Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Vet ikke hvor smart det er å sitte på forum og utbasunere hvor stopplossene er sånn som denne aksjen herjes med😜

4 Likes

Pussig stoplossplpassering for en tekniker, no?

Jeg syntes salg på brudd av 38 gir stor mening rent teknisk. Men det er jo ingen garanti for noe som helst.

Er way forbi stoploss i Nano :laughing:
Denne skulle jo til 300, men her sitter vi fanget med litt for mye av det gode. Tapet nå gjør at jeg sitter på trass og venter.

Se over, og går den ned til 37 kan jeg bare glemme å komme meg ut. Fortsetter det ned i morgen tror jeg vi får en wash out og gap ned til 34 på 1-2-3.

2 Likes

Jeg trorkanskje dette blir i overkant dramatisk, vi får se fremover. Barring news, så tror jeg ikke noe på et gap fra 37 til 34. Edit: kommer jo også an på hvor storfisk du er. :slight_smile:

God sommer…

12 grader og regn, Nano i fritt fall, skal gi deg god sommer jeg Glein! :sunglasses:

Jeg tror fallet fortsette til utlendingene kommer på banen. Norske investors er fed up med hjemlig biotek.

Ord til oppmuntring :
When you feel like giving up, realize that at that very moment, you are at the same fork in the road that everyone eventually faces. If you quit, you are being just like every other coward who takes the easy way out and chooses to give up. :muscle::sunglasses::muscle: Stay strong to the finish line!

Mark Minervini

9 Likes

Ja man kan jo ikke klandre de heller, når man utenfor ser de store fallene. Jeg selv sitter med en god del penger på bok nå og ser an klimaet fremover.
Jeg har ihvertfall bestemt meg for å sitte med potten min i Nano løpet ut og vil nok øke etterhvert. Vi nærmer oss så “radikalt” nå at det holder motet oppe i disse dager. Kortsiktig håper jeg på en partneravtale, men med dagens verdi og fallende kurser, spørs det hvor lukrativ den eventuelt kan bli?

Vi nærmer oss styggelig ipo og jeg har den tiden friskt i minnet. Personlig er jeg der at jeg nå har lyst å begynne å vekte meg forsiktig opp. Skal man vinne over markedet og man samtidig er langsiktig tenker jeg at det nå begynner å bli et meget bra utgangspunkt. Jeg har jo lært for lenge siden at man skal lese sine med aksjonærer så bedre inngang kan man alltids få. Vi får se hva jeg gjør nå. Problemet med å være fattig er at man ikke har nok midler å leke med selv om man vet at historien bevitner at tanken ofte er den riktige avgjørelsen på sikt.

2 Likes

Tror ikke en partneravtale påvirkes så mye av kursen rent kortsiktig, den baserer seg nok mer på potensialet til Betalutin og pipen.

Men klart, blir styret og ledelsen desperate, så kan det jo være de går med på mye rart på for å redde selskapet. Vil tro det begynner å blir rimelig vanskelig å få tak i penger gjennom emisjon ved neste korsvei. De store guttene vet å tyne selskaper som sitter med luen i hånden…

2 Likes

Hm, kan det være en kombinasjon av stop-loss-raid i forbindelse med flytting av div Netfondsaksjer som er årsak til kursnedgangen?

Usedvanlig stor spread i åpningen

image

Minner litt om opphørs salg. Snart kan vi vel handle i resteboden. Alt i kurven til 30 kroner. Kan da likevel ikke være helt på jordet å handle på 36 tallet. Har fylt på litt hele veien ned fra 40. Tar sjansen og sanker litt her også.

“Summit taking place in Munich, Germany on 12-13 June” Noe å høre fra Jostein?

Hva baserer du kjøpene på? Bare spør av nyskjerrighet. Vi ligger i en nedtrend og har brutt viktige støttenivåer. Makro er også ræva. Alt faller. Hvorfor ikke kjøpe når ting ser LITT bedre ut? Prøver bare å forstå logikken… :slight_smile:

Tipper de kommer til presentere likt som i denne presentasjonen. Mulig de kommer til å si noe om at det er planer om kliniske studier. Om 212Pb-NNV003 går til klinikken med OrnaoMed som partner, så KAN dette bli en positiv trigger .

Utover det kommer det jo nye data fra dette studiet om halvannen uke

Edit; At 212Pb-NNV003 går til klinikken er vel rimelig sikkert når man leser konklusjonen, spørsmålet er vel hvordan og hvem som skal betale for dette.

Conclusion: The study indicates that tumor targeting is independent of antibody dose up to a 100 μg/mouse (SA of 0.1 µCi/µg). 212Pb-NNV003 is a safe and effective method for the treatment of CD37 positive CLL and NHL in preclinical models, and future clinical testing is warranted.

Vi viste tidlig på året at dette kom til å bli et akkumuleringsår! :slight_smile: kan vell ikke se på det som annet enn en gavepakke at kursen er her nede :slight_smile: hvis du ikke er baisegris da :pig2:

Det er helt magisk :smile:

Hm, man er dum som selger, dum som kjøper.
Noen sitter og håver inn billige aksjer nå.
Store gjedder som spiser småfisk?