Nå kom du med sammenligning mot PCIB emi, ikke rettet emi ordnet på dagen. At du vinkler saken slik det passer deg ligner veldig på stilen du hadde før du ble sperret. Har lite forståelse for at du ikke ble permanent blokkert.
Det får du stå ved. Har jo lite å si hvordan det blir gjort, er pengene jeg har varslet. Det kom det svar på nå… utvanning blir det jo uansett, men strengt tatt har jo dette vært uungåelig.
Er du focuss?
Tipper 40. Biotek-selskapene rævkjører investorene gang på gang.
Hvorfor kjører de ikke en emi der alle aksjereiere kan delta likt ut fra antall aksjer og så kan de som vil overtegne? Det hadde vært aksjonærvennlig.
De fleste selskap på OSE har gen forsamling fullmakt til å gjøre 10% emisjoner. Det kan settes rettet kjapt på.kvelden. Slik som nå. Det er helt vanlig. Selskaper med langt mindre market cap (som Pcib) klarer ikke hente nok midler på 10% av kapitalen. Det er ingen grunn for Nano og kjøre full prosess med prospekt og lange tidslinjer når pengene hentes på 2 timer i kveld.
Nå skulle Pcib hente ca 2,5 ganger mer en 10% av egenkapitalen når emisjonen ble kjørt, så det var ikke en mulighet uten GF først.
Nemlig. Det trenger ikke nano. De får inn nok cash på en 10%. Det er hele Poenget.
Du har nok rett
Noen som har deltatt i emisjonen?
Ryktes om om overtegning!
Som sagt før, jeg mener Bravo har uttrykt at utenlandske, spesliellt amerikanske, investorer har pushet på for at Nano skal få fart på pipen sin. Jeg tror vi får oppstart av 1-2 nye kliniske studier i år.
Kan bekrefte det.
Minimum for deltakelse er 100.000 Euro, har dessverre ikke det liggende å slenge
Hvordan?
Ringte for å forhøre meg om emisjonen, ble fortalt det samme.
Massiv overtegning. Megler opplyser at det må forventes svært liten rabatt.
Må nøye meg med å plukke et par tusen aksjer til i morgen jeg da. Blir vel litt nedfallsfrukt på morningen.
Ingen håp om at emisjonen kan settes over dagens sluttkurs?
I så fall forventer jeg good times fremover. Det meste av usikkerhet bør være ryddet av veien.
Tror vi ender i blått i morgen, men håper på et massivt fall i åpningen
Akkurat mitt ønske også😉