Men sett bort fra Masta sin sedvanlige kryptiske og lite sammenhengende utspill…
Så er det uansett reellt at Springer endret til «no longer recruiting» på fredag.
Det er jo uansett no til å pirre nysgjerrigheten
Men sett bort fra Masta sin sedvanlige kryptiske og lite sammenhengende utspill…
Så er det uansett reellt at Springer endret til «no longer recruiting» på fredag.
Det er jo uansett no til å pirre nysgjerrigheten
Springer har vel bare laget egen side for PARADIGME fasen av studien neppe mer dramatisk enn det :
https://adisinsight.springer.com/trials/700290773
Lenge siden vi har hørt fra Studenten. Kanskje fulgte han med i dragsuget da aksjen falt? Hadde vært hyggelig å høre fra ham igjen.
Han er å se på Shareville. Usikker på hvorfor han ikke er her.
Hvordan hadde tallene blitt med Archer-1 sammenlignet med R-CHOP. Hadde vært spennende å vist.
Minner om han som ønsket seg en kone som var 25 år yngre enn ham. Plutselig var han 25 år eldre enn henne.
Bortsett fra det så er vi i fint driv oppover igjen.
Ville ihvertfall vært tragisk for Macron om han fikk oppfylt et slikt ønske.
Er det di som selger i Pho som kjøper nano nå får å ta en 30-prosent her også
Jeg tenkte at det kom til å bli sånn, da jeg så PHO ta av i går morges, handlet jeg Nano i stedet da jeg har erfaring for at det ville bli en slik utvikling.
Stille her før stormen? Får nanoabstinenser når ingen skriver på forumet
Det var da du var mest aktiv for ett år siden og fått meg til å investere motorsykkelpenga i NANO.
Bare hyggelig! Motorsykkel er livsfarlig
Null stress. Har 4 til. Men som jeg sa en gang på chatten så har du fremeles buksevann til gode for hausinga i fjor.
Savepig har da vel aldri hauset Nano ubegrunnet… Han prater jo kun om emisjoner og at ingen never Betalutin på twitter.