Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Kom igjen nå folkens, vær med å selge 100-200 aksjer hver så får vi den ned til 13,- før stengetid! YOU CAN DO IT!

Du har vel ikke 13 er chartet ditt? :joy:

It’s always darkest before the dawn… :slight_smile:

Jo, men er det darkere eller darkest nå? That’s that quest…

1 Like

Vilje til både å kjøpe og selge her. Mon om skremmesperra på 33 er restene fra dumpebolken i går?

Mye hat her nå :skull_and_crossbones:
Forståelig nok.
Dette er ikke godt nok av Nano…

Regner med noen slår opp en poll snart om hvor lenge Bravo har igjen i Nanostolen sin - i London…

Feiler totalt med å synliggjøre verdiene i selskapet, selv for sine egne eiere.
Når man attpåtil ikke finner noen bransjesteder, journaler, kommentarer fra ledende kommentatorer som omhandler Nano - i det hele tatt - så er det en jobb å gjøre.
Dette vet de at de ikke har vært gode på, nå ser vi nok resultatene av hva som skjer når de ikke tar tak i det.

Alle konferansene iløpet av året spyr ut twitterfeeder underveis fra deltakere og firmaene som presenterer der. Veldig mye om og fra konkurrentene. Nada om Nano, som om de ikke eksisterer.
Eneste unntaket er twittrene fra @Savepig, men de teller liksom ikke. Ikke ta det vond ment… :wink:

6 Likes

Bare det som mangler nå, ny CEO som må gå pga en aksjonærgruppe som forventer det uoppnåelige.

3 Likes

Men ja, det begynner å haste litt. Når vi ser hvordan emisjonsklimaet er her på berget, så lover det dårlig for neste korsvei

Kursoppgang du mener?

Hvilken av de norske kan skryte av det i set siste? BGBIO har blitt trøkket frem på twitter og i bransjeblader som @vegar_beider savnet så sårt. De blir dratt frem i vitenskapelig tidskrifter i alt fra prestisjefylte nature, til mindre tidsskrifter. De resier land og strand for å vise sine resultater på alle de største og relevante konferansene som er. Det har hjulpet null og niks. Når skal folk slutte å snakke om spesifikke askjer og CEO’er som problemet? Det de har til felles er at de er i norge. Et land med få spesialinvestorer og lite retail som har interesse for sektoren. Det er der problemet ligger, og jeg føler det har blitt nevnt en del gang nå.

Denne var ikke myntet på deg @InVivo , men heller som et svar på alle som klager på at det er NANO eller Bravo sin skyld at vi nå har en nedgang.

35 Likes

Kunne ikke vært mer enig!

Neida, jeg er happy med Bravo. Er liksom ikke så mye å gjøre når han ikke har Archer-1 data å vise frem. Han må jo bare ta tiden til hjelp.

Informasjonsmessig har de jo gjort en voldsom jobb nå i våres, men det hjelper liksom lite så lenge bransjen opplever kraftig motvind.

Men personlig synes jeg de burde holdt kortene litt tette til brystet i forhold til Archer-1. Blir altfor lett for tradere og shortere å time inngang.

Bra skrevet!

Det finnes én opplagt løsning…

TAKK, du framsatte mine tanker på en god og mer politisk korrekt måte. Norge=AMATØRKVELD

image

Nå skal det sies at BergenBio er fryktelig flinke med twitter, og det har ikke hjulpet dem så veldig.

Jeg synes NANO har vært ok aktive i år. Så jeg må si jeg velger å ha full tillit til ledelsen, problemet er Oslo børs, anonym handel, Hegnar online forum skremmer bort alle retails, folkefiendefondet var aktivt med å drepe positivt momentum antagelig som et bisarrr aktivist investor stunt mot lønninger de mener er for høye.

2 Likes

Nå er vel farmasibransjen generelt ikke kjent for sin åpenhet. I forskningsøymed er det også mange som velger å holde kortene tett, av frykt for å bli kopiert og stjålet fra.
Når det er sagt, er kursutviklingen begredelig å se på. Regner med at det er folk med store muskler som bøller med den. Enkelt match når folk knekker som siv i vinden.
Edit: Rettet etter innspill fra Salamis og Konfutse.

Dette ble også messet om en del på Pcib trådene når kursen stupte der, veldig mye sutring og klaging på ledelsen. Dette er et bransjeproblem for bioteksektoren. Eneste jeg ser som kan bøte på problemet er at staten hadde kommet med aktivt inn på banen og hjulpet selskapene med tilgang på kapital

1 Like

Sivene som bøyer seg i vinden, knekker ikke. Jeg tror det er sivene som knekker som blir børsmat.

Fra Confucius

Bravo’n sa at 2019 ble usexy. Bra guidet!

7 Likes

Dette er ikke usexy, det er tragisk!:wink:

Men fra spøk til alvor, han hadde kanskje ikke trengt å si det så tydelig?

Godt poeng. Burde ha skrevet knekker, eller røskes opp med rota. Jfr Nordnets plukking av Netfonds.