Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Nei.

Interim analyse kan i beste fall bety at man kan avbryte den kliniske testingen på bakgrunn av knallgode konsekvente data så langt. Dette er nok lite trolig i dette tilfelle på bakgrunn av det relativt lave antall pasienter i hver dose.

Det vi nok kan være sikre på er at begge dosealternativene er gitt i likt antall frem til interimavlesning, da den også kan avdekke om den ene av de to dosene er så mye dårligere enn den andre at de allerede nå vet om den aldri vil vise seg å være ett alternativ. På etisk grunnlag kan eventuelt resten gies den klart beste dosen, også for å få bedre data på den til slutt.

Når interimdata bestilles ved oppstart har de klare mål med hva de skal bruke informasjonen til.
Jeg tipper de vil bruke den til å avdekke en eventuell elendig dose som nevnt over og til å søke om BTD hvis dataene viser de samme konsekvente dataene i begge dosene som vi har sett tidligere. Det vil de kunne få siden Fast Track har gitt dem tilgang til hyppigere statusmøter med FDA for å evaluere utviklingen underveis.

Vi vet i alle tilfeller at den ikke skal brukes til å dele suksesser eller noe annet utad som vil kunne påvirke kursen positivt :smile:

4 Likes

Du snakker her om interim avlesning av Paradigme, men Nano har vel vært klare på at de vil søke på BTD når de har modnede data på Lymrit, altså når MDOR er ferdig/ikke kan bli høyere.
Og ettersom Bravo m.flere har sagt, så kan mDOR maksimalt bli 15 måneder.
For nesten 7 måneder siden så var mDOR 9 måneder, så man skulle logisk tro at de har de dataene de behøver nå vel?
Mulig jeg har misforstått noe da, men det siste de sa, på Q1 vel, var at mDOR var ongoing.

2 Likes

Det er forskjell på median og gjennomsnitt…

1 Like

Det er, slik jeg husker, ingen avlesing etter 15 mnd. Det foreligger en på 12 mnd og en på 18 mnd. Så det betyr at vi må potensielt vente til november før det er avklart. De siste pasientene befinner seg altså mellom 12 og 18 mnd uten tilbakefall.

Men, det kan selvfølgelig hende at selskapet tar kontakt med de siste pasientene og får en oppfølging etter 15 mnd.

1 Like

Det kan hende de fortsatt venter på den MZL pasienten som hadde CR og var på 6 mnd. i desember :slight_smile: Kan muligvis bli tungen på vektskåla.

1 Like

Det forklarer i så fall hvorfor det ennå ikke er kommet noe på mDOR, fra 6 mnd til 15 mnd er det jo 9 mnd. Og dataene er jo modne med en gang han/hun faller fra.
Var det en CR så er forventet levetid ut fra foreløpig data man har på Betalutin så langt Ca 21 mnd, sånn sett er det jo gode sjanser for at mDOR ender på 15 mnd.

4 Likes

Dette er vel helt feil, det er ikke forventet levetid som er ca 21 mnd, men mDOR for pasienter med CR. Veldig viktig forskjell, spesielt for pasientene :wink:

2 Likes

Angående DOR tenker jeg at iom vi ikke har hørt noe er DOR >=12mnd. Men må vente lenger uten å høre noe for at den skal kunne være 15.

De to det er snakk om skulle ha hatt 12 mnd avlesning rundt februar.
Da er ikke neste avlesning før på 18 mnd.
Mao ca aug-sept lesers de to av neste gang. Da skal mDOR være >12 og kan være 15 om vi fortsatt ikke hører noe eller de melder endlig mDor

1 Like

mDOR blir 13,5 eller 15 mnd, ref Bravo

Sånn ca 2 mai passerte vi 12 måneders merket.

No news er good news :smiley:

3 Likes

Men herregud igjen da ;).
Jeg snakker om avlesningstidspunkter i studien. At matte gjør at mDor i dette tilfellet vil bli 13,5 betyr ingen ting i den sammenhengen.

kommentaren din berører ikke innholdet i posten. Som er NÅR veit vi HVA.
PS 13,5 > 12

Jeg kan jo legge til at kallendertallene jeg oppga er basert på at de 2 «akkurat rakk» sin siste avlesning før cutoff Ash 2018 for de som ikke skjønner det eller hva det betyr.

1 Like

Takken for at Nano ledelsen hele tiden gjentar at de ikke bryr seg om aksjekursen… som om at det er en positiv ting.

Nano -6,49
Pho -3,59
Pcib -2,68
Trvx -2,24
BgBio +0,69

Ja, hva har Nano gjort galt i dag egentlig?

Sitter med tilgjengelige midler for å handle mer, men aksjen virker jo bunnløs. Lurer på hvor mange som er sitter på gjerdet og bare venter og venter på at kursen skal falle enda lavere.

Hele tiden? Dokumentasjon på det takk. Når sa dagens ledelse at de ikke brydde seg om aksjekursen?

RedEye, seinest i går!!!:wink:

1 Like

Enig, og litt stygt å spekulere i dette siden det tross alt er snakk om en person som har blitt frisk - men slik jeg forstår deg da så kan det potensielt gå til september (9 mnd fra desember) før vi vet om vedkommende blir kontaktet ?

Jeg tok inn 1k aksjer i dag som var tenkt til den langsiktige posten som jeg hev ut igjen ca. 1 kr lavere. Ikke fordi det var et dårlig kjøp, men nettopp fordi jeg tror jeg kan få det lavere. Slik chartet ser ut nå så skal vi lenger ned. Makro er ekstremt bearish og det blir gode kjøpsmuligheter fremover. Vi går inn i sommerferiemånedene og det pleier normalt å være dødtid på børsen.

For what it’s worth så er min plan å akkumulere når vi begynner å tegne en ny sidelengs trend.

2 Likes

Personen vet ikke om denne spekulasjonen, og vi krysser jo fingrene for at han skal leve lengst mulig, ikke bare til 5 mnd merket. Aksjonærer og pasienter har felles interesse.
Men ja, det er jo spekulasjonen.
Uansett, det er svært vanlig at BTD kommer veldig sent i utviklingsløpet.

2 Likes

Ja gjør nok som deg(og alle andre), avventer litt med å laste mer. Er det noe jeg har lært siden desember 2016 så er det at Nano alltid blir billigere :joy:

3 Likes

De sier at de fokuserer på pasienten og execution fremfor aksjekursen. De kan ikke diktere hvordan markedet oppfører seg.

3 Likes