Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Enn så lenge ser det ut som om plassen som Rituximab sin beste følgesvenn er åpen.

Lover for så vidt godt mtp på konkurransen fra Bayer sin Chronos studie(Copanilisib+RItuximab) at det ikke later til å være noen synergier mellom pi3k-hemmere og Rituximab.
(Long shot tolkning, men alikevel…)

Sånn sett seiler Nano og Betalutin opp som enda tøffere konkurrent for alle pi3k-hemmere hvis der blir storeslem i Archer-1.

Ellers så har jo Nano, som Tyrion påpeker, studier gående hvor de har testet Betalutin med kinase-hemmere og hatt god effekt med det;

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/link-documents/poster-ash-2018-preclinical.pdf

2 Likes

Jeg kan faktisk ikke fatte og begripe at nano kan handles under 40,0 nok. Dagens hjertesukk :heart:

2 Likes

Nei, det er ganske ubegripelig. Det får en jo til å sette seg ned og revurdere aksjen.

Ender dog opp med samme konklusjon hver gang, og det er at Nano blir en suksess på sikt.
Good things come to those who wait.

4 Likes

Jepp, her er det bare å vente. Nano er garantert i kontakt med potensielle partnere, partneravtale/oppkjøp kommer ved gode Archer-1 data.

Ellers så har jo Nano en dark horse i 20/100 doseringen.
Husk at 20/100 ga veldig høy absorbert stråledose i svulstene, så det er ikke umulig at vi får en skikkelig positiv overraskelse her.

5 Likes

Det er jo nesten ikke kjøp og salg av aksjen, så prisingen er nå så som så. 95 % av aksjene omsettes ikke.

3 Likes

Ny presentasjon ute

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Jefferies%20-%20June%202019.pdf

Strategikartet på side 4 er oppdatert. Tolker det som at det har utkrystallisert seg en tydelig og konkret plan siste tiden.

Better på at de er i samtale med potensielle partnere nå, og at de closer en avtale i løpet av 0-12 måneder.

7 Likes

Noen endringer siden tidligere presentasjoner, og de synes jeg er meget interessante.

1. Fokus på partneravtaler, og jeg tolker det dithen at NANO aktivt jobber for å inngå partneravtaler. først og fremst for å kjøre i gang pipelinen (først og fremst Humalutin):

2. Større fokus på Archer-1 i denne presentasjonen i forhold til tidligere, forhåpentligvis skyldes dette at de nå har begynt å se effekt på behandling av de første pasientene.

3. Synes DLBCL bli trukket frem mer konkret enn tidligere. Her har jeg ikke hatt store forventninger, men mulig ser de etterhvert gode effekter av Betalutin også her

Må si jeg er ekstremt spent på det neste året :slight_smile:

9 Likes

Gjelder nok også 212Pb-NNV003.

1 Like

Fortsatt håp om økt mDOR, fra dagens presentasjon:

2 Likes

Hva er det “vi” har landet på som maks mDOR ved beste tilfelle?

Går litt i surr her på en tirsdags morgen.

15 mnd

Og forventet “read out”?

Ser endel trekker på skuldrene av gårsdagens patentmelding. Jeg anser den som viktig i forhold til å få til ett samarbeid som kan gi cash til Nano.
Tror ikke BP vil “kjøpe” en teknologi som ikke er patentert

5 Likes

Hva er MTD expansion som står på 37-05 studiet? Også kun 20 pasienter😯

MaximumToleratedDose

1 Like

Maximum tolerated dose

1 Like

Skylder meg en kald cola;)

1 Like

Jeg snur litt på det. Har de fått avslag, så har det vært super negativt. En grunn til at de ser det hensiktsmessig å søke om patentbeskyttelse.

Side 13, dagens presentasjon:

“Clinical plan for Betlutin agreed With FDA in September 2017. (Type C Meeting)”.

Forklarer nok litt hva som skjedde vinteren 2017/18, og hva som var bakgrunnen for at Costa og Dahle gikk høyt (litt for høyt) ut H2017.

Noe spesielt du tenker på her?

Man søker vel patentbeskyttelse for at andre ikke skal kopiere teknologien, slik at selskapet kan tjene penger på teknologien i patenttiden