Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

De holdt altså ikke guidingen i forhold til readout. Gitt den dårlige trackrecorden på guiding, har vi noe som helst grunn til å stole på videre guiding?

Ny ledelse.

Har vel aldri sagt at dem ikke skal hente penger før readout? I så fall må du dokumentere!

I biotek må man hente penger mens man kan. Nå har nye fond/ institusjonelle investorer mulighet til å komme seg inn uten å flytte kursen. Det er selvfølgelig veldig positivt for dem, men også for småsparere på sikt. Nano trenger større andel av aksjene på institusjonelle hender og Nano trenger ikke å bekymre seg for ruskete børsklima på ei stund.

4 Likes

Det er helt korrekt. Hvor lenge pengene HOLDER, og når de må hente nye, er to forskjellige ting. De har også mer eller mindre sagt at det skal hentes penger før read-out, ergo har det vært åpenbart at det skjer i 2019. Men jeg er litt overrasket over at det skjer allerede nå.

Gleder meg til å se neste presentasjon, lurer på hvilke studier de skal sparke i gang?

1L FL, MZL, CLL, nye kombostudier?

Travle folk, eller folk som ikke vet hva en emisjon er, eller hvordan det foregår?

Man utsteder nye aksjer, så selger man så disse for penger, så har man fått inn penger.

Øvrige aksjonærer blir vannet ut, dersom de ikke deltar i emisjonen tilsvarende sin eierandel.

Er spent på hvilke bevegelser vi får på topp 50 nå. Er det noen nye aktører mon tro? BP? :wink:

Dette er en rettet 10% emisjon. Dvs ca 250 mill. Tipper det ikke blir stor rabatt. Den settes lynkjapt i kveld. Tipper 47-48 kroner.

2 Likes

Emi under 50-lappen? Grøss! Hvem kunne callet det for 1-2 år siden. Faktisk helt sick

Og ja, er litt grinete nett nå. Men føler liksom ingenting «går helt veien» i denne aksjen. Tøft å være biotek-investor om dagen

4 Likes

Og svaret på om du ble helt gleinster er ja!

De holdt forøvrig guidingen i forhold til readout. Det er grunnen til at alle foruten du er overrasket. :eggplant:

1 Like

Litt grinete selv. Her vannes jeg ut 10% for at de kan drive på 2-3 kvartaler ekstra.

Detaljene rundt den for dem som ikke har tid i farten til å nilese. Søkke, i dag er du god!

Har du monopol på det da?:wink:

Vurderer å patentere det ja.

1 Like

Nei, du vannes ut 10% sånn at Nano kan få fart på pipen sin. Til glede for alle aksjonærer!:slightly_smiling_face:

Blir spennde å se neste presentasjon!

Så det var hva de sa i november.

Jeg synes Bravo gjør selskapet forutsigbart og troverdig.

For alt vi vet henger timingen på emisjonen sammen med at de var på konferanse i California og hadde gode møter med investorer som også var tilstede der?

9 Likes

Tror den ventede emisjonen til ultimovacs spilte inn her. Man vil ikke kjøre emisjon rett etter at et annet norsk biotek har hentet 700 millioner. Det er ganske mye penger for norske biotekere.

Kanskje timingen ikke var så verst likevel.

3 Likes

Jeg bare håper at vi ikke ser det PCIB gjorde og tilsvarende effekt. Et kurs fall til under emisjonspris var surt.

Om Bravo sier tegningsrettolini så løper jeg fort som fanden.