Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Personlig tror jeg ikke nano ligger bak. Bravo var veldig tydelig slik jeg hørte.
Han og nano har jo lagt inn en buffer på guiding, samt at de har fått en del sites opp fort. Så de siste er de hardeste. Ikke redd jeg!

2 Likes

Syns det har blitt mer og mer tydelig at de ønsker avtaler for markeder utenom USA i hvert fall. Ser at det en en forskjell i ordlyden der. Usikker på om det er en strategiendring eller bare tilfeldigheter.

Må være noia å skrive de presentasjonen der. Alt blir tolka sønder og sammen. For ikke å snakke om muntlig presentasjon, med kroppsspråk, spørsmål og alt som hører med.

4 Likes

Thats why they make the Big bucks

1 Like

Men de nevnte vel ordet interrim ved sist Q? (eller drømte jeg :sleeping:). Hva det innebærer vites vel ikke, men om det er snakk om dosevalg så må jo dette være sensitivt og børsmeldes.

@anon21766851 - Hva med å gjenoppta juicelista?

Jeg var på presentasjonen og tolket Bravo som at han utelukkende var ute etter å fortsette å øke tilliten ved å være åpen i dialogen med markedet. Det ble levert noe klumsete og repetert litt vel mange ganger, men per nå er det ingenting som tilsier forsinkelser.

Sent åpnede sites øker derimot statistisk sjanse for forsinkelse down the line. Men det kan slå begge veier. Lisa var rimelig entusiastisk rundt rekruttering på redeye (the patients love us etc).

5 Likes

Foreslår en kveldstur i solen for endel av dere her inne… Det kan ikke være sunt å sitte hele dagen og spinne rundt hva som kan være og hva som kan hende.

2 Likes

Jeg tror Nano kommer til å bruke en forbedret mDOR, data fra Archer-1 og eventuelt interim avlesning og potensielt gode 20/100 data for det det verdt i forbindelse med neste emisjon.

Så jeg mener ledelsen har gode muligheter til å jazze opp kursen kraftig(gitt gode data) når det skal hentes penger neste gang q4-19-q1-20.

4 Likes

Der er jeg helt enig med deg @InVivo. Har tenkt akkurat det samme. Tror slutten av året vil bli en gamechanger og verdiene vil endelig komme til syne.

Hvor ble det av “vi har penger til readout”. (for en emisjon siden)
Ikke misforstå, er dundrende positiv og tyngre enn noensinne, men det er viktig at vi stiller noen spørsmål også.

1 Like

Teknisk sett så har de jo det, men de kan ikke drive butikken til kassen er tom før de henter penger.

tja, hvis interrim-data er veldig gode - hvorfor ikke vente på data read-out? Evt. legge de frem for partner for å hente penger.

Ok, så pengene de hentet nå i jan og i evt. neste emi. kommer de til å ha trygt på bok frem til etter readout? :slight_smile:
Tight belt virker å ha kontroll og jeg håper cashburn har gått til rekrutteringen.
Vel, vært en frustrerende uke og alle trenger vi vel å ventilere litt innimellom.

Et merkelig psykologisk fenomen at “alle” blir negative når kursen går ned og “alle” positive når kursen går opp.

Aksjekursen reflekterer ikke nødvendigvis alltid de faktiske forhold.

9 Likes

Der tenker vi likt!

Som sagt, tror ledelsen kommer til å bruke alt hva de har for å jazze opp kursen før neste emisjon. Og hvis de ser at 20/100 er bedre en 15/40, så tror jeg ikke de kommer til å ruge på dataene.

2 Likes

Ikke merkelig i det hele tatt, vi er jo flokkdyr;)
Og vår opptreden på børsen reflekterer vår natur.

1 Like

Frykt og utålmodighet:

Biotechinvestorenes største utfordring.

Løsning: Legg følelsene på hylla. Vær langsiktig. Glem dag til dag endringer. Kjøp når det er billig.

3 Likes

Når er det billig? Jeg trodde først det var billig på 67. Så var jeg sikker på at 53 var billig. 47 måtte være veldig billig. 41,90 måtte være super billig. Og senest igår trodde jeg 38 var gi bort pris. Viste seg at alt var dyrt. Burde stått igjen på perrongen når dette toget gikk eller hoppet av før ASH ifjor med kjempefortjeneste. Water under the bridge. Jeg klorer meg fast og er fortsatt sikker på suksess for NANO. Bære eller briste.

8 Likes

Si det, men så lenge alle går og venter på neste kriseemisjon i sektoren, så tror jeg det blir vanskelig å lokke til seg nye investorer. Kombiner dette med surt børsklima, nervøse småaksjonærer som er lei og kaster kortene og shortere som herjer, så forklarer det dagens situasjon.

Håper en god mDOR og Archer-1 data skal ta oss opp fra denne hengemyren.
Og Nanos dark horse, 20/100…

3 Likes

Tror mange er i samme båt som deg. Har selv snitt fra høst '16 på 65. Er ikke bitter men tviler på at det er mange med + i boka . Alle kan vel ikke ha kjøpt på 12 :crazy_face:

Kjøpt litt til på tur ned med akkurat samme tankegang; dette er jo så sykt billig - og det er det jo!

1 Like

Vær grådig når andre frykter…