Nei, dette er ikke samlingbart.
Pcib hentet penger når kassen var tom, et enormt feilgrep. I tillegg er nok denne emisjonen initiert av større aktører som vil inn og peser Nano til å få fart på pipelinen sin.
Kjøpt deg opp vivo?
Har sittet i Nano hele tiden jeg;)
Bare hylekoret som fikk det for seg at jeg hadde solgt meg ut av Nano, fordi jeg drev og snakket om konkurrenter og emisjon…
Emisjonen traff jeg bra med, eller hva @Fornybar?
Når du har tid til å skrive 20 poster på TI i løpet av dagen, er jeg sikker på at du har tid til å lese børsmeldingen også, det tar cirka 5 min.
Hvis du spør fordi det er noe du ikke forstår, så er det i og for seg bare å spørre om hjelp til å forstå. Hjelp skal du da få.
Fint, da lukker jeg øynene eller bytter mellom PCIB og NANO om noe utvikling i morgen. Uansett syns jeg vel mest synd i NAS sine aksjonærer i dag, slik at pytt pytt
Hvis ledelsen nå kjøper aksjer i emisjonen skal jeg skaffe dem en nobelpris.
Bra du har fasit på min timeplan. Men ingen rush, tar nilesingen etter at kidsa er lagt.
Du vet, det finnes egne reoler i butikken med produkter som alle bøter på disse blødningene du erfarer.
Det var ikke hyggelig sagt. Unødvendig med personangrep.
Tror de primært sikter på lansering til 3FL. Alt annet er bonus. =] Det er dyrt med den lista du ramser opp der Men mye spennende i pipeline.
I en fortrinnsrettet emi er vel utvanningen per definisjon 0%, eller…?
Synes selv emi kom litt tidlig. Kunne tenkt meg å sett oppdatert mDor og ICML pres. før den kom. Men, men. Kan være noen med mer penger enn oss her har fått vilja si og at man fra NANO’s ikke tør kjøre beholdningen for langt ned. Litt blandede følelser men sitter som tidligere nevnt klar med noe dersom det blir rep. emi.
Ha en flott kveld og lykke til med pengehenting NANO!
Tror ikke det blir en kjemperabatt her @Fornybar, slik jeg leser meldingen. De sier de prøver å legge seg så nært markedspris som mulig. Noe rabatt får man nok, men mer enn 45? Jeg tviler litt og håper jeg har rett!
Kunne kjørt den fra en høyere kurs. Det blir litt rabatt på emisjonen, og kursen faller til emisjonsnivå i morgen. Da ryker også aktuelle støttenivå i aksjen. Håper du kan sukre pillen med litt positive nyheter på morgenkvisten i morgen.
Jeg ble blokkert av admin fordi jeg skrev at emisjon var svært aktuelt for 2 mnd siden… jeg må innrømme at jeg humrer litt nå - basert på admin sin atferd vel å merke.
Jeg mener det var utrolig dumt tidspunkt å sette emi nå, til fordel for rett etter ash. Dette var hele grunnen til at kursen smalt ned igjen etter ash, alle tenkte nå eller aldri. Men å hente nå da gitt? Til 50kr? …
Jaja, bravo spiller seg ikke inn som en troverdig mann, han sto jo og sa tydelig samt skriftlig at de har en sound cash position. Dette er ikke bra.
En ting er utvanning og emisjon. En annen ting er timing og troverdighet. Stryk får han fra meg.
Skryting kler deg ikke.
Men… Du lurte jo på de burde kjørt emisjonen tidligere og at det derfor var dårlig timing?
Tror ikke mange forventet at de skulle kjøre på til kassen var tom. Bravo har vel vært åpen om at de kom til å hente penger når muligheten er der. Men mtp på at kursen var nærmere 90 for under 2 måneder siden, så var ikke timingen den beste nei. Men tidene forandrer seg, markdet er mye mer nervøst nå etter børsuroen som har vært siste tiden.
Og som det er bli diskutert på flere tråder i dag, Pcib sugde ut ca 400 millioner fra markdet i høst, Ultimovacs skal ha 700 millioner og nå Nano. Det er nok begrenset med tilgjengelig kapital her på berget. Ja, og i tillegg skal vel BergenBio hente et større beløp også, så det er vel som Larsmkn sa, første mann til møllen.
Dem forbereder lansering ut av dagens melding slik jeg leser den. Andre som leser den slik? Tror dette kan være vendepunktet i aksjen kursmessig om det nå viser seg at større aktører tar plass på dagens emisjonsmelding. HC deltar jo også. Øyelegen sitter “dønn” stille med opp i mot 5(!)prosent. Om det går “åt skogen” må “dr.Øye” starte 7-15 arbeidstid igjen.
Ja? Ideelt sett burde den vært satt høyere enn i dag og gjerne i forbindelse med oppgangen man så frem mot ASH. Men et verre tidspunkt tror jeg ville vært etter ultimovacsemisjonen senere i år.