Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Ny NOU om rammebetingelser for norsk biotek på vei? :wink:

Vel, både fin oppgang og ikke så verst volum kontra den siste tiden, kan det være nyheter på lur?

3 Likes

Kan bli trangt i døra når folk ser den stikker av. Mange som har solgt fordi de tror det ikke skjer noe her før til høsten.

3 Likes

Og det kan bli trangt ut av døra om det ikke er noen news på et par mnd

Neppe. Jeg tror på et forventningsrally frem mot ASH. Slik vi har sett før.

Det kan også komme hyggelige oppdateringer før det. Hva med FDA?

1 Like

Noen som posisjonerer seg :slight_smile:

Ikke spesielt stort volum, men hvis det er en og samme som støvsuger markedet etter aksjer er det jo litt. Blir automatisk skeptisk til “for raske oppganger” :stuck_out_tongue:

Tror jeg også. Rent teknisk er det for tidlig med et rally ifht. mine indikatorer. Med lavt volum skal det ikke mye til for å bevege kursen om man skal ha litt aksjer som går inn i en langsiktig posisjon. Vanskelig å si. Positivt om den closer over 37 i dag, rejection vil være negativt på kort sikt.

Potensiale for nærliggende formasjon på lav timeframe er ca.40-41ish. Tror likevel en slik oppgang som vi har nå uten news er litt skummel. Har likevel lagt inn kjøp på pullback for å se om støtten holder på nedsiden.

1 Like

Pullback i nedtrend eller start av ny opptrend

med 200 som rettesnor er vi fortsatt i nedtrend

får sannsynlighvis bounce på 50 (38)

hele sektoren grønn i dag, det er nice

1 Like

Er vel ikke mange dagene siden vi fikk bekreftet at de er on track med DLBCL så litt news er det jo :slight_smile:

2 Likes

Der er vi på bang on 50 bounce, så får vi se om den rejecter eller bryter i dag/dagene fremover

1 Like

Jeg bare sier det:

Om nano blir neglisjert av disse så blir det tweetstorm

2 Likes

Du får kjøre stormen i forkant Save

Du skal ikke se bort fra at det er en tidlig posisjonering før høsten som er i gang. ASH 2019 blir minst like spennende som ASH 2016, om ikke enda mer!

Liker også at Roche ser potensialet i RIT. Kommer de til å se på at Novartis kjøper Nano, eller…?

4 Likes

Fra frontmasta på HO

3 Likes

Er denne ny også?

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/NANO%20-%20Project%20Manager%20CMC%202019.pdf

2 Likes

Potensialet for Humalutin in vitro har vel vært kjent fra før? Hva er nytt her?

1 Like

Mei pharma oppdatert ct.gov 15/7.

Pdd 12 aktive sites. 2 i NZ, resterende US.

Perspektiv på hvor formidabelt arbeid NANO har gjort i forhold til PARADIGME.

13 Likes

Litt benchmark i forhold til ORR innenfor DLBCL.

Nordic Nanovector trenger ikke vise til rare responsen for at Betalutin også kan bli en behandling innenfor denne indikasjonen.

11 Likes

Likte konklusjonen i denne presentasjonen

3 Likes