tipper på 180 ala dagen Costa gikk av. Shorterne får gjøre som de vil, retail selger.
Stenger vi i pluss i dag må det være lov å le av de som tror vi skal under 45. Samtidig så tror jeg 45 er et viktig nivå å holde. Ikke bare mtp. emisjonen, men også mtp. det tekniske bildet
Hvilke støttenivåer har du under 45?
12 mill på 5 min.
You don’t want to know bro. Naturlig å se til siste bunn på 37-ish. Men jeg tror ikke det er noe skikkelig støtte der. Tror vi etablerer et nytt nivå vi ikke har funnet enda.
Takk for svar. Jeg tipper at kursen går under 45 på et tidspunkt. Represjonsemisjoner har en lei tendens til å bli avlyst fordi kursen faller under emisjonskursen.
Klarer den derimot å holde seg over 45 er jo dette veldig positivt.
Området er for lavt for min belåning, så måtte lette litt til åpning. I tilfelle den skal holde seg heromkring til avklaring av rep-emi finner sted. =/ Nånå, sitter rolig på brorparten av investeringa.
Er det flere her inne som har benyttet anledningen til å kjøpe?
Jeg tok en liten sjanse og har mer enn doblet beholdningen med nanoaksjer med snitt litt over 46.
Det fundamentale er knallsterkt og svært lit - eller ingen ting - er endret siden i går.
Jeg oppfatter NANO nå som råbillig.
Tok litt jeg og. Emisjonen er svært verdiskapende.
fisker på 45.
Er desverre fully-invested… men får inn mer penger i god tid før emi så får se om det blir noe av rep. emi eller ikke. Ser bra ut om dette holder seg (over 45).
Det samme, er fullastet på 62 i snitt. Så får bare sitte rolig å fylle på videre på disse nivåene. Klarer kanskje å snitte ned til høyt 50 tallet…
Er vel ikke vits i å handle aksjer over 45 kr. (Om man ikke vil ha mer aksjer en det reparasjons emisjonen vil gi deg) ?!?
Det er jo ikke så altfor mange aksjer tilgjengelig i rep’n.
Emi var overtegnet(noen nevnte høyt overtegnet)
HC tok bare 5% av emien og gikk fra 11,02 til 10,5% eierandel. Hvem tok resten av “deres” del?
Som aksjonær i Nano. Så er det vel kanskje bedre at NANO får pengene om kursen er pluss minus 45 ved cut-off day.
Kan noen med kalkulator regne hvor mange rep emi aksjer småfolket får pr eid aksje pr igår?
rep emi representerer vel bare rundt 1,5 % av aksjene?
Så for de som vil akkumulere er det nok bare å handle.
Kan sikkert prøve å overtegne altids, men sikkert flere om benet, og kursen er meget lav. Sier jeg mens jeg blør aksjer ^^
Dersom det regnes fra etter emi er utført, blir det 1,43%.
Før emi er utført blir det 1,57%.
Er spent på hvor resten av emisjonsaksjene ble av. Ellers så kan det jo legge et lite lokk på kursutviklingen at høyere kurs vil gjøre at aksjonærer som ellers ikke ville tatt del i reparasjonsemisjonen selger for å kunne kjøpe disse aksjene billigere tilbake i reparasjonsemisjonen. Dette vil nok utgjøre en liten brems inntil denne prosessen er gjennomført.