Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Snakk om griseflaks :pig:

Takk for at du deler verdifull informasjon slik at forumet får mer innhold til glede for oss alle:)
Har forresten en hypotese om at du aldri verden har sittet fra 22kr og noe særlig oppover:D

Helthcap VI L.P er hvertfall med på EMI

Så det er ikke lov å dele suksesshistorier i din verden?

Bare så du vet det, Don_suger er en hederlig kar! :ok_hand:

3 Likes

45 kr

Lett å være etterpåklok, men helt enig med dem som mener at styret og ledelsen skulle ha kjørt emisjonen i forbindelse med ASH 18.

Jeg avventer med å genierklære Bravo.

Her ble det action i løpet av gårsdagen. rettet emisjon, reparasjons emisjon og innsidekjøp, ca 250 mill NOK og alt til en kurs på 45. Er det lov å tro at 45 blir et solid gulv ? Etter min oppfatning viser dette handle kraft i dagens børsklima. Usikkerheten omkring finansiering frem til forventet godkjennelse er om ikke borte så i alle fall svært redusert. Selvfølgelig skulle dette vært gjort i forbindelse med ASH, men da snublet man i mDOR og stor børs uro. Alt i alt så er vel dette positivt. Skuta har handlekraftig kaptein, har bunkret for videre seilas, mannskapet har investert egne penger og vi er klar for siste etappe. Har vi vært lenket til masten så blir vi med til mål. Kjøper det jeg får under 45 og resten i rep emi.

Og der kom rep-emi.

777 000 aksjer fordelt på de som ikke tok noe i hovedemisjon. Blir vel ikke mange aksjer på hver? Pass på nå folkens før dere tegner, om kursen faller ned til eller under 45. Mange i PCIB har erfart at det fort skjer.

Med reperasjonsemisjonen så er det hentet inn ca 250 millioner? Skal holde til 3 kvartalers drift det.

1 Like

Japp, nok til å komme over kneiken.

Tror det er HC som styrer emiskuta. Hvis de sier at de ikke er villige til å være med på emi på 85kr, så blir det ikke emi på 85kr.

HealthCap tok bare 5% av emisjonen. Meget spent på om vi får noen nye høyt oppe på topp.

Dette er nyheten shorterne har ventet på så de kan få dekket shorten sin.

Det kommer sikkert til å bli mye likviditet i dag, prøv å vær smart å ikke gi det pakket billig fyll, det er eventer som dette de bruker for å få fyllt sine posisjoner på. La de få blø med sine 750k short.

Jeg tipper fall fra start og opp etter å ha fått en flush out, sikkert under emi kurs.

Mange nye baisse nick her nå, noen har en agenda.

1 Like

45 blir ikke et solid gulv men et solid tak i lang tid framover.

Og det samme i targovax

Hva er lang tid i dine øyne?

Hvordan ser det ut med triggere i år?

Det er en fordel at neste emisjon hvis den kommer kan settes høyere enn denne og da trengs det news tipper jeg.

Tenker at hvis neste emisjon ikke kan settes høyere enn 45, så har selskapet feilet fundamentalt, gitt den relativt korte tiden frem til godkjent produkt.

Min personlige oppfatning er at sannsynligheten for at det skjer er særdeles liten.

1 Like

Voldsomt spennende å følge ordrebøkene nå.
Tipper vi åpner bittelitt syd for 50-lappen