatt et kortere sykdomsforløp, men likevel.

Forøvrig var Q&A delen etter RedEye seminaret veldig interessant og lærerikt, anbefales!

1 Like

En har vel nå hatt 12 måneders avlesning for mDOR og er ikke da neste avlesning etter 18 måneder?

Jeg forstår det på samme måte:

:crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

7 Likes

Isåfall tror jeg dette blir en viktig trigger!

1 Like

Xtrainvestor nyhetsbrev:
NORDIC NANOVECTOR: Kempen Research initierer dekning av aksjen med kjøpsanbefaling og kursmål NOK 75.Denne utenlandske investeringsbanken spesialiserer seg bl.a. på life science & healthcare.

3 Likes

Godt! Lenke?

Leste det på nyhetsbrevet fra Xtrainvestor.

Nyhetsbrevet til XI: https://preview.mailerlite.com/d1a9a3

4 Likes

En mulighet er også at de er på vippepunktet mellom 13,5 og 15 mnd. og venter på at den MZL-pasienten med CR som var på 6 mnd. streken i desember modner…

1 Like

Kempen var også joint bookrunner i emisjonen tidligere i år.

Konservativt mål kan man vel si?

Stemmer det!

Konservativt mål ja, men positivt med dekning fra flere. Det er jo et stykke opp til 75 tross alt…

Jeg syntes NANO bare skulle kjørt emisjon nå med en gang.

“Vi vet at markedet ikke gidder å reprise oss før vi kjører emisjon, så vi kjører den nå.”

De hentet nylig penger :slight_smile: : https://aksjelive.e24.no/article/8w46zd

4 Likes

Og du vet at det ikke kommer verdidrivende nyheter neste 6 måneder slik at emisjon kan kjøres på høyere kurser? Eventuelt partner?

Her er hva ledelsen selv meldte for noen dager siden, '‘additional near-term value inflection points’'

Jeg vet om 6-7 store farmasiselskaper som kan ha stor interesse av Archer-1 data.

3 Likes

Synes Nano holder seg overraskende godt ifht. hvor mye indeks faller. Hadde forventet større fall. Jeg tar det som et tegn på at noe er i gjerde. Rent teknisk ser det litt mer usikkert ut, men kjøpte på tross av dette. Setter heller en liten SL på denne potten. Kjøper mer etterhvert. Spennende om det kommer melding om mDOR og @Snoeffelen får rett i at vi kan få 15 mDOR. Det hadde vært konge :slight_smile:

7 Likes

Har det kommet noen klarhet i hva interimavlesningen skal brukes til?

Evt. hva er den ledende spekulasjonen blant de kloke hoder her :slight_smile:

Nei, det er vel for å fore FDA, samt BP partner og oppkjøpsinteressenter som har inngått CDA, med innsideinformasjon. Ref. Q&A på redeye rundt emnet CDA.

:face_with_hand_over_mouth:

Edit: Og dette

Unidentified Company Representative, [26]

So regarding the delay in recruiting and site activation, when do you expect the interim results to be available? And how will these interim data be published?

Eduardo Bravo, Nordic Nanovector ASA - CEO [27]

I will take that one. We’re not disclosing the interim results. There is an interim. And again, this is like the number of patients. This is very confidential information for competitive purposes. We’re not going to be providing that information. We know that the other companies are recruiting. We don’t have a clue where they are. We know that they have interim data. We don’t have a clue when they are, and we’re not going to be the only ones giving the competitive information out.

2 Likes

Er det ikke avlesning for futility? Så hvis det viser god effekt(som de flere antar), så er det vel en non-event? Eller roter jeg nå?