Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Cash balance ser ikke spesielt pen ut når du først nevner det, emisjon snart?

Emisjon på 20 kr, kjør!

Ja, vi ble vel enige på insiderchatten om at emisjon rundt Q2 er sannsynlig.

i%20kill%20you

2 Likes

2020?

I så fall en rimelig dristig plan…

Satser på før jul, etter 2016 repeat på gode archer data. :pray:

Jeg bare kødda. Emisjon kommer utpå neste år, eller så kommer en partner for resten av verden og betaler alt.

1 Like

Vakker utvikling i grafen over. Kom dessverre inn litt for sent på kurven, og glemte visst å gå ut igjen :joy:
Duket for ny accumulation nå tror jeg

Jepp, jeg tror ledelsen kommer til å gjøre hva de kan for å drive opp kursen før neste emisjon, og høsten er en fin anledning med en potensiell nyhetstrøm før ASH

2 Likes

det nytter ikke å dra en «produktet vårt er så bra at vi ikke gidder å booste det med news. fokuset er read-out og det får
aksjonærer pent akseptere»

vi trenger pleie og selvbekreftelse i form av økt markedsverdi! hører du meg, Bravo!

2 Likes

DLBCL studiet er sat til at være færdig indrullet i H1 2019. Er der nogen der har en status på hvorfor der ikke er kommet en melding om dette?

Beklager, hvis ovenstående er taget op før. Jeg følger ikke med på forum så meget mere. Har bare lagt aktierne i skuffen og venter på at vi får et produkt eller at de er 0 kr. værd.

Trodde selv det var lovet melding på det, men har etter å ha ettergått kvartalspresentasjon etc. Slått meg til ro med at det aldri ble lovet direkte.

Hvorfor de unnlater og eventuelt melde det kan jeg forøvriggw ikke forstå.

Har vel forstått det at å holde på informasjon er kjekt. Gitt at for eksempel Bayer finner ut av at konkurrenter holder på å ta dem igjen så er det vel bare å putte mer penger i rekrutteringen og få opp farten. Hvis de ikke vet hvem de konkurrerer med så vet de heller ikke hvilke prosjekter som skal få ekstra cash.

1 Like

I presentasjonen de holdt hos ABG SC den 11 juni står det følgende:


Dette er et løfte i min verden og de kan ikke la være å rapportere noe som er et “Key company goal”
http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/presentations/ABGSC%20Oncology%20Seminar_Nordic%20Nanovector%20presentation.pdf
Selvsagt ingen krise om de er noen dager forsinket, men en melding på temaet bør komme.

2 Likes

Dette betyr null og niks for kurse uansett.
For min del trenger de ikke-melde det

Er det en forsinkelse av betydning vil vel kursen reagere negativt?

Om de rapporterer at rekrutteringen er fullført nå snart bekrefter de at de er mer eller mindre on-track og det burde jo være det markedet forventer.

2 Likes

Fokuset til markdet er ikke på DLBCL. Om studiet er ferdig rekruttert i juni, juli eller august spiller liten trille

1 Like

Da burde selskapet hatt det på listen av “Low Key Company Goals:man_shrugging:

2 Likes

Ny resultater fra en CAR-T stuide mot CD19. Merk at det fortsatt er få pasienter og lite informasjon om pasientene som f.eks alder etc. Resultatene virker dog ganske solide. Tox så bedre ut enn det har gjort for tidligere CAR-T, men usikkert om teknologien greier å bryte hindringer innen logistikk og effektivitet i forhold til ITT populasjon som har holdt denne teknologien tilbake enn så lenge:
EDIT: Fant median age (56) og den var yngre enn NANO sine.

In 21 patients with R/R FL or tFL treated with anti-CD19 CAR T cells, the CR rates were 88% and 46%, respectively; all patients with FL remained in CR at a median follow-up of 24 months, whereas the median DoR in tFL was 10.2 months

http://www.bloodjournal.org/content/early/2019/06/07/blood.2019000905?rss=1

2 Likes

Det så jo veldig lovende ut. Få pasienter, men at 8 av 9 FL pasienter fikk CR og fremdeles hadde CR etter 24 måneder er jo veldig lovende for pasientene.

Hvor tøff er egentlig denne behandlingen og hvor praktisk er det å skalere CAR-T? Det krever vel en ganske stor infrastruktur for å kunne lage alle disse pasientspesifikke cellene?