Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Tja… For en av meningen med Archer er å drepe CD37 som dekker over CD20 (synergiefekt)?

Er på tynn is her. Uansett så hadde Lisa en god forklaring som jeg ikke husker riktig i hodet.

Teorien er at strålingen gjør at kreftceller som ikke utrykker cd20 i cellemembranen begynner å gjøre det igjen, slik at rituximab igjen kan finne kreftcellene.

I mus er det registrert synergistisk effekt på tumorstørrelsereduksjon og additiv effekt på varighet.

2 Likes

Nei, strålingen fører til oksidativt stress, som igjen medfører at kreftcellene «gisper» etter kalsium(hypotese).
CD20 er kalsiumkanal, så strålingen medfører at kreftcellene i større grad uttrykker CD20.

2 Likes

Hvor lenge er det økt CD 20 utrykk etter en periode med oksidativt stress?

Mener å huske cd20 var oppregulert en ukes tid etter Betalutinbehandling. Finnes en graf på det et sted.

1 Like

I mus eller menneske?
Eller på laboratoriet?
Gevinst av Rituximab får man kun før nedreguleringen. I så fall , med en ukes varighet av oppreguleringen, vil det si en gang.
Eller er det slik, siden Rituximab gis i to år etter Betalutin i Archer studien, at man regner med at hos mennesker, in vivo, varer oppgraderingen mye lenger??

Fant den til slutt :+1: ser at oppreguleringen er størst etter 5 dager men fortsatt 100% på den høyeste dosen etter 13 dager (som ser ut til å være oppfølgingstid). Det er snakk om cellekulturer.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Repetto-Llamazares_et_al-2018-European_Journal_of_Haematology.pdf&ved=2ahUKEwi55p2RpdPjAhXMfZoKHdgDAzsQFjACegQIAxAB&usg=AOvVaw0tkVKhFMmr80JISWEELP-y

Hva som skjer in vivo vil kun Archer avsløre, men to år med Rituximab synes jeg virker vel optimistisk.

Hvis noen her har prøvd denne og ikke merket noen nevneverdige bivirkninger bør den få Fast Track og BTD umiddelbart… :joy::joy:

1 Like

NANO i 2019.

image

6 Likes

Noen som har det in-vitro abstractet som kolstad & co har mekket vedr. CD37CAR fra HH1 mot B-celle lymphom lett tilgjengelig?

@Londonmannen, dette var en smule ukarakteristisk innlegg til å være deg. Har du bruker på shareville?

https://www.shareville.no/aksjer/nordic-nanovector/kommentarer/ser-at-det-stadig-brukes-en-yelege-som-eksempel-hvorfor-man-75617348

1 Like

Om det er noen som utgir seg for å være Londonmannen, med den hensikt å sverte NANO, så burde det etter min mening kunne anmeldes. Mange med skitne metoder, og de slipper stort sett unna med det, ser det ut som. Man jaggu hadde det vært flott å få noen av de frem i lyset, og aller helst deres reelle identitet offentliggjort…

Han har jo solgt NANO og kjøpt PHO, så jeg regner med at han innestår for innlegget.
Selv satser jeg på begge hester.
Og jeg skjeler mer til øyelegen enn til Londonmannen når jeg gjør mine vurderinger.
Det skyldes volum.

2 Likes

Det er ikke hans typiske modus å opprette en bruker på et forum kun for å snakke ned en aksje.

1 Like

Det er ikke den originale Londonmannen. Men så jo at det var en del på Shareville som gikk fem på;)

1 Like

Er det bekreftet?

Nei, men karen har jo vært åpen om at han har solgt seg ut for lenge siden.
Hadde vært utrolig merkelig av han å bare opprette en profil på Shareville for å legge ut den sløve meldingen der. Han kjører jo ellers en åpen og hyggelig tone, så ser bare ikke for meg at det er han.

3 Likes

Nevermind, fant den om noen var interessert.

1 Like

Leste denne, litt tungt stoff, men hvordan ser du dette relatert til Nano og Betalutin?
Dette er vel rettet mot en indikasjon (B-ALL?), som jeg ikke vet om Nano foreløpig retter seg mot?
Uansett, om det er en potensiell konkurrent eller om du tenkte på noe annet, så er det interessant å vite mer om :slightly_smiling_face::+1: