Jeg er med ennå.
Orker bare ikke skrive.
Som jeg har sagt så mang en gang. Jeg skal være med denne skuta til himmels eller til bunns. Akkurat nå ser d ikke lystig ut men jeg sitter trygt med god fortjeneste ennå. Faktisk bedre enn om jeg hadde investert i index siden 2015.
Men som jeg har sagt like mange ganger. Jeg har ståltro på produktet og pipelinen til Nano. Alt blir bare bedre fra dag til dag og hvis aksjen skulle dumpe under 30 så vil jeg bli å finne på kjøpesiden igjen. You bet!
Min siste akkumulering var for et år eller så tilbake når vi vaket rundt 40. Nå venter jeg på 30 ish om d skulle skje.
Å tro at Nano skulle klare å gå hele løpet uten å bomme en eneste gang på guiding er å tro på julenissen.
Det er medisin utvikling med testing på mennesker vi driver med og ikke et oljeprosjekt med et rimelig kartlagt/planlagt utviklingsforløp.
Jeg sitter i allefall rolig, men fordelen min er selvsagt null belåning og snitt på 16.
Det nærmer seg turn point tror jeg. Å ja, jeg er nok tilbøyelig til å tro som andre har nevnt at siden sammensmeltingen med Nordnet så har en del aksjonærer havnet i ulykka med belåning siden Nordnet har helt andre grenser enn d Netfonds hadde.
Ille for den d gjelder selv sagt men sånn er d desverre.
God natt!