Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Jostein Dahle blir trukket frem som et av høydepunktene i Munchen ihvertfall.
Så vi kan være trygge på at Bayer og Endocyte, som også stiller, blir oppmerksom på dette studiet.
Forskningssjefen i AAA er også tilstede, så tenker det også er positivt for Nano sin del.

image

Direktører og underdirektører er godt representert på denne konferansen:

11 Likes

Er ingen tekniker selv, men vet i det minste at tekniske bilder aldri er entydige, og at betydningen ligger i hvor mange det er som følger de forskjellige signalene. At et bestemt signal er gitt kan være betydningsfullt, men aldri avgjørende alene. Ellers er det jo noe som heter at når den siste optimist er blitt pessimist så snur det oppover igjen. Av gode grunner gjelder ikke dette i fallerte selskap som ikke bør tillegges noe håp om suksess, men NANO er milevis fra å være et slikt selskap.

2 Likes

Logikken for meg, er at når alle finner bunnen er det en kjempe flokk som skal inn. Å kjøpe ca 1000 aksjer på hvert krone nivå nedover, vil gjøre at snittet på disse blir slik at når det snur passerer vi dette i løpet av no time. siden jeg mener at aksjen fundamentalt er bra er dette min tanke gang. Bare “Korsar” som treffer bunnen klokkerent.

2 Likes

Jeg fulgte den logikken med stor suksess i pho når den kapitulerte sist. :slight_smile:

1 Like

Melding om mirakler har skjedd før…
Riktig nok for et par tusen år siden. men…
Edit Lav omsetning

Forutsetter jo at selskapet ikke har noe av verdi. De sier jo selv at de får henvendelser. En annen sak er jo at de store sitter til the bitter end, og vil bidra til emisjon hvis de ser gevinst i enden. Det handler kun om at produktet holder, og at ledelsen er proaktiv, og gjør seg fin for BP.

Er Nano et fallert selskap?

Er ikke dette en type innlegg som er å klassifisere som ren baising?

Er nok det. Har ikke lest ET ENESTE konstruktivt innlegg fra denne personen, men mye bajs og usakligheter osv.
Bidrar til forumet? Not so much.
Rart personen får være her enda kanskje?

3 Likes

:zipper_mouth_face:
image

2 Likes

Fortjent?

Eneste forklaringen at image ?

Skulle ikke vi gappet ned til 34 i dag?

Potensielle triggere innen 0-9 mnd:

  • Oppdatert mDOR. 15mnd kommer til å gi et kraftig kursløft
  • 20/100, dark horse. Kan potensielt øke effekten av Betalutin
  • Data fra Archer-1. Proof of concept, ekstremt viktig studie for Nano, kan utløse bud/partneravtale
  • Data fra DLBCL. Hvis pasientene responderer på Betalutin, en fin kile inn i et 2,7 mrd marked
  • Oppstart av kliniske studier med 212Pb-NNV003. Megatrigger?
  • Melding om at innrulleringen i Paradigme er avsluttet
12 Likes

Er ikke så veldig ofte siden costagaste den har vært så nedbanket i timeschartet:

1 Like

Kan ikke kursen bare gå lukt til 26-28, så er vi ferdig med fallet? :stuck_out_tongue_closed_eyes:
TA sier jo vi skal ned der uansett

100% enig. Desverre ikke alle som tror på TA. Enda verre, noen kjøper faktisk på vei ned :wink:

1 Like

Mulig å kjøpe nedover og fremdeles tro på TA, jeg lover

1 Like

Hva er TA?

Jøss, mye dystre utfall i folket :joy:
Ikke at det er så mye å være lystig over, men altså…

Enten er man inne eller ute her.
Er man inne så må man vel bare se forbi denne som alle andre nedturer som har vært.
Selv om det må innrømmes, jeg hadde ikke trodd vi skulle så dypt.

Papirtapet erbfor min del betydningsfullt, og jeg minnes FruP, London og resten i perioden etter oppturen 2016:
«Bare å klamre seg til masten»
«Det kommer til å bli mange, og enda verre turbulente svingninger på vei til mål»
«De ferreste av oss blir med hele veien»

Ja… vel, jeg er her enda, har ikke solgt, men akkumulert på dippene(hvertfall det jeg trodde var dippene :joy:)
De fleste fra den tiden har jeg ikke hørt mye fra siden…

D hender London glimter til, Merlin er jo her, men de fleste kastet kortene
Noen klarer kanskje å plukke dem igjen når hovedtrenden snur, nyheter kommer.
Mange gjør nok ikke det.

Jeg tror fortsatt at dette kommer til å ende med relativt solskinn, og kjører samme strategi som før.

3 Likes

Er du den siste optimisten? :wink:

1 Like

“Not so much.
Rart personen får være her enda kanskje?”

Helt greit med fandens advokat innimellom. Vi må jo alle stille oss de samme spørsmålene innimellom.