Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Bare å ignorere den type støy

1 Like

Mener at troll er og blir troll, selv om noen av og til forsøker å maskere det med “saklige” innlegg :slight_smile:

3 Likes

Dette med halveringstid for Betalutin ifbm utfordringer logistikkmessig, kan vi legge død med engang. Behandling med I-131 (halveringstid ca 8d) har vært brukt å mange år verden over, hvor vi i Norge får det produsert f. eks Nederland, før det sendes til IFE, for så å distribueres videre til norske sykehus og pasienter.

Diagnostikk ved bruk av In-111 (halveringstid 2,8d) og I-123 (halveringstid 13,22 timer) produseres og fraktes med samme logistikk, uten problemer.

Slik ser jeg heller ingen problemer med et Pb-212 produkt heller.

Det er ikke nødvendig at pasientene reiser til produksjonsstedet, den ideen kan folk også legge vekk.

16 Likes

Syns nederste kommentaren er best; Han ofrer gjerne hele nano investeringen hvis han kan bytte det mot et demokratisk flertall.

Da har man prioriteringene i orden.

3 Likes

Deilig med litt påfyll fredag.

Fra HO

Savepig postet denne tidligere i uken her på TI.

Artikkelen omhandler bla den tøffe konkurransen i 3L FL som vi har diskutert en del her på TI.

… og analysen er laget av ett utmerket, verdensomspennende analyseselskap, med nesten alle av Fortune 500 selskapene på sin kundeliste, og som holder til…

her:

:joy:

2 Likes

Sikker på at det ikke er et fengsel? :joy:

Nivået på TI er såpass høyt at vi pusler med det samme som en eller annen inder som sitter på et lager?

1 Like

Jeg regner med at innimellom finansanalysene, så bistår de Microsoft med å ringe rundt til virusbefengte brukere rundt om i verden…

2 Likes

De har ringt meg mange ganger i år, jeg har gått lei av å sette dem på høyttaler og ha det moro med dem foran hele kontoret.

Om dere svarer en liksom telefon i fra Microsoft så gi de IP-adresse: 127.0.0.1 :smile:

There’s no place like 127.0.0.1

Gleder meg til vi får se paradigme data, da skal jeg le hele veien til baken, når alle nå ser ut til å glemme hva de venter på eller har kastet kortene på.

Nano har for min del aldri vært mer spennende enn nå🚀

2 Likes

Ja, her er det bare å henge med videre. Man får vel gjort fint lite med den pressede kursen annet enn benytte seg av den til øke sin beholdning.

1 Like

Smaken er som baken… den varierer mye

1 Like

Jeg antar at folk har fått med seg at Springer.com oppdatere Lymrit 37-01 på fredag:
«No longer recruiting»

Hva tenker folk:

  • Kan det ha vært interimavlesning, og endringer fra FDA?
  • Kan Paradigme være innrullert?

Eller bare noe feil?

The aim of RIT is to use a monoclonal antibody (MoAb) to target an isotope for radiation to tumour tissue while limiting the toxicity to normal cells. Beta-emitting radioimmunoconjugates (RIC) possess high levels of clinical activity in patients with relapsed or refractory B-cell lymphomas, including those refractory to rituximab and chemotherapy. Clinical data have validated that RIT is both more cost effective and more efficacious than nonradioactive immunotherapy. More recently, several single-arm studies have demonstrated that upfront RIT administered either alone or with chemotherapy to previously untreated indolent NHL patients produces overall response rates of 90-100%, complete response rates of 60-95% and durable remissions.

A phase III study of RIT as part of frontline therapy for indolent NHL reported that consolidation therapy with 90Y-ibritumomab tiuxetan (Zevalin) after induction chemotherapy markedly prolonged progression free survival in patients with previously untreated stage II or IV follicular lymphoma. In another study, patients with indolent and aggressive NHLs received four cycles of chemotherapy followed by high myeloablative dose 90Y-ibritumomab tiuxetan followed by autologous stem cell support.

After a follow up time of 30 months, the overall survival rate was 87% and the event free survival was 69%. Although myeloablative doses of 90Y-ibritumomab tiuxetan were given, the RIT was well tolerated. The low dose-rate permits RIT to be effective for haematologic malignancies while causing minimal non-haematological toxicity.

https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=US245419137&tab=PCTDESCRIPTION&office=&prevFilter=%26fq%3DICF_M%3A"A61K"&sortOption=Pub+Date+Desc&queryString=&recNum=267&maxRec=2105542

1 Like

Gjorde en liten opptelling på portisen nå, helt uvirkelig hvor lav andel NANO er kommet ned på. :frowning: Og nei, det er ikke fordi jeg har solgt aksjer. Siste salget var fra overvekting ned til normalvekting i oktober i fjor. det var på kurs 50,8 som jeg syntes var en forsmedelig lav kurs å dumpe ut aksjer på.

https://adisinsight.springer.com/trials/700229754

Legger ikke all verden vekt på den der. Det siste innlegget til Frontmasta som omtaler dette er ganske på jordet. Han trekker frem rapporten vi allerede har kommentert her, som jo er aller mest bearish, og han trekker frem Gilles Salle, som i all hovedsak omtaler absolutt alle andre medisiner enn Betalutin.

https://twitter.com/gilles_salles

1 Like