Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Nano har ca 8mnd igjen for å være innafor guiding på innrullering paradigme. Dæven vi er nærme målet nå!
Under 12 mnd til paradigme READOUT.

Spent på neste trigger nå :slight_smile: nærmer vel seg mdor.

3 Likes

Jo lenger tid som går jo bedre er det vel?

Det er min forventning også. La oss håpe på 13.5 mnd mdor

13,5 regner jeg som ganske sannsynlig nå…
Hvorfor ikke håpe på 15?
Noen som har peil på når det evt vil bli 15?
Er det under hele tatt mulig å regne seg frem til ett sannsynlig tidsintervall på det?

3 Likes

15.0 tar jeg som en bonus:)

mdor er uten tvil spennende ja og som @Fornybar sier så er er det en god ting så lenge vi ikke hører noe. Skulle gjerne hatt melding om at alle site’er var åpne for rekruttering også. Er jo nesten 2 mnd siden Bravo håpet å kunne melde dette. Men som @anon21766851 sier så er det et formidabelt arbeid som ligger bak. Krysser fingrene for at rekruttering går etter skjema eller helst foran. Synd vi ikke får noen pekepinn eller drypp angående dette. Utrolig spennende høst foran oss. Lastet opp med 5550 nye idag til 34 blank. Laveste jeg har handlet for, så fortsatt 15 opp til snittet mitt.

2 Likes

Sa ikke Bravo i radiumpodden at mDor kunne enten bli 13.5 eller 9? Jeg husker jeg i allefall tolket det som at 15 var utelukket men det er lenge siden jeg hørte gjennom så arrester meg gjerne.

1 Like

Bravo sa at 15mnd. var et mulig utfall :+1:

4 Likes

Mener også at 15 mnd er en mulighet, hvis jeg husker rett.
Og den kunne ikke bli lavere enn 9 mnd, som var den mDOR de meldte i november.
Dette er 8 mnd siden, så det skulle vel bety at den vil stige til minimum 13,5 mnd?
Evt 15 hvis det er mulig.
Vil tro det er garantert at den vil stige fra 9 mnd i november i fjor hvertfall!

2 Likes

Ja, mulig jeg blander her, og at han sa det ikke kunne bli lavere enn 9 :slight_smile:

1 Like

Radium podcast episode 69.
E. Bravo: 9, 13,5 eller 15 mnd er alternativene. For CR minimum 20,7 mnd

6 Likes

05

Hehehe

Hahah! Ja det var rette rævva som feis :joy::joy::sweat_smile: hvor stod den artikkelen?

1 Like

Artikkel fra E24 Edit, vedlagt artikkel, siden den er på aksjelive siden kan den lett forsvinne;)

" Blackrock-sjefen: Mer produksjon flyttes ut av Kina

4 timer siden · Anders Nybakken Kvale

Verdens største kapitalforvalter Blackrocks sjef, Larry Fink, sier i et intervju med CNBC at en rekke toppledere forteller ham at de nå flytter produksjonen sin ut av Kina, istedenfor å vente på en løsning i den opphetede handelskonflikten med USA.

– Vi hører fra toppsjefer at mer og mer produksjon flyttes ut av Kina nå. Selskapene venter ikke for å se hva utfallet blir, påpeker han overfor CNBC fredag.

Fink tror den kinesiske økonomien vil fortsette å slite i kjølvannet av de to stormaktenes handelskrig, som nå har pågått i over et år.

– I det lange løp vet Kina at de trenger å finne måter å stimulere mer av deres innenlandsøkonomi, sier han i intervjuet.

– Å være for forsiktig nå er et feiltrinn

I samme intervju anbefaler Fink investorer å ikke kaste kortene i det rekordhøye amerikanske aksjemarkedet.

Han peker blant annet på at flere av hans kunder og såkalte hedgefond nå tar ned eksponeringen sin mot aksjer.

– Folk er underinvestert i aksjer. Å være for forsiktig nå er et feiltrinn, mener han, ifølge CNBC."

Jeg pleide alltid å tro at det betydde at de skulle selge seg ut.

Men nå tenker jeg mer at de har bekymrede klienter som vil ta ut pengene sine, og de vil berolige markedet så de ikke mister business :slight_smile:

1 Like

July 2019

Radiopharmaceutical Therapies: Are we seeing the tip of the iceberg?

https://www.astro.org/Blog/July-2019

5 Likes

Join one of Norway’s most innovative biotech companies!

2 Likes

Spennende artikkel. På bakgrunn av disse nye perspektiver sitter Nano om ikke midt i smørøyet så i alle fall ikke langt unna med sin potensielle pipeline. Utfordringen er å skaffe finansiering til den nødvendige forskning og utprøving. Vi trenger sårt til positive nyheter for å få investorene “back on track”. Blir en spennende høst,

5 Likes

Har formue på 1,3 milliarder:), så mye tyngde bak aksjene i Nano.

Tjaaaa, Einar Aas hadde også en stor formue… OM liker giring og er vel en av de som girer hardest… Har siden dag en (2015) vert på min risikoliste for NANO. En solid nedtur vil tvinge OM ut av sine posisjoner og det kan potensielt gruse NANO. Nå er NANO på oppløssiden så håper at det holder litt til :wink:

4 Likes