Jeg har respekt fra TA, men tager det også med et gram salt, for det der sker i brancher som eks biotech - vil og er sværere at fange TA mæssigt når nyheder opstår.
Jeg er (synes jeg selv) rimelig til at finde, analysere selskaber og se retninger, men så langt fra til at ramme bunde, som det var ment fortalt, i forrige mail 
Så det vil aldrig forhindre mig i at handle, hvis det spåes at aktien falder, jeg handler efter mit eget skøn/analyse, men selvsagt er jeg OBS på de signaler markedet giver…
Ingen tvivl om at de snart mange emmisioner i markedet for biotech den sidste tid, har drænet en del selskaber image - det er der grunde til, flere af disse sikkert gode - men giver tillige også muligheder for at gøre gode køb, hvilket jeg benytter mig lidt af i nuet (I dag en lille portion PHO).
Nano bør ikke sammenlignes fuldt ud med kursudviklingen som fulgte Algeta, dertil er der for mange forskelle.
Men mulighederne er i mine øjne lige så store, største risiko (udover at Betautin ik virker så godt alligevel) er at de bommer tidsmæssigt så meget, at konkurrenterne kommer først til markedet…