Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Men sett bort fra Masta sin sedvanlige kryptiske og lite sammenhengende utspill…
Så er det uansett reellt at Springer endret til «no longer recruiting» på fredag.

Det er jo uansett no til å pirre nysgjerrigheten

Ingen endring på clinicaltrials.gov

Litt lesestoff i sommer, presentasjonen er på 105 sider;)

CHOP-RIT Superior for PFS Versus R-CHOP in High-Risk Follicular Lymphoma

1 Like

Springer har vel bare laget egen side for PARADIGME fasen av studien neppe mer dramatisk enn det :
https://adisinsight.springer.com/trials/700290773

2 Likes

Lenge siden vi har hørt fra Studenten. Kanskje fulgte han med i dragsuget da aksjen falt? Hadde vært hyggelig å høre fra ham igjen.

Han er å se på Shareville. Usikker på hvorfor han ikke er her.

1 Like

Hvordan hadde tallene blitt med Archer-1 sammenlignet med R-CHOP. Hadde vært spennende å vist.

For 1 år siden håpet vi at NANO kunne handles til samme pris som NAS.

Den dagen er endelig her!

7 Likes

Minner om han som ønsket seg en kone som var 25 år yngre enn ham. Plutselig var han 25 år eldre enn henne.
Bortsett fra det så er vi i fint driv oppover igjen.

2 Likes

Ville ihvertfall vært tragisk for Macron om han fikk oppfylt et slikt ønske.

1 Like

Er det di som selger i Pho som kjøper nano nå får å ta en 30-prosent her også

3 Likes

Jeg tenkte at det kom til å bli sånn, da jeg så PHO ta av i går morges, handlet jeg Nano i stedet da jeg har erfaring for at det ville bli en slik utvikling.

1 Like

Stille her før stormen? Får nanoabstinenser når ingen skriver på forumet :slight_smile:

Stille før sommerferien

3 Likes

Det var da du var mest aktiv for ett år siden og fått meg til å investere motorsykkelpenga i NANO. :slight_smile:

Bare hyggelig! Motorsykkel er livsfarlig

9 Likes

Null stress. Har 4 til. Men som jeg sa en gang på chatten så har du fremeles buksevann til gode for hausinga i fjor. :slight_smile:

2 Likes

Hvis alle som har tenkt å gi @Savepig buksevann hadde gjort det, hadde han desverre druknet… :wink:

1 Like

Savepig har da vel aldri hauset Nano ubegrunnet… Han prater jo kun om emisjoner og at ingen never Betalutin på twitter.